Konu çoğunlukla alışverişlerim. Ben önceden marka olmayan şeyler, ucuz ama kaliteli şeyler giyiniyordum. Arkadaşlarım bana acayip bir muamele yapmaya başladılar. Canıma tak dedi, çok şükür halimiz vaktimizde iyi. Marka şeyler almaya başladım kendime sırf çeneleri kapansın diye. Şimdide “fuzuli alışveriş yapıyorsun, parayı çar çur ediyorsun” demeye başladılar. Marka olarak aldığım şeylerde nike t-shirt ve ayakkabı, kanken çanta (yanlış yazmış olabilirim) ve ip 13pro telefon. Ve bunları 1 sene gibi bir sürede aldım birkaç ayda değil. Kendileri nice nice alıyor ben alınca fazla gözüküyor.
Nasıl kurtulurum bu laflardan? Sinir sistemim kaldırmıyor artık
Nasıl kurtulurum bu laflardan? Sinir sistemim kaldırmıyor artık
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer