Gözümde canlanır koskoca mazi, devir ne çabuk değişti hiç anlamadık. :D
Bakkal amca


Hiç özlemedim..
Yahu belki sakız sevmiyorum 😔
Bu gelenek şu an halen Arabistan da devam ediyor.
Çok büyük gross market bile olsa, kuruş gibi küsüratlarda sakız veriyor, ismi ise "Helale"..
Bir nevi güzel bir hareket, kuruş bile olsa hak yemeyip bir şey veriyor..
Günümüzde 25 krş hatta 50 krş vermeyen de var..
Yaşamadım bilmiyorum ama o renkli ekşi top sakızları özlediğim doğruduru
Cevap
8Cevap
Hayır özlemedimm hehehe
Bence qomik ben güldüm 🤪
Ne gülüyon komik mi
Yoo sen müneccim misin
Ben de kasabım o zaman hahahaha
Onunla yaptığım herşeyi özledim aslın da ondan önce de yaptığımı özledim biz onunla büyümüştük
Bakkal amca para üstü vermezdi sakız çikolata verip gönderirdi annem de döverdi 😂😂😂😂
Bakkal amca tam bir o... çocuğu idi istemem bakkal amca derdim zorla verirdi 😂😂😂😂
Valla şimdi sakız olmuş 50kuruş yani en son öyleydi o zamanları özledim çünkü her şey daha ucuzdu 🤦🏻♀️
Eski günleri hep sakız alıyordum şimdide unutmuştum😌
Eevet yaa hatta ben istemeden adam kendisi veriyordu anajahsjaja
Güzel günlerdi tadelleyi alıp sevinerek çıkardik bakkaldan
Özlemedim:) Sakız sevseydim belki
Bana sakız veren oldumu hatırlamıyorum bile
Özledim. En azından ucuzdu bir çok şey
gerçekten çok güzeldi..
Hala değişen bişey yok
Özlemedim 🙄
Şıpsevdi
Yine alırım 😂
evet valla özledim..
Özledim☹️
Özledim evet
Özlemedim
Özledim
Özledim be
Hemde nasıl 😥
Özledim
Hayır
Pek değil
özlemedim..
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar