• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Alışveriş & Hediyeler

Pazara gider misin yoksa market mi daha pratik senin için?

Coffein
Coffein Takip Et
Master Yaş: 41
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
17
Yapay Zekaya Sor
Pazar kültürünü çok severim 💙
Pazar kültürünü çok severim 💙
Pazara gider misin yoksa market mi daha pratik senin için?
Cevapla
Sevgi Soruları Market Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • hakan-salihoglu
    hakan-salihoglu Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    en son pazara gittiğimde 850 gram gelen ağırlığı pazarcılar 1 kg diye kakalamaya kalkıyorlardı. 5 parça ürün aldıysam üçü çürüktü. etikette yazan tutarı uzatıyordum o yarısı fiyatı diyorlardı. gittim zabıtaya şikayet ettim rüşvet aldıkları için sen markete git diyerek pazarcıları savunmuşlardı. kısaca pazar devri benim için son bulmuştur. zaten kartta geçmiyor yarım kilo altıda satmıyorlar. kısaca benim için market daha iyi çünkü bir çok şeyi artık taneyle alıyorum.

    0
    4 Yorumla
    • Coffein
      Coffein
      +1 yıl

      Yarm kilo altı satmadiklarini bilmiyordum bicok pazarda bazı seylerde artık taneyle satılıo ama

      Yorumla
    • hakan-salihoglu
      hakan-salihoglu
      +1 yıl

      yarım karpuz gibi şeyler var ama taneyle biber alamazsın ya da domates

      Yorumla
    • Coffein
      Coffein
      +1 yıl

      Taneyle domates yetmez zaten ben kendim yetiştiriyorum tavsiye ederim 🤣

      Yorumla
    • hakan-salihoglu
      hakan-salihoglu
      +1 yıl

      ben taneyle domates alıp 1 yemek yapıyorum gibi ilerliyorum. tabiki yetmiyor ama parasızlık bu hallere düşürdü bizleri. yetiştirmeyi bir ara denedim ama kargalarla baş edemedim. balkona dadandılar bit böcek felan getirdiler. sonra vazgeçtim.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • UfkunÖtesi
    UfkunÖtesi Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 95%
    +1 yıl

    Pazarı tercih ederim, dağa doğal ve daha uygun fiyata alınabilir. Ayrıca büyük market zincirlerini zengin yapmak yerine pazarcıların ekmek parası kazanmasını sağlamak icap eder

    0
    2 Yorumla
    • Coffein
      Coffein
      +1 yıl

      Pazar güzel oluo

      Yorumla
    • UfkunÖtesi
      UfkunÖtesi
      +1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • ShippingGloss
    ShippingGloss Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Pazarada giderim bazen marketede giderim. Yani hesabıma hangisi uygun ise genelde oradan alışveriş yapmayı severim. Pazarda genelde her çeşit olduğu için o açıdan pazar çok daha iyi. Yani markette genelde manav ürünlerinde fazla çeşit olmuyor öyle. O yüzden pazar bence bir tık daha iyi diye düşünüyorum. İkisine de giderim arada.

    0
    0 Yorumla
  • AgresifKızıl
    AgresifKızıl Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Alışveriş yapmayacaksam bile pazara gitmeyi pazarı gezmeyi severim. Taze meyve ve sebzelerin kokusunun etrafı sarmasını seviyorum. Alışveriş için bi iki şey alacaksam gitmişken alabilirim ama özellikle pazar alışverişi yapmak için gitmiyorum.

    0
    1 Yorumla
    • Coffein
      Coffein
      +1 yıl

      Pazarlar güzel oluyor bencede belki zamanla bu kültür yok olucak şimdiden tadını çıkarmak gerek

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

19

Cevap

44

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı.

    Marketi daha çok seviyorum hem daah az insan var hem de daha ferah ve istediğim ürünleri bulmak daha kolay oluyor benim için. pazara yıllardır gitmedim

    0
    2 Yorumla
    • Coffein
      Coffein
      +1 yıl

      Gençler o kafa zaten :)))

    • Barış_LonelyForever u
      Barış_LonelyForever
      +1 yıl

      Evet abla yeni doğduğmuz için severiz marketleri :)))

  • Hanjinx
    Hanjinx Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Pazara gitmeyi sevmiyorum ama mecburen gidiyorum. :D

    1
    6 Yorumla
    • Coffein
      Coffein
      +1 yıl

      Git git pazar iyidir

      Yorumla
    • Hanjinx
      Hanjinx
      +1 yıl

      Temiz sebze kokuları olmasa çekilmez.

      Yorumla
    • Coffein
      Coffein
      +1 yıl

      Torunlarin o kültürü yasamicaklar bı sure sonra eve teslim yayginlasip insanlar markete bile gitmicekler güzel zamanlari yaşıyoruz pazar güzeldir istediğini secer pazarlık yaparsin

      Yorumla
    • Hanjinx
      Hanjinx
      +1 yıl

      Zaten yavaştan bitiyor gibi ya, pazarlıkta kalmadı artık

      Yorumla
    • Coffein
      Coffein
      +1 yıl

      Küçük yerlerde köy pazarlarinda geçerli yinede

      Yorumla
    • Hanjinx
      Hanjinx
      +1 yıl

      Evet küçük yerlerde o sıcaklık mevcut

      Yorumla
  • fairtail
    fairtail Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 58%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 451 cevap paylaştı.

    Hava güzel ise pazara giderim. Alışveriş keyifli olur. Yöresel pazarlar severim. Market taze mal çok nadir denk geliyor.

    2
    0 Yorumla
  • KahveSacliHeRif
    KahveSacliHeRif Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 46%
    +1 yıl

    gündüz bizim evde kımse olmuyor halıyle pazara gıtcek kımse yok... zaten devır degıstı.. sımdı pazarlar zıncır marketlere gıore daha pahalı...

    Bırde Allah var sımdı annem ben kucukken hep pazar aravbasını tasıttırırdı ordan berı nefret ederım.

    0
    2 Yorumla
    • Coffein
      Coffein
      +1 yıl

      Hahjaja güzelmis o günleri özlemle ariorum

      Yorumla
    • KahveSacliHeRif
      KahveSacliHeRif
      +1 yıl

      anneme can fedada o pazar arabasının canı cehenneme :)

      Yorumla
  • livaneli
    livaneli Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 49%
    +1 yıl

    Anneler, çocuklarını zorla pazara götürürken, ben güle oynaya gidiyordum. :D
    Hâlâ da severek gidiyorum pazara. :)

    Pazarın enerjisi, kültürü farklı. Hiçbir markete değişmem. :D

    1
    1 Yorumla
    • Coffein
      Coffein
      +1 yıl

      Kesinlikle.. şimdiki gençler market seviyor ekonomik olarak hayat zorlaşıyor ama pazarlar pazar kulturleri azalior ve yine herkes keyfini düşünüp markete gidior 🤷

      Yorumla
  • SwordOfDemocles
    SwordOfDemocles Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 97%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 372 cevap paylaştı.

    Pazara da giderim, markete de. İkisini de aktif kullanırım. İnsanın evine yakın, çarşamba, cuma ve pazar gğnleri kurulan 3 tane pazar olunca kullanır değil mi?

    0
    8 Yorumla
    • Coffein
      Coffein
      +1 yıl

      Yani sen de kullanmasan olmazdı :)))

      Yorumla
    • SwordOfDemocles
      SwordOfDemocles
      +1 yıl

      Hesabını bileceksin. Rahmetli Sakıp Sabancı’nın bir sözü vardı. Ben sizin önemsemediğiniz 25 kuruşların hesabını iyi yaptığım için Sakıp Sabancı’yım derdi.
      Kazandığın her kurulun harcarken de hesabını bilecek insan.

      Yorumla
    • Coffein
      Coffein
      +1 yıl

      Öyle tabiki adam doğru söylemiş yabancılarda öyle herşeyi sayarlar bizim türk insanı tenezzül etmez

      Yorumla
    • SwordOfDemocles
      SwordOfDemocles
      +1 yıl

      https://voca.ro/14tWZrC7oaJG

      Yorumla
    • Coffein
      Coffein
      +1 yıl

      Doğru tabiki gelde bunu gençlere anlat. Mesela burada rest çıkışı yemedigin tabağında kalanları paket yaptırır yabancılar ya da okullarda ayakkabı yerine terlik giyilir ki parkeler yerler bozulmasın kaldı ki onların durumları iyi bir Türk'e göre ama bizimkiler gösterisi sever israfı sever

      Yorumla
    • SwordOfDemocles
      SwordOfDemocles
      +1 yıl

      Sen bir de arap ülkelerindeki gösteriş ve israfı gör. Özellikle Suudi Arabistan, Katar, Kuveyt, Bahreyn ve Birleşik arap emirlikleri

      Yorumla
    • Coffein
      Coffein
      +1 yıl

      Hiç benlik değil o yaşam tarz stili

      Yorumla
    • SwordOfDemocles
      SwordOfDemocles
      +1 yıl

      Benlik de değil ama oralarda israf inanılmaz.
      Sonuçta hesabını bilmek lazım. Bugünün bir de yarını var.

      Yorumla
  • Firu_Zen
    Firu_Zen Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Pazara da giderim markete de. İlla o semt pazarı gezilicek.

    1
    0 Yorumla
  • Spadess
    Spadess Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 84%
    +1 yıl

    Genelde markete gidiyorum ama pazarı da ayrı severim

    1
    0 Yorumla
  • pinkod
    pinkod Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    Pazara hiiiiiç gitmem. Market daha iyi..
    Pazar ortamına nefret ediyorum..
    Evet, taze olması ve çok çeşit yüzünden iyi ola bilir. Ama bağırıp çağıran satıcılar hiç hoş değil. Ayrıca çok kalabalık. Ve şimdi bilmiyorum da, eskiden Fiyat da yazılı değildi. "Acaba bana özel mi yüksek Fiyat söyledi?" Diye düşünüyor insan.

    0
    0 Yorumla
  • kapraz
    kapraz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Market daha pratik pazarlarda kayboldugumu sanıyorum çok kalabalık ve güvenilmiyor markette sorun cıksa ertesi gün koşarak yakalarına yapışabiliyorum 😂😂

    0
    0 Yorumla
  • BLUE1982
    BLUE1982 Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl

    Giderim ama en çok Egenin Pazarları çok hoşuma gidiyor

    1
    2 Yorumla
    • Coffein
      Coffein
      +1 yıl

      Evet ot oranı yuksek 😅

      Yorumla
    • BLUE1982
      BLUE1982
      +1 yıl

      @Coffein Aynen öyle ot geldim, ot gidicem 🤣🤣🤣

      Yorumla
  • saskinomayra
    saskinomayra Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 53%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 498 cevap paylaştı.

    Pazar sevmiyorum. Kalabalıkta gıdım gıdım yürümek, eğilip doğrulamak! İnsanları yara yara bişeyler seçmek... Bana çok sevimsiz geliyor.

    0
    0 Yorumla
  • SülfürükAsit
    SülfürükAsit Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Pazara gitmeyi tercih ediyorum ama öalışma günlerim sürekli bir döngü halinde değiştiği için bazen denk gelmiyorum pazara

    0
    0 Yorumla
  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Pazara gitmeyi seviyorum ama çalışma biri olsaydım ve vaktim olmasaydı bunun için elbette farklı alternatifler arardım

    0
    0 Yorumla
  • DijitalŞizofren
    DijitalŞizofren Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 50%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 447 cevap paylaştı.

    ikiside değil internetten yapıyorum market alışverişimi

    0
    1 Yorumla
    • Coffein
      Coffein
      +1 yıl

      Hahahah o da farklı bsiey

      Yorumla
  • _Elyise
    _Elyise Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl

    Pazara vakit yok genelde o yüzden market 🥴 ama pazarı da severim özelikle Türkiye’de ☺️

    0
    1 Yorumla
    • Coffein
      Coffein
      +1 yıl

      Evet bende çok seviyorum benim yaşadığım yerde olmadığından belki de 😅😅

      Yorumla
  • Fearless10
    Fearless10 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    O anki ruh halim, günün yargunluğuna göre hangisini canım isterse oraya sürerim hanımefendi

    1
    0 Yorumla
  • Salihydnxyz
    Salihydnxyz Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 83%
    +1 yıl

    Market herkes için pratik fırsat olursa pazara giderim tabi

    0
    0 Yorumla
  • Ahmeet26
    Ahmeet26 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Market daha iyi ya, bim’den falan bahsetmiyorum, oradaki sebze-meyveler alınmaz.

