Markette reyonculuk yapıyordum şimdi kendi mesleğim klima işine giriceğim sizce yaptığım mantıklı mı?

Markette reyonculuk yapıyordum şimdi kendi mesleğim klima işine giriceğim sizce yaptığım mantıklı mı bu arada 2 yıllık iklimlendirme ve soğutma bölümü mezunuyum?

Markette reyonculuk yapıyordum şimdi kendi mesleğim klima işine giriceğim sizce yaptığım mantıklı mı?
Cevapla