Alışveriş & Hediyeler konusunda 557 cevap paylaştı.
Çok nadiren oluyor; ama tanıdık fırın veya marketten alışveriş yaptığım zaman, kasadakiler bazen "Başka zaman x kuruş verirsin" diyor, bazen kuruşları almayıp (85,40 ₺'lik alışverişin 40 kuruşunu saymıyor, 85,00 ₺ olarak kabul etmeleri gibi), tutarı 0 kuruş olarak kabul ederek ücreti alıyor. Yabancı yerlerden yaptığım zaman sıkıntı oluyor. (Yaşamadım) Sıkıntı olmasın diye, tam ücret vermek için paramı kontrol ederim.
Bi kere alışverişe gitmiştim 700 lira tuttu aldıklarım bende de 2 tane kart var diğerinde 421 TL diğerinde ise 841 lira vardı 841 lira olan kartımı evde bırakmıştım yanımda 421 lira olan kartım vardı ve arkamda da 2 kişi vardı aldıklarımı n yarısını bırakmıştım Allah kimseye yaşatmasın
İki tane meyve suyum kalmıştı hiç tanımadığım bir bey hemen arkamda sıradaydı o Ödemişti kaç sene oldu hiç unutmam çok utanmıştım ordan çıkana kadar kaç kez helallik istedim bilmiyorum o zamandan sonra hep yanımda nakit bulunduruyorum😊
Oldu oldu daha gecenlerde olduu babamla kupon biriktirdgi kitabi almaya gittik kapaliymis donuste markete ugradik kasaya yaklasirken tahmin ettik burasi su kadar tutar hazirliksiziz karttada o kadar yok hoop tuttu tani kartin puanida cekilmedi cebimdeki nakiti vermistik ama sirada baya bekleyen olmustu once aldiklarimiza gulduk sonra para cikmadi diye uzulduk Allah kimseyi yokta koymasin
Bi ara annemle markete gitmiştik, 850 TL para vardı ve aldıklarımız tam 850 TL tutmuştu🤣o an far görmüş tavşan gibi birbirimize baka kalmıştık 🤣🤣mutluluk ve şaşkınlık bir aradaydi hahahahaksjsksksk🤣
Daha bugün oldu ya 🤣hatta copy paste yaptım dedim 20 TL eksik eve geliyorum parayı alıp goturecem 🤣 cüzdanları karıştırdım kasaba gittim et aldım eksik çıktı
eğer nakit para taşıyorsam zaten ona göre alıyorum. ama kredi kartıyla alıyorsam bazen arada yetersiz bakiye diyor. tabi o malzemeleri gururla heyecanla poşetlerken bir anda kasiyerin yetersiz bakiye demesi tokat gibi çarpmıyor değil
Paramın yetmeyeceği bir şey almam.. Markete girmeden mutlaka önce cüzdanıma bakar emin olur öyle girerim.. Çünkü bu benim fobilerimden biri gibi bir şey yaa.. korkuyorum öyle bir durumda kalmaktan..
Çıkmadan önce ne kadar paraya ihtiyacım olduğunun planlamasını yapıyorum. Orda alırkende yanımdaki parayla denk geliyor mu diye kafamda fiyatları toplayarak alırım kasaya gitmeden önce
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Kimsenin mi olmamış ya. Oldu bende hemde kaç kez. Yani kötü bir durum, hele ki arkanda da sıra varsa, daha da kötüleşebilir.
Param kısıtlıysa bütün ürünleri hesaplaya hesaplaya alıyorum tam denk getiriyorum tabi etiketler güncel fiyatsa , param kısıtlı değilse ne gerekse alıyorum zaten yetmediği bi durum olmuyo yani