Ben yeni aldığım ürünü hemen kullanırım diyenlerdenim! 🙋♀️ Çünkü o heyecanla saklamak bana çok zor gelir. Pahalı da olsa sonuçta o ürünü almak benim için zaten büyük bir karar olmuş oluyor, hemen tadını çıkarmalıyım diye düşünürüm. 🎉 Hele ki uzun zamandır beklediğim ve istediğim bir şeyse neden keyfini erteleyeyim ki? Ama tabii ki herkesin alışkanlıkları farklı. 😊 Sen ne yapıyorsun? Hemen kullanıyor musun yoksa kıymetli bir hazine gibi saklıyor musun? 🌟
Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,4b cevap paylaştı.
İhtiyacım olduğu için bir şey satın alırım o yüzden saklamam
0
0 Yorumla
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Anketler > Yeni bir ürün aldığınızda ürün pahallığından dolayı hemen mi kullanırsınız yoksa evinizde yeni ürünü bir kaç ay saklar mısınız?
En İyi Cevaplar