Kocama 6 ay boyunca uğraşıp kış için hırka ördüm. Önce beğenmedi saçma sapan davranıp ağlattı sonra sarıldı. Bencil mi olmalıyım? Bencil düşüncesiz cocuk gibi her istediğini aldıran salağa yatan erkeği kullanan bir kadın mı olmak lazım yani🖤
Kocam odada formalarını hazırlıyordu gece operasyon için bende içimden geldi kışın üşümesin diye 6 ay ara vere vere nihayet hırkayı bitirdim. Beğenir diye önüne koydum. Umursamaz davrandı ne bu böyle ben bunu giymem dedi bir güzel kalbimi kırıp ağlamama sebeb oldu ondan sonra şaka ya şaka deyip beni göğsüne bastırdı başımı öptü çok güzel olmuş dedi kışın giyerim falan yaptı ama o laflardan sonra ben çok üzüldüm. Ben onu düşünerek üzerine düşerek kendimi değersizleştiriyor muyum?

Güncellemeler
+1 yıl
GÖRSEL TEMSİLİDİR...
Güncellemeler
+1 yıl
Tesekur ederim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer