Kocam, 6 ay boyunca uğraşıp ördüğüm hırkayı beğenmedi. Bencil bir kadın mı olmalıyım?

Kocama 6 ay boyunca uğraşıp kış için hırka ördüm. Önce beğenmedi saçma sapan davranıp ağlattı sonra sarıldı. Bencil mi olmalıyım? Bencil düşüncesiz cocuk gibi her istediğini aldıran salağa yatan erkeği kullanan bir kadın mı olmak lazım yani🖤
Kocam odada formalarını hazırlıyordu gece operasyon için bende içimden geldi kışın üşümesin diye 6 ay ara vere vere nihayet hırkayı bitirdim. Beğenir diye önüne koydum. Umursamaz davrandı ne bu böyle ben bunu giymem dedi bir güzel kalbimi kırıp ağlamama sebeb oldu ondan sonra şaka ya şaka deyip beni göğsüne bastırdı başımı öptü çok güzel olmuş dedi kışın giyerim falan yaptı ama o laflardan sonra ben çok üzüldüm. Ben onu düşünerek üzerine düşerek kendimi değersizleştiriyor muyum?

Kocam, 6 ay boyunca uğraşıp ördüğüm hırkayı beğenmedi. Bencil bir kadın mı olmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
GÖRSEL TEMSİLİDİR...
Güncellemeler
+1 yıl
Tesekur ederim
Kocam, 6 ay boyunca uğraşıp ördüğüm hırkayı beğenmedi. Bencil bir kadın mı olmalıyım?
Cevapla