
Evet ederim
Hayır edemem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Biri bana hediye alıyorsa aldığı hediyenin fiyatına yakın bir hediyede benim almam gerekir. Bende pahalı hediye alamam. O yüzden pahalı hediye kabul etmiyorum
Bende pahalı hediye almayı sevmem. Yani pahalı hediyeleri asla kabul edemem mahçup oluyorum çünkü. Yine kırmamak için belki kabul ederim ama aynı fiyatında ona değişik bir hediye alırım ben.
Sevgilim olsaydı kabul ederdim ama bir daha parasını bu şekilde gereksiz harcamamasını söylerdim beni mutlu etmek için hediye almasına gerek yok
Aynen öyle bende kabul edemem pahalı bir hediyeyi. Yani illa hediye almak istiyorsa küçücük birşeyde alabilir öyle gereksiz pahalı hediyeler almasına falan gerek yok. Düşünmesi bile yeter aslında.
Cevap
9Cevap
tabii ki de ederim hatta hoşuma gider 😀❤️ ay kabul edemem diyen yalancıları görmek isterim soruda 😂
Yani şahsen ben kendi adıma konuşayım ben asla kabul edemezdim. Yani ben pahalı ve gösterişli hediyeler bekleyen taraf değilim genelde o yüzden pahalı hediye kabul edemem mahçup olurum..
Aynı pahada bir hediyeyi ben ona alabileceksem eğer kabul ederdim. Eğer beni aşan bir hediyeyse kabul etmezdim
Benim için hediyenin tutarının zerre önemi yok misal 5.000 TL lik bir gömlek dense benim için yapılmış bir dilim kek daha değerlidir
Ederim, niye etmeyeyim? Hatta tutup gereğinden ucuz bir hediye alırsa bozulurum bile... :D
Gerçekten hayret verici bir şey kız pahalı hediye kabul etmiyor
Etmeyen taraf çok. Bazı insanlar pahalı hediye almadan hoşlanmaz. Yani her kadın aynı değildir bunu demek istiyorum. Şahsen beni küçücük ve manevi değeri olan bir hediye bile gayet mutlu edebilir.
Küçük bir şey ya kolye seti aldım niye aldın diyor yaranamıyorum bu kıza ya cidden😒😏
Yani icinden gelerek almiş evet ederim
Yani kırmamak için kabul eder belki insan ama şahsen ben kabul edemezdim ya. İnsan pahalı hediyeler karşısında biraz mahçup oluyor ya o yüzden ben kabul edemezdim. Manevi değeri olan hediyeler daha değerli benim için.
Tabii öyledir canım ama içinden gelmişse hayir da demezdim sonucta içinden gelerek almis
ben kabul ederdim düşünmüş almış devamını da beklerim ama altta kalmam bende pahalı hediyeler alırım
sonuç olarak hediye da adı üstünde hediye.
Yani tabi orası öyle. Ama genelde aşırı pahalı hediyeler bence kabul edilebilir gibi değil ya. Ben şahsen çok mahçup olurum pahalı ve gereksiz pahalı hediyeler karşısında. O yüzden kabul edemezdim.
Ederim hediye gerimü çevrilir içinden gelmiş almış
Yani tabi içinde geçmiş almış ama çok gereksiz pahalı bir hediye ise bu şahsen ben kabul edemezdim. Ben niyeyse bana pahalı hediye gelince falan çok mahçup oluyorum o yüzden kabul edemem.
geri çevirincede ayıp olmaz mı düşünmüş incelik yapmış , bilmiyorum şu an böyle düşünüyorumda hediye gelince senin gibide yapabilirim duruma göre
Hayır ailem hariç kimseden kabul etmem hatta.
Ederim zaten ucuz hediye sevmem
Yani zaten kadınlar pahalı hediyeler almayı sever herkes için aynı şeyi demiyorum ama bazı kadınlar öyle. Şahsen ben hiç sevmem pahalı ve gösterişli hediyeler. Benim için manevi değeri olan şeyler daha değerli.
bu değişik bir oylama oolmuş
ederdim
Ederim
Etmem hayır
Geçmişte etmemistim.
Hediye almam
evet ederim..
Evet ederimm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?