Pazarcıların bağırması sizce de gereksiz değil mi?

Ben pazarda alışveriş için gezerken çok rahatsız oluyorum. Bağırsan ne bağırmasan ne alan alır almayan almaz tezgah kurmuşsun otur kardeşim. Müşteri gelirse ilgilenirsin. Hem boğazına yazık ya. Eğer kültürümüzde varsa da çok saçma kültür bence. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Sizce de saçma mı?
Pazarcıların bağırması sizce de gereksiz değil mi?
Cevapla