Asgari ücretle çalışıyorum ama marka takıntım var. Sizce yanlış mı yapıyorum?

Ayıptır söylemesi ıphone 13um var aynı şekil airpods alıcam bu aralar 1600 tl civarı slazenger kol saati alacağım elimde değil marka seviyorum ama insanlar tarafından yanlış anlaşılmaktan korkuyorum egolu zengin özentisi olarak görüyor bizim toplum ama öyle biri degilim sadece marka seviyorum sizce çok mu asırıya gidiyorum?
Asgari ücretle çalışıyorum ama marka takıntım var. Sizce yanlış mı yapıyorum?
Cevapla