AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
89Cevap
Sizi çok iyi anlıyorum ama biraz daha dikkatli harcamalar yaparak hayatınızı sora sokmazsınız
valla ne istersen onu al ama bari bir vasıf edin önce asgari ücretten daha yüksek bir maaş ile çalış
Senin kararın. Ama yoktan markaya para harcamaya değmez.
Demek ki paran çok arkadaş benim böyle bir takıntım yok ama bence bu takıntından vazgeç
Hakaret gibi düşünme bro ama Marka takıntısı olan insanlarda aşağlık kompleks oluyor.
Bana lükslerimi verin gereksinimlerim olmadan da yaşarım.
Oscar Wilde
@KRALINIZASELAMDURUN Adamın işi zaten düzgün,13 000 aldığına göre, öğetmen olabilir, tanıdığım bir öğretmen 13 bin alıyor.
Sorry yanlış okumuşum
Bende asgari ücretli öğretmenim iPhone 13 pro max’im var. MacBook , İPad ve AirPods’um var. Guess saatim guess gözlüğüm var. Marka giyinirim çoğu zaman özellikle ayakkabı’da kesinlikle marka giyerim. Bu bizim suçumuz değil konfora alışmakla alakalı köpek gibi çalışıyoruz aslanlar gibi yeriz. Kime ne?
Bu ayranim yok icmeye atla giderim helaya gbi olmuş
Kı. ç. na don alacak paran yok marka takılıyorsun kime neyin gösterisi bu
Bı söz var kalitesiz eşyalara para verecek kadar zengin değilim diye bu söz gerçekten doğru kaliteli ve markalı ürünü bir defa alır birçok kez kullanırsın kimseyi ilgilendirmez bu..
Kalite ile marka takıntısı farklı
Sen kazanıyorsun emek verip sen alıyorsun harcıyorsun kime ne
Hicte degil eger alabiliyorsan herzmana iyi seyler al zaten p
Gerekirse kredi çeksin diyosun yani 😄
@Cielos hayir tabiki oyle bisey demek istemedim alabiliyorsan hep iyi seyler al dedim alamiyorsa parasini biriktirip alabilir
Ee asgari ücret diyor alamadığı zaman kredi çekmek zorunda kalacak 😄
@Cielos almasin o zaman
Bak bu daha mantıklı oldu 🙂🙂
Evlenmediğin sürece bir şey olmaz kafana göre takıl
Yanlış yapıyorsun öyle olmasan bile halinden o şekilde algılanırsın
Ulan ben memur maaşı alıyorum marka giyinmiyorum
Kafayı çalıştır hemşire ben memur maaşı alsam 7 ayda ev alırım ev
Nahhh alırsın
Evi de kocam alsin bir zahmet
Aynen memur maaşı alamadım maalesef olmadı 3 kere kuraya girism 1. De yedek 17. De kaldım memur maaşı alamadığım icin alamıyorum ama alsam ev alırdım
Olsun bea sende al kocan da alsın 2 ev fena mo kiraya verirsiniz
Alamazdin
Kücük sehşrdeyim evler ucuz ondan alırım dedim İstanbul’da değilim 400 bine de ev var burada 150 bine de ben 150 bine olana alacam 3 oda üstte 2 de altta ters dublex ev 3 oda giriş kat sakinler yeter 70 m2
150 bin TL evi neden alamayayım. ? Bankadan kredi ceker alırım 5 ay çalışsam 50 bin birikir zaten kafadan düz 100 de kredi 150 al sana ev parqsı
Sen bana şatnabukda mi sandın 1 evi 2 milyon sandın herhal 😂
Hangi şehir bu
2022 Ağustos ayında 10 ay önce biz 4 oda 140 m2 ev 350 bine aldık meydanın göbeğinde e
Ora bana kalsın bea ev fşyerlerına disirmeyelim
Hayır kime ne ki zaten sen seviyorsan al bence kimse karışamaz
benim kız arkadaşımda senn gibi nefesi kokuyor ama gösteriç peşinde bende dedim kıyafet biriktircene yanında dost biriktir dedim
Asla anlam veremeyeceğim bu kafa yapısına. Kınamak için söylemiyorum bunu yanlış anlamayın. Gercekten anlam veremiyorum
Ben 17 alıyorum. iPhone 13 aldım diye içim içimi yiyor hala sjsjsks telefona yapışık geziyorum bırak airpodsu
Degerlenince sat
Satmam daha yeni aldım sjsjdjsk
Param olsa da ben de alsam meslek ne
Sağlıkçıyım
Güzel
Para biriktir dil öğren kendini geliştir
bu boş işleri bırak
Aslında normal şeyler ülke öyle bi hale gelmiş ki sahte ürün almak normalleşmiş bu vizyonsuluk senin sucun değil kardeşim
Marka seversin, bütçen yeterse. Bütçen yetmediği halde alıyorsan evet zengin özentisi oluyorsun.
Sükur kredi cekerek değil de aylık maasımla biraz harcama oluyor en azından bununla avunuyorum)
Kendini nasıl mutlu hissediyosan onu yap marka srviyosan onu al gezmek isdiyosan gez insanlar sürekli bişey der ve unutma hayat tek bi gecede mahvolabilir.
Asgari ücretli birinin marka takıntısı olamaz kafanı değiştir yazık.
