
Kalite
Fiyat
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Fiyatı 30 liradan üç gömlek aldım (mesela) ama üçünü de 1 yıl sonunda renk atması ve yakaları yıpranması sonucu çöpe attım!!!
85 liradan bir gömlek aldım 2 yıldır giyiyorum
Aynen kaliteli olması aslında çok önemli ne olursa olsun herşeyin bence en kalitelisini almak lazım. Yani sonuçta her zaman kıyafet almıyoruz alınca bence en iyisi olsun. Ben öyle derim mesela hep
İnsanın bile
Cevap
13Cevap
Fiyat
Kalite marka kobra murat 😀
Fiyatı ucuz ama kaliteli olması önemli.
Yani fiyatı ucuz olan şeyler genelde pek kaliteli olmuyor ne yazık ki. Yani genelde derler ucuz etin tridi yenmez diye bende aynı fikirdeyim genelde ucuz şeyler çok çabuk kötü oluyor ve bir süre sonra soluyor.
Neye göre soruyorsunuz maliyet kalitenin önüne geçmiş durumda!!
Kalite tabiki önemli ama artık çoğu ürün kullan at mantığıyla üretildiği için kalite düştü
Kaliteli olmadıktan sonra ürünün hiçbir anlamı yoktur ki
Aynen öyle katılıyorum. Bende her zaman kaliteli ve güzel olmasına dikkat ederim yani parası benim için önemli değil aslında benim için önemli olan o ürünün yeterince kaliteli ve güzel olması diye düşünüyorum
Kalite önemli kalitesiz şeyler basit duruyor ve kolay yıpranıyor ha bide bütçeme uygun olmalı.
Kalitesiz mala para vermem
Aynen öyle bende asla kalitesiz bir ürüne para vermem. Benim için alışverişte en önemli kural kaliteli olması. Sonra benim fiyatı gelir her zaman ben fiyatına göre hareket etmem yani kaliteye bakarım
Bazen düşük fiyata, kaliteli şeyler de bulunuyor
Yani evet çok nadir olmadan illaki bulunuyor. Ama genel olarak çöl ucuz olan şeyler ya çabuk kötü oluyor ya da çok çabuk yıpranıyor. O yüzden kullanışlı ve kaliteli olmasına dikkat ederim ben ilk önce.
Kalite önemli benim icin
Aynen benim içinde kaliteli ve kullanışlı olması önemli onun dışında ben pek fiyatına falan takılan biri değilim. Yani hem o ürünü beğenmem lazım hemde çok kaliteli ve özenli olması lazım benim için..
Param yok ki alayım ama kaliteye bakarım
Kaliteli olması gerekiyor
Kaliteli olması ayrıca daha ekonomiktir
Önce kalite sonra fiyat
Aynen benim içinde önce kalite gelirler zaman fiyat daha sonra gelir. Çünkü genelde aldığımız şeye ucuz olsun pahalı olsun para veriyoruz o yüzden bence biraz kaliteli olması lazım parası önemsiz benim için..
Tabi ki de
Kalite önemli
Aynen bende ilk önce alacağım üründe kaliteye bakarım benim için en son fiyat gelir. Fiyatına pek takılan biri değilim ben öyle ya ne olursa olsun bu. Benim için en önemli olan o ürünün kaliteli olması
Marka takıntım bar fiyat umrumda değil
En cok kalite ama fiyatta lazim
Kalite
kalite önemli
kalitesi önemli
Fiyat :D
Kalite
Kaliteli ürün daha güvenlidir bence.
Kalite
Kalite
kaliteli evet
Aynen benim içinde aynı şekilde kalite daha önemli. Yani alırsın yanına kalır kaliteli bir ürün. Ucuz ürün alırsın iki gün kullanır atarsın o yüzden bence alınca en iyisini ve en kalitelisini almak lazım diye düşünüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?