Evet benimde oluyor maalesef. Çok kararsız biri olduğum için sürekli iki kıyafet arasında gidip geliyorum. Yani çok zor beğenen biriyim o yüzden hemen beğenmiyorum gördüğüm kıyafeti falan.
Keşke bende öyle olsam. Ben hemen gördüğü kıyafeti falan ne yazık ki alamıyorum bu konuda oldukça kararsız biriyim. Sürekli iki kıyafet arasında kalırım. İşte bu yüzden sıkıntı çekiyorum genelde..
Evet benimde oluyor ne yazık ki. Çok kararsız biriyim kıyafet falan alirken o yüzden genelde kararsızlık falan yaşarım. Hemen her gördüğüm şeyi beğenemiyorum maalesef o yüzden kararsızlık yaşadığım oluyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Evet bazen oluyor
Evet benimde oluyor maalesef. Çok kararsız biri olduğum için sürekli iki kıyafet arasında gidip geliyorum. Yani çok zor beğenen biriyim o yüzden hemen beğenmiyorum gördüğüm kıyafeti falan.
Direkt gördüğümü beğendiysem alırım.
Keşke bende öyle olsam. Ben hemen gördüğü kıyafeti falan ne yazık ki alamıyorum bu konuda oldukça kararsız biriyim. Sürekli iki kıyafet arasında kalırım. İşte bu yüzden sıkıntı çekiyorum genelde..
2nciye bakarsam 3e geçiyorum kolay beğenemiyorum o yüzden bütün mağazayı denemeden alıp çıkıyorum.
Para derdin yoksa olmaz.
İki seçenek arasında kalmışsam ikisini de alırım
Olmadı. Belirli markalarım var.
Oluyor
Evet benimde oluyor ne yazık ki. Çok kararsız biriyim kıyafet falan alirken o yüzden genelde kararsızlık falan yaşarım. Hemen her gördüğüm şeyi beğenemiyorum maalesef o yüzden kararsızlık yaşadığım oluyor.
Evet oluyor
Keşke ikisinin arasında kalsam 😅