Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Elinizdeki ürünler bitince mi yeni ürünler alıyorsunuz?
@canerozkum teşekkür ederim ☺️

Evet stok yapmam ya da aynı işlevi gören farklı ürünleri elimde tutmam. Bitene kadar kullanır yenisini alırım. Bitirecek kadar beğenmediysem kullanmak isteyen birine veririm ya da atarım
Teşekkürler
Günaydın
Günaydın☺️
Cevap
4Cevap
Bitmesini beklemiyorum, indirimde falan gördüysem alıyorum genelde
Valla şu an alabilecek durumda dglm inşallah seneye kendime bakcam tipime şu an çocuk öncelik artı zayıflamam lazım
Bitmeden hemen önce yenilerini alıyorumm stok yapmayı doğru bulmuyorum
Bitmeye yakın alıyorum genelde. Çok yakın değil çeyreği kalınca alıyorum
Evet böylece daha güzeli varsa deneme fırsatı buluyorum
Hemen bitmesine fırsat kalmadan hep bol bol alıyorum
İndirim takip ederim genelde, bitmesini beklemem.
Bazen fiyatı uygun olursa stok yaptığımda oluyor.
Oha ya. Ne kadar para harcamayı seviyorsun ya
Yok skîmın keyfine göre
Aynen stok yapmam
Evett
Evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar