Yani evet genelde aynen bende İnternet alışveriş sitelerinde aradığım ürünü çok daha kolay buluyorum. Mağaza gezip yorulmaktansa bence en güzeli gidip online alışveriş sitesinden alışveriş yapmak.
Aynen öyle çok doğru söylüyorsunuz bence. Büyük mağazalarda alışveriş yapmak genelde keyif vermiyor bana hep ayni şeyler birde çok farklı bir kıyafet falan yok hepsi birbiri ile aynı neredeyse.
Alışveriş merkezinde de var ama ben nedense aradığım kıyafeti falan genelde İnternet alışveriş sitesinde çok daha kolay buluyorum. Alışveriş sitesinde genelde çeşit olarak fazla yok benim zevkime uygun yok.
Yani evet avm de var ama online alışveriş sitesinde bence çeşit çok daha fazla. Ben genelde aradığım ürünü mağazada kolay bir şekilde bulamıyorum ne yazık ki. Online alışveriş daha iyi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Alışveriş merkezinde
İnternet alışveriş sitelerinde her aradığımı daha kolay buluyorum.
Yani evet genelde aynen bende İnternet alışveriş sitelerinde aradığım ürünü çok daha kolay buluyorum. Mağaza gezip yorulmaktansa bence en güzeli gidip online alışveriş sitesinden alışveriş yapmak.
Aynen size katılıyorum 😊
Birbirini taklit eden markalardan ziyade kendi tarzını yansıtan küçük esnaf daha zevkli
Aynen öyle çok doğru söylüyorsunuz bence. Büyük mağazalarda alışveriş yapmak genelde keyif vermiyor bana hep ayni şeyler birde çok farklı bir kıyafet falan yok hepsi birbiri ile aynı neredeyse.
Fark etmez benim için
Alışveriş.
Alışveriş merkezinde de var ama ben nedense aradığım kıyafeti falan genelde İnternet alışveriş sitesinde çok daha kolay buluyorum. Alışveriş sitesinde genelde çeşit olarak fazla yok benim zevkime uygun yok.
Awm de
Yani evet avm de var ama online alışveriş sitesinde bence çeşit çok daha fazla. Ben genelde aradığım ürünü mağazada kolay bir şekilde bulamıyorum ne yazık ki. Online alışveriş daha iyi
Alışveriş merkezinde