
Doğum gününüzde belli etmesenizde içten içe hediye beklermisiniz sevdiklerinizden eşinizden dostunuzdan

Doğum gününüzde belli etmesenizde içten içe hediye beklermisiniz sevdiklerinizden eşinizden dostunuzdan
Hayır beklemem. Canları sağolsun hediye almalarına gerek yok ya benim için önemli olan onların benim yanımda olması bana değer vermesi ve değer verdiğini hissettirmesi. Onun dışında öyle hediye falan almaları için kimseden bir şey falan beklemem ben öyle ya. Yani içinden geliyorsa alabilir tabi ona lafım yok ama normalde almasada olur.
Yok beklemiyorum. Zaten neye ihtiyacım varsa kendime direkt alıyorum
Teşekkür ederim
unutulmasın yeter hediye şart değil
🖤
Cevap
2Cevap
Hayır beklemem
Hediye beklemem, sevdiklerim unutmasın doğumgünümü yeter
Ben bir mesaja razıydım aga beee
Hayır, öyle beklentilerim yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?