Teknoloji günümüzde çok çabuk gelişip ilerliyor artık. Eşya alacağım zaman küçük çaplı bir araştırma yaparım her markaya, hangisinin uygun olduğunu düşünürsem onu almayı tercih ederim.
Eskiyen eşyanın eskime süresine ve fiyatına bağlı... Örneğin A markası aldın 15 senede eskidi. B markasının ortalama eskime süresi 10 sene ise ve yarı fiyatına ise aynı enerjiyi tüketiyorsa B markası seçilir.
Teknolojisine göre ve bu zamana kadarki sorunsuzluğuna bakarak eski kullandığım markayı değiştirebilirim. Yeniliğe açık olmakla da alakalı bir durum sanki bu.