Garsonluğu bırakıp eve shopta çalışmak mantıklı mı?

3 gündür part olarak bir kafede çalışıyorum işi beğendim tek sorun evden uzak olması ve geç saatte çıkmamız. Eve shopa başvurmuştum o süreçte ve bana dönüş yaptılar 2 ay part time deneme süreci olduğunu söylediler çok sıkta eleman değiştirkiklerini duydum kafam çok karıştı

Garsonluğu bırakıp eve shopta çalışmak mantıklı mı?
Cevapla