Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Alışverişlerinizi daha çok ihtiyaç için mi yoksa zevk için mi yapıyorsunuz?


1 kere ihtiyaç için ise 3 kere zevk için yapıyorum jffjfj
Cevap
6Cevap
Zevk için çıktıysam kötü oluyor çok harcanıyor. ihtiyaç için çıkmak mantıklı
3 sene önce aldığım ayakkabıyı daha hiç giymedim sen düşün knk..
İkisini de yapıyorum açıkçası. Bazen zevk için bazen ise ihtiyacım varsa alırım.
İhtiyaç hariç alışveriş yapmam, hatta kitabı çok sevmeme rağmen, evdekileri bitirmeden yenisini almıyorum artık
@t4yFun40 kişisel gelişim, roman tarzı
Zevk... bazen ihtiyaç
Zevk alışveriş yapınca mutlu oluyorum
İhtiyaç için çıkıp zevk için yapıyorum hdhdh
Daha cok zevk icin
ihtiyaç
Her ikisi de.
Can sıkıntısından yapıyorum 🤷🏻♀️
Her ikisi de
İhtiyaç
ihtiyaç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar