Bugün küçük yeğenim arkadaşlarına hava atmak için kırtasiyeden renkli kalemler almak istediğini söyledi. Daha bu yaşta nedir bu rekabet dedirtti bana. :D Bazı insanlar yaptıkları alışveriş ile hava atmayı seviyorlar. Sen hiç yaptın mı?
Birine hava atmak için alışveriş yaptığın oldu mu?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Olabiliyor çocukken böyle duygular belki çocukken bende öyle yapmışımdır ama su an böyle şeyler düşünerek alışveriş yapmıyorum.
Hava atma gibi saçma şeyler yapmam
Yapacak olsam da o kadar param yok yani
Gereksiz şeyleri alamam😅
Ben yapmam fakat Etrafımda o kadar çok varki böyle olan.
En büyük aptallık, başka bir aptal uğruna para harcamaktır.
Asla böyle bir şey yapmadım.
Yoo işim olmaz ne uğraşacağım.
Hayır böyle bir şey yapmıyorum.
Ben havalı biriryim zati alışverişe gerek yok..😊
Hayır. Hava atmam, benlik bir hareket değil.
O kadar zengin olmadım
Hayır olmadı
Olmadı
Hayir ihtiyqc disi alisveris yapmam gereksiz
boyle alisveris normal degil
Hayır tabiki
Hayır