Sevgilime çiçek almadım diye ayrılık eşiğine geldik, ne yapmalıyım?

sevgilim ile 3-4 aylık bir ilişkimiz var. üniversite de tanıştık. sevgilime her zaman talı dil ile yaklaşırdım onu çok seviyorum. bunları söylemek olmaz ama bu süreçte 2 kez çiçek aldım doğum günü oldu en iyi şekilde kutlamya çalıştım ve bencede oldu. neyse malum dün 14 şubattı birbirimize hediye almıştık ama birbirimize çok uzak olduğumuz için buluşunca verme kararı aldık. sevgilim sinirim bozuk diye mesaj attı noldu dedim ablsı bi çiçek gelmedi diye dalga geçiyormuş bende gerçekten göndericekim ama ilişkimizi abisi bilmiyordu sıkıntı olmasın diye göndermedim. ve tamam göndereyim dedim ama sevgilim ablasının işyerine göndermemi istedi bende düşündüm ben ablasıyka sevgili değilim niye böyle bişey yapayım bugün aradım durumu anlattım direkt olarak bu konu hakkında konuşmak istemiyorum dedi ve telefono kapattı. ve aradım açmadı mesaj attım geri de dönmedi sizce ne yapayım

Güncellemeler
+1 yıl
anlık olarak tüm şeyler üstüme kaldı ve ayrıldık
Güncellemeler
+1 yıl
Sevgilimin arkadaşıyla haber göndermiştim niye böyle yapıyor diye cevaben ben şimdi ona kırgınım daha sonra konuşurum demiş sizce tekrardan konuşmaya başlasak bile bu ilişkiyi devam ettirmelimiyim
Sevgilime çiçek almadım diye ayrılık eşiğine geldik, ne yapmalıyım?
Cevapla