Küçükken büyük bir markette kola düşürmüştüm işte şimdi olsa böyle bi durumla karşılaşmassın ama eskiden büyük marketler yeni açılan ve herkesin haline hareketine çok dikkat ettiği sosyetik bir yermiş gibi algılandığından 3 4 kişi böyle bakakalmıştı 2 kişi koşarak gelip gidip temizlik malzemeleriyle temizlemeye çalışmıştı falan sanırsın boru hattını patlattım😂 bide acaba ödemeyecekmi gibi bakışlarada maruz kaldım 7 yaşında bi çocuğa şu psikoloji yaşatılırmı abi böyle bişi var mı ya parasını ödedim bişiler daha alıp çjkıp kurtulmuş rahatlamıştım gudubet yerden
Komik bir anımı anlatayım bari, Kaç yaşındaydım tam hatırlamıyorum ama küçüktüm ilk okul falan sanırım. Markete gitmişiz karpuz alacağız. Babam çok güzel karpuz seçer. O karpuzları kontrol ediyor bende ona özendim onun gibi yapmaya çalışıyorum. Elime aldığım karpuzun yere düşüp patlaması sadece bir an sürdü. Son hatırladığım babamın öfkeyle bana baktığıydı. 😂😅
Oldu. Birince ciddi kavga ettim. Yanından geçtiğim için ödemem istendi. Elime hiç almadım. Girişe cam biblo koymuşlar. Yanından geçerken düştü. Ben de ben mi düşürdüm dedim. Evet ödüyceksiniz diyerek kaba bi tavırla karşılaştım. Ödemek sorun değilde uslubunuz o kadar yanlışki diye laf dalaşına girdik. İlkkez orada bi esnafla kavga ettim 30tl için. Tüketici hakeme bile başvurmayı düşündüm :D çok kötüydü ya.
Bir kere spaghetti sosu kirmistim yanlislikla onu da gidip soyledim parasini odemek istedigimi soyledim kabul etmediler olabilir kaza falan dediler benim temizlememe de izin vermediler de yardim etmeye calistim kendi capimda ama parasini odedim zorla