    0
    0 Yorumla
  • Dördüncümurat4
    Dördüncümurat4 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl

    Çok nadiren pazara uğrarım , market daha kolay geliyor

    0
    0 Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Marketten hallediyorum. Pazarlar gereksiz kalabalık

    0
    0 Yorumla
  • mesut_boztas
    mesut_boztas Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 694 cevap paylaştı.

    Valide hanım gider ben toplu alışverişlere giderim sadece büyük marketlere

    0
    0 Yorumla
  • tiryakinimtiryakin
    tiryakinimtiryakin Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Özellikle pazara gittiğim çok azdır.. Gideceğim yerin güzegahındaysa uğrarım, değilse manavdan alıyorum..

    0
    0 Yorumla
  • Deniz__4
    Deniz__4 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 21
    +1 yıl

    Bence market daha iyi hem daha az yorucu hemde pazardayken herkes kalitesine bakayim diye diye butun sebzelere meyvelere dokunuyor hijyen olarakta iyi degil pazar

    0
    0 Yorumla
  • tricolor3
    tricolor3 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Sen market kadını olmalısın yoksa türk geni taşıdığın için her şartta pazar ve eşsiz seçenek avantajından mı yararlanmak istiyorsun yoksa 😁

    0
    2 Yorumla
    • Coffein
      Coffein
      +1 yıl

      Beni yanlış taniyorsun pazar severim burada yok ama tr de hep giderim yazın sebzemi kendim ekiorum tursumu recelimi soslarimi kendim yaparım geçen yıl 60 fide domates ekmistim bu yıl da ektim bakalım nasıl olucak

      Yorumla
    • tricolor3
      tricolor3
      +1 yıl

      Fotoğraflarından iddialı çıkarımlar yapıyordum hep ondan olmuş 🙄 Duruşun ve ele avuca sığmaz hallerin derin iz bırakmış görsel hafızada demek ki

      Yorumla
  • Yarali_kalp28
    Yarali_kalp28 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Genelde market ama pazara da imkân buldukça giderim

    1
    0 Yorumla
  • Bizden_Söylemesi
    Bizden_Söylemesi Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 98%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 616 cevap paylaştı.

    Pazara gider tek tek incelerim :)

    0
    2 Yorumla
    • Coffein
      Coffein
      +1 yıl

      Ahhaha sen finikelisin :)))

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      +1 yıl

      İllaki 😎

      Yorumla
  • Sesindekuşlaryaşıyor
    Sesindekuşlaryaşıyor Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 47%
    +1 yıl

    Her ikisi de vazgeçilmezim

    0
    0 Yorumla
  • delidayı0234
    delidayı0234 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 39%
    +1 yıl

    Arada bir pazara giderim

    0
    0 Yorumla
  • BirGaribAbdal66
    BirGaribAbdal66 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 96%
    +1 yıl

    Markette hepsi yok pazar en iyisi

    0
    0 Yorumla
  • SadePirincPilavı
    SadePirincPilavı Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Pazar kültüründe büyüdük ihanet edemem :D

    0
    0 Yorumla
  • ZamannnYolcusu
    ZamannnYolcusu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 106 , eic 94%
    +1 yıl

    Kalabalığı sevmediğim için pek gitmem

    0
    0 Yorumla
  • özgürrkiizz
    özgürrkiizz Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 71%
    +1 yıl

    Market daha iyi sokak ağzı yok

    0
    0 Yorumla
  • primadonna_girl
    primadonna_girl Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Market daha rahat geliyor

    0
    0 Yorumla
  • yasayanbjri
    yasayanbjri Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Açıkçası market bazen daha iyi olabiliyor.

    0
    0 Yorumla
  • İsviçrededelibiri
    İsviçrededelibiri Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Hiç gitmedim yani market daha cazip.

    0
    0 Yorumla
  • Paranoyak-Maan
    Paranoyak-Maan Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 88%
    +1 yıl

    Pazar candır.

    cut.

