Aynen benimde olmadı öyle gereksiz alışverişlerim. Genelde ben ihtiyacım olan ürünleri alırım onların dışına çıkmam öyle. Gereksiz para harcamayı seven biri değilim ben öyle.
Aynen bende aynı şekilde. İhtiyacım yok ise asla alışveriş yapmam. İhtiyacım olduğu zaman alışveriş yapmayı seviyorum genelde. Gereksiz harcama yapan biri değilim tutumlu biriyim bu konuda.
Aynen bende israfa karşı biriyim. İhtiyacım olmadığı halde alışveriş falan yapmam öyle. Yani gereksiz alışveriş yapmayı pek seven taraf değilim. Tutumlu bir insanım normalde ben gereksiz harcamam.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hayır olmadı yani sevdiğim yemekleri ya da içecekleri bazen kendimi daha iyi hissetmek için aldım ama o kadar bunun dışında olmadı
Aynen benimde olmadı öyle gereksiz alışverişlerim. Genelde ben ihtiyacım olan ürünleri alırım onların dışına çıkmam öyle. Gereksiz para harcamayı seven biri değilim ben öyle.
2017 yılından beri birikimlerim neticesinde kendi zevkim adına elektrikli bir araba aldım oldukça da mutluyum
oo çok , bugün bile yaptım online mesela ihtiyacım var mı hayır , beğendiğim için mi aldım aldıklarımı evet
Olduysa bile moralim bozuktur onun için olmuştur ama olmadı
İhtiyacım olmayan şeyleri almaktan hoşlanmam
Aynen bende aynı şekilde. İhtiyacım yok ise asla alışveriş yapmam. İhtiyacım olduğu zaman alışveriş yapmayı seviyorum genelde. Gereksiz harcama yapan biri değilim tutumlu biriyim bu konuda.
Olmadi israfa karşıym
Aynen bende israfa karşı biriyim. İhtiyacım olmadığı halde alışveriş falan yapmam öyle. Yani gereksiz alışveriş yapmayı pek seven taraf değilim. Tutumlu bir insanım normalde ben gereksiz harcamam.
En güzeli olmasi gereken o
Ülkenin %70’inin öyle bir ekonomisi sanırım yok :)