
Ederim
Etmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hayır ben etmezdim hediye alması önemli değil önemli olan beni düşünmesi bir kez sarılması bile beni mutlu etmeye yeter zaten para önemli olmazdı benim için.
Aynen hediye alıp almaması benim içinde pek önemli değil. Almasa bile olur hatta öyle hediye bekleyen taraf değilim. Beni düşünsün önemsesin beni düşünsün o bile yeterde artar benim için..
Cevap
18Cevap
Eğer eşim olsa kabul ederim ama ilerde ayrılırsak pişmanlık yaşanır o yüzden kabul etmem.
Yani evet sevgiliden kabul edilmez bence aşırı pahalı hediyeler. Çünkü ailene ne diyeceksin eğer o hediyeyi kabul edersen. O yüzden zor durumda kalmamak için kabulde edemezsin ben kabul edemezdim.
Aldığı hediyeler maddi durumunu zorlamıyorsa, parasal sıkıntısı yoksa tabiki kabul ederim
Yani evet parasal durumu yoksa eğer birde içinden gelerek aldıysa eğer o hediyeyi o zaman bende kabul ederdim belki diye düşünüyorum. Normalde asla pahalı ve gereksiz hediyeleri kabul etmem çünkü.
şimdi ne kadar pahalı ama
bende ev araba yazlık vs var
bana daha lüksss birşeyler almalı misal özel uçak gibi o zaman bak bu pahalı bir hediye derim:P
Yani bu kadar pahalı hediye bence çok fazla ve gereksiz olur ya. Ne bileyim ne gerek var böyle aşırı gereksiz ve büyük hediyelere. Eğer değer verdiğini gösteren bir hediye arıyorsa sevdiğini söylesin yeter.
Maddi durumuna bağlı. Parası varsa sorun etmem. Alırsa da zaten her türlü düşünüp almış der sorun etmem ama güzel bir dille konuşurum.
Etsem ne etmesem ne sonuç olarak almış yani o yüzden ederim
Sevgililikte kabul etmezdim. Daha ciddi bir birlikteliğe evrilmiş olsa bir ihtimal...
maddi durumuna bağlı bir durum zorlanacak ise en baştan uyarırım zaten
Tevazuyla ederim ama hep olmaz para ilişkisine dönsün istemem
Hediye olsun yeter pahalısına bakmam ben bana bir şey verdiyse o verdiği şeyle anarım onu o yüzden büyüğü küçüğü hediye hediyedir.
Aynen pahalı olmasına ve büyük bir hediye olmasına hiç gerek yok bence. En önemli olan onun dusunmesi bence yoksa gerisinin pek bir önemi yok benim için. Benim için güzel bir çift söz bile yeter.
Karşılığını verebileceğim hediyeleri kabul ederim.
Aynen buda güzel bir yaklaşım. Eğer benimde maddi durumum bu hediyeyi almaya yetiyor ise almalı bence karşıdaki insan diye düşünüyorum. Çünkü pahalı hediyeler karşısında insan mahcup olabiliyor.
Ederim sevgilim sonuçta.
Ederim sanırım ama çok pahalıysa etmeyebilirim
Evet çok pahalı bir hediye ise bende üzülerek kabul edemezdim. Ben pahalı hediyeler karşısında çok mahcup olan biriyim. Ya ne bileyim alamıyorum kabul edemiyorum öyle sonra birde çok pahalı ya.
Etmem ben onu parasi icin sevmedim
Aynen zaten kimse kimseyi parası veya zenginliği için sevmesin sevecekse. Eğer sevecekse karşılıksız bir beklenti içerisinde olmayarak sevmeli diye düşünüyorum ben. Ben kabul edemezdim.
Ederim ama tabi hediye alan yok pahalisinida ucuzunuda göremedik
Niye etmeyeyim eğer maddi gücü yetiyorsa. 🫡
bi çikolatayı tercih ederim.. ya da kendisine ait bir sweatshirt, hırka, t-shirt..
Ederim eğer etmezsem üzülür gider daha pahalısını alır kıyamam 😔
Ben hediye sevmiyorum ama eğer pahalı kaliteli hediyeler almayı seven biriyim o yüzden bana aynsıı yapılsa sorun etmem
offf yazım yanlışlarım beni bitiriyor 😐
Maddi durumu iyiyse ederim.
Kızların çoğu maddi duruma önem veriyor.
etmem ne demek abi ciddi misiniz sşöddösm
Ederim. İstediklerimi de ona aldırıyorum arada:D
Etmem karşılığını bekler
Etmem
Aynen bende kabul edemem. Yani pahalı hediyeler almayı seven taraf değilim genelde ben ya ne bileyim sonra beni bir pişmanlık falan kaplar. Kıyamam o yüzden sanırım birde çok mahcup olurum.
Kimden olursa olsun altında ezileceğim hediyeyi kabul etmem öyle bir hediye de etmem😊
Ben almam.
Aynen bende almam ya. Sonuçta sevgilin bu eşin falan değil. Hani eşin olmuş olsa o zaman derim belki alırsın falan ama sevgili döneminde bu kadar pahalı hediyeler almak bence pek doğru olmaz.
Etmem utanırım valla
Ederim tabikide hediye hediyedir.
Ederim
Ederim
Edemem ben
Araba alacak hali yok
Çünkü hediye
Ederim
ederim
Yeterki beles olsun. d
Niye etmim
Ederim
Evet ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?