Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı.
Ben almazdım.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ben tam bi malım aslında. Değer verip eşimin akrabası ama bende iyi anlaştığımı zannettiğim kuzeni var taaa kalktım evden otobüsle 1buçuk saat gittim ve 1 saat yürüdüm ve ihtiyacı olan bi hediye aldım. Benim doğum günüm geldi hediyeyi geçtim kutlamadı bile. Konu hediye falanda değil beni canım yerine koyması daha neler var da anlatsam roman olur. Bende işte muhabeti yavaş yavaş kesiyorum, hep o yazar ilk ya da arıyo. Ben asla. Çokta huzurluyum oh.
Çok büyük ayıplık. Resmen nankörlük. Yaptığın fedekarlığı göremeyecek kadar kör ve bencil. Sana gösterilmeyen değeri, ona bu saatten sonra gösterme. Seneye sende onun doğum günü görmezden gel. Kendisini anlayacaktır.
Bazende utandırmak lazım 😃 Ben sevdiğim insanları sevindirmeyi severim o yüzden alırsam karşılık beklemeden alırım hediyeyi…. Verirkende “işte farkımız bu” derim şakaya vurarak 😂😂😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ben almazdım.
Ben tam bi malım aslında. Değer verip eşimin akrabası ama bende iyi anlaştığımı zannettiğim kuzeni var taaa kalktım evden otobüsle 1buçuk saat gittim ve 1 saat yürüdüm ve ihtiyacı olan bi hediye aldım. Benim doğum günüm geldi hediyeyi geçtim kutlamadı bile. Konu hediye falanda değil beni canım yerine koyması daha neler var da anlatsam roman olur. Bende işte muhabeti yavaş yavaş kesiyorum, hep o yazar ilk ya da arıyo. Ben asla. Çokta huzurluyum oh.
Çok büyük ayıplık. Resmen nankörlük. Yaptığın fedekarlığı göremeyecek kadar kör ve bencil. Sana gösterilmeyen değeri, ona bu saatten sonra gösterme. Seneye sende onun doğum günü görmezden gel. Kendisini anlayacaktır.
Bazende utandırmak lazım 😃 Ben sevdiğim insanları sevindirmeyi severim o yüzden alırsam karşılık beklemeden alırım hediyeyi…. Verirkende “işte farkımız bu” derim şakaya vurarak 😂😂😂
Karsilik bekleyen biri olmadigim icin alabilirim, sevdigim kisiyse 😄
Hayır bizim yaptığımız nezaket göstergesi enayi mi oluyoruz 😊
Bana hediye almayana ben ne diye hediye alacağım? tabikide almam.
Enayilik. Beni düşünmeyeni düşünmem
Aksine örnek olmak açısından iyi.
Bence evet bu parasal değil onu hak etmediği icin
Bunu bôyle düşünmek yanlış olur
Bence biraz enayiliğe giriyor evet
Hayır ama gerekte yok
Sevmem doğum günü muhabbetlerini ya
Bilemedim çok zor
Yooo değil
Enayilik