Markayı önemseme önemli olan kaliteli olması idareli olmalıyım diye düşün kendini sık.
telefon markası ne önemi var, telefona klııf takınca markası görünüyor zaten. tüm telefnlar birbirinin aynısı
Sen kendi değersiz hissedilmiş marka ürünlerle kapatmaya çalışıyorsun öncelikle kimin seni değersiz hissettiğini farket kim seni statü olmazsa değersiz hissettirdi
Akşam eve gidip donunla uyuduğun da sen sensin la bunu farket hangi birine yetişeceksin onu alayım bunu alayım seni çık yıpratır bu durum
İnstagramı kapat birde çok etkiler bu durum seni reels videoları falan
Sizde mi diplomasız psikologsunuz acaba? 😉
@diplomasızpsklg hayır ya video içerik kitaplar okudum :) ama mantıklı değil mi
Aynı şeyi düşündüm valla. 👏👏👏
@kronikanksiyeteli kesinlikle katılıyorum :)
Bana da önerirseniz sevinirim diplomamız yok bari iki laf edeyim hahaha
@diplomasızpsklg Esra Ezmeci takip et kitaplarını al oku you tubeda videolar izle u konuyla ilgili
Elinden gelenin en iyisini yapıyorsun, ne güzel işte sen ne bakıyosun insanlara onlar herşeye bahane bulur. Bu durumun tam tersi olsaydı ona ne derlerdi acaba... boş ver kardeşim
Marka logolu, sahte ipod kulaklik, sahte slazenger saatler de var. Asgari ucretle alip butun parani bunlara gomecwgine sahtelwrini al
Git yemek ye bi sosyal aktiviteye katıl kimse senin airpodsunla iphone 13ünle ilgilenmiyor öyle bir arkadaş çevren varsa onlardanda uzaklaş.
Bence kullanışlı ve sana güzel gelen şeyleri alman yeterli olur. Ben öyle yaparım marka takıntısı sadece yiyeceklerde olabilir.
Marka sevmek zaten zengin özentiliği
Kimine göre öyle göreceli diyelim
Kaliteli şeyler giymek veya kullanmak ne zamandan beri zengin özentiliği oluyor? O dediğiniz çakma mal alacaksanız geçerlidir.
@ardaamdb marka sevmek marka kullanma düşkünü olmakla alacaksam kalitelisini alayım farklı mantıklar. Türkçe bilmiyorsanız, cümlede anlam dersini dinlemediyseniz gidin öğrenin ondan sonra insanların yorumlarına musallat olun.
O kadar öenmli soru varken ne boş sorular cevap alıyor ya çıldıracağım
Böyle insanlara tilt oluyorum kardeşim tamam okur bende marka giyerim arada ama ne gerek varrr
Kimin ne düşündüğünü pek umursama seni bilen biliyordur zaten istediğin gibi al bence ama maddi açıdan seni çok zorlamıyorsa
Haklılar senin neyine marka almaya çalışmak zengin olsan anlarım acilen bırak yoksa senin bu ekonomik durum iyice zıçar djmeje
Geçimini sağlıyorsan alisveris tercihin de tamemen sana ait. Önemli olan ay sonunu getiriyor olman.
parayi sen kazaniyorsun gecim sikinti yasamiyorsan istedigini al bu dunya gecici herseyi dunyada birakcagiz imkanin varsa al kullan
dostum sonuçta senin paran istediğin gibi harca ama ileride pişman olabilirsin
Kendini böyle rahat hissediyorsan ve paran yetiyorsa al gitsin
Bir de soruyorsun tabi ki de yanlış marka takıntısı saçma ne yakışıyorsa onu giy kardeşim
Bende öyleyim o yüzden 5 kuruşum yok ama her şeyim var borç da etsem alırım
Bence bu normal bir şey senin de zevklerin bu şekilde olabilir sonuçta
Marka sevebilirsin ama bence senin için o kadar önemli olmamalı
Bu tabiki kimseyi ilgilendirmez ama bi zaman sonra sana çok sıkıntı yaratabilir bu durum
En güzelini yapıyorsun kendine harcayamayacaksan çalışmanın ne önemi var
Her ergenin istekleri sendede var sorun etme kendine yani
Birdaha mı geleceksin dünyaya istediğin şekil bekarken ye iç gez eğlen
Saydığım şeyler sıradan şeyler neresi marka MK onu da al bir zahmet
Eee ne yiyip içiyorsun
Bence gösterişi seviyosun
Evet lanet olsun koç burcu özelligini atamıyorum benligimden
Aslan burcu olan ben
Fakirlerde olmasa marka satıcıları zengin olamaz.
Ne güzel söyledin be yasasın tam bagımsız ruh hastaları 🙌🫡✊😂
Hayır bence normal kim kaliteli şeyler kullanmak istemez ki. Kimsenin ne dediğini umursama para senin sen kazanıyorsun
Kardeş geleceğe yatırım yaptın mı
Yok 0
O zaman alman saçmalık akıllıca değil köşe de beş kuruş paran yok ne anlatıyon sen
Ama kanka 2-3 ay sonra artık duze cıkıp biriktirmeye baslıcam önce almam gerekenler var kafam da ihtiyac gördüğüm sonra vira bismilah yatırım baslıcam altın vs
Elini çabuk tut öyle harman savurma paralarını
Bakalım inş yola girecez reis Calısan demir pas tutmaz 🙏👍👍
İnşallah geleceği iyi olan işlere gir
Yanlış bence yaptığın
Kendi açından sıkıntıya girebilirsin vs
Sanane be 😂
@sadıkkızolmakzor yorumuma yorum yapmak mı asıl sanane bee
Kes sen git koreli ergenleri izle
@sadıkkızolmakzor heheh komiksin.
Depremler sana bir şey öğretmedimi..
Vallahi bilemem abi tercih senin ya tamam
kendini zora sokmadıkça neden sorun olsun
doğru yoldasın bi dahamı gelicen dünyaya
Evet, yanlış tabi bana göre