Sevgilimin çok parası var ama bana çiçek bile almıyor, bu yüzden ayrıldık. Barışırsam nasıl yola getiririm?

Biriyle birlikteyim çok parası var maddi durumu yerinde. Buluştuğumuz zaman bana istediğin kadar ye iç ama benden bişey isteme yani şunu al bunu al deme diyor. Ben zamanı gelince almam istediğimi zaten alırım diyor. Yaklaşık 5 aydır birlikteyiz. Daha bırak hediyeyi çiçek bile alıp gelmedi. Ayrıldım bana bi faydası olmadığı için sen söylemeden ben neye ihtiyacın olduğunu nerden biliyim diyor. Bende karşındakinden bişey istemeye alışkın değilim şunu al bunu al ya da maddi konuda destek ol diyemiyorum. Ben onu sürekli mutlu ediyorum yatakta veya normal buluşunca. Sürekli fedakarlık artık tek taraflı olmaya başladı ondan bişeyler bekliyorum ama sonuç yok. Cilveli biri değilim güzel sözler kelimeler kullanamıyorum kimseye. Ne yapmam gerekiyor ayrılmalı mıyım yoksa devam etceksem bile nasıl yola getiririm onu nasıl odunlugu bırakır akıl verin istediklerimi nasıl yaptırırım?
Sevgilimin çok parası var ama bana çiçek bile almıyor, bu yüzden ayrıldık. Barışırsam nasıl yola getiririm?
Cevapla