    0
    0 Yorumla
  • Angelgloss
    Angelgloss Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Bazen pazara giderim çoğunluk market

    0
    0 Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    Mentor Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Market daha pratik

    0
    0 Yorumla
  • çoktaumurumda
    çoktaumurumda Takip Et
    Master Yaş: 56 , eic 98%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 393 cevap paylaştı.

    her ikisine de gidiyorum

    0
    0 Yorumla
  • khaixx
    khaixx Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    İkisi de olur fark etmez 😄

    0
    0 Yorumla
  • KaRa-MaSKee
    KaRa-MaSKee Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 97%
    +1 yıl

    pazarda taze sebze var veya meyve.. mecbur giderim

    0
    0 Yorumla
  • Handsome_devil
    Handsome_devil Takip Et
    Guru Yaş: 43
    +1 yıl

    Vakit sorunu yoksa pazar tercih ederim.

    0
    0 Yorumla
  • fangoria u
    fangoria Takip Et
    Master Yaş: 46
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Genelde marketçiyim ben

    0
    0 Yorumla
  • akigolar1990
    akigolar1990 Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    Marketten alıyorum genelde

    0
    0 Yorumla
  • MehmetKaptan1978
    MehmetKaptan1978 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 48
    +1 yıl

    Pazara giderim

    0
    0 Yorumla
  • Hayaldikİkimiz_
    Hayaldikİkimiz_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 73%
    +1 yıl

    Pazar

    0
    0 Yorumla
  • tecrübelimiyiz
    tecrübelimiyiz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 46 , eic 100%
    +1 yıl

    pazara gidiyorum

    0
    0 Yorumla
  • safak005
    safak005 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 56%
    +1 yıl

    Market

    0
    0 Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 650 cevap paylaştı.

    Market

    0
    0 Yorumla
  • king4775
    king4775 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 52%
    +1 yıl

    İkisi de

    0
    0 Yorumla
  • doublemann
    doublemann Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Market

    0
    0 Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Market daha pratik

    0
    0 Yorumla
  • thestyxxx
    thestyxxx Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Market

    0
    0 Yorumla
  • Boavistaa
    Boavistaa Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Babam pazara gidiyor

    0
    0 Yorumla
  • UzaydakiTırtıl
    UzaydakiTırtıl Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Gideriz pazara.

    0
    0 Yorumla
  • DavidLuizx
    DavidLuizx Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 73%
    +1 yıl

    semt pazarına

    0
    0 Yorumla
  • Uzeyy
    Uzeyy Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 44%
    +1 yıl

    Market

    0
    0 Yorumla
  • electraheartt
    electraheartt Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    market

    0
    0 Yorumla
  • _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_
    _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_ Takip Et
    Yoda Yaş: 103 , eic 99%
    +1 yıl

    Bazen

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (3)
Devamını Gör(48)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Pazara gider misin yoksa market mi daha pratik senin için?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Esnaf mı yoksa zincir marketlerden alışveriş yapıyorsunuz? 11 cevap verildi
Marketten mi pazardan mı alışveriş yapıyorsunuz? 30 cevap verildi
Erzak alışverişlerinizi toptan mı (gross market), günü birlik mi (market) yapıyorsunuz? 7 cevap verildi
Alışverişinizi Marketten mi Alırsınız, Eve mi Sipariş Edersiniz? 35 cevap verildi
Pazardan mı, marketten mi alışveriş yapmak daha cazip? 41 cevap verildi
Marketten mi, pazardan alışveriş yapmayı mı daha ekonomik buluyorsunuz? 74 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nohut dürüm sever misiniz?
  • Sevgilin için dinini değiştirir misin?
  • İlişkilerde hangisi daha çekici, ne istediğini bilen kadın mı yoksa beklemeyi bilen kadın mı?
  • Renklerle aranız nasıl?
  • Nefret bir renk olsaydı hangi renk olurdu?
  • En son ne zaman birine gerçekten bir şeyler hissettin?
  • Hangi konu seni asla üzemez?
  • Bir kadının vücudu gerçekten bu kadar kusursuz olabilir mi?
  • Sizin de arkadaşlarınız böyle gereksiz dertleri var mı?
  • Adını kalbine yaz beni unutma demek istediğiniz birisi var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