
Nakit
QR ile ödeme
Kredi/ Banka kartı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Genelde nakit ama kart da kullanıyorum Alışveriş yaparken hangi ödeme yöntemini kullanmanız gerektiği, kişisel tercihinize ve bulunduğunuz ülkedeki ödeme seçeneklerine göre değişebilir. Alışveriş yaparken nakit kullanmak, ödemenin anında gerçekleşmesini sağlar ve bütçenizi daha iyi kontrol etmenizi sağlar. Ancak, nakit taşımak ve saklamak güvenlik riski oluşturabilir. Kredi kartları ve banka kartları, alışveriş yaparken sıklıkla kullanılan ödeme yöntemleridir. Bu yöntemlerle ödeme yaparken, kartınızın bakiyesini veya kredi limitinizi aşmamaya özen göstermelisiniz. Ayrıca, kart bilgilerinizi güvende tutmak için internet alışverişlerinde güvenli siteleri tercih etmelisiniz.
Cevap
11Cevap
Ne alacağıma, nereden alacağıma, o an hangisinin bana kolay geleceğine bağlı.
Genelde nakit öderim , internet alışverişlerinde kartı kullanıyorum
Nakit para taşımayı pek sevmiyorum, kartla ödüyorum genelde
Bazen nakit bazen card tabi şu anlık father’s money
Nakit de oluyor kart da
Yani evet o an hangisi üzerimde ise onunla alışveriş yapmayı tercih ederim. Normalde zaten kart kullanan biri değilim. O yüzden alışveriş yaparken genelde Nakit bir şekilde ödeme yaparım.
Banka kartıyla ödüyorum nakit sevmiyorum
Bende tam tersi Nakit ödemeyi seviyorum. Banka kartı ile alışveriş yapmayı sevmiyorum kart kullanmayı seven biri değilim normalde. O yüzden ben hep Nakit Ödeme yapmayı tercih ediyorum.
Hm olabilir😊
Tercih meselesi
Cüzdanımda da fazla para tutmuyorum.
Geçen bi bakayım dedim nakit ne kadar var diye paralar dura dura eskimiş dedim bunları çıkarmam gerek😄
Yeri geldiğinde üçünğde en çok ise temassız banka kartı
Şartlara göre değişkenlik gosterebiliyor
genelde kredi
Nakit çok taşımıyorum. Kartla direkt.
Kartla ödeme
sadece nakit
Evet bende aynı şekilde. Nakit ödeme bence diğerlerinden çok daha iyi. Hem daha çok hızlı oluyor hemde kart derdi falan olmuyor. Bu zamana kadar hiç kart kullanmadım kullanmayıda tercih etmiyorum.
on yıl önce sanırım 25 tl için benden 75 tl aldı banka bende kendime söz verdim asla kredi kartı kullanmayacağım diye kullanmıyorum da resmi tefeciler
Kredi kartı ile para taşımayı sevmiyorum
Bende tam tersi kredi karti taşımayı sevmem. Nakit şekilde ödeme yapmayı daha çok seviyorum. Bu zamana kadar hiç kredi kartım olmadı olmazda sevmiyorum ben. En güzeli Nakit Ödeme bence.
Yani para olunca benim yerinde durmadigi için mesela kredi kartı varsa alabiliyorsun nakit olunca hiç dayanamıyor
Nakit
Aynen aynı şekilde bende alışveriş yaparken falan hep Nakit Ödeme yaparım. Kredi kartı falan kullanmayı seven biri değilim öyle ya. Hem Nakit Ödeme bence diğerlerine göre daha sağlıklı geliyor bana
bence de kartlarımı yüksek meblağ lar için kullanıyorum
Temassız😊
Kredi
Genelde kredi karti
Kart
Uygulama üzerinden
Kartla ödüyorum
Yani genelde bende nakit ödeme yapıyorum. Doğruyu söylemek gerekirse kart ile ödeme yapmayı pek sevmiyorum. Birde kart falan kullanmıyorum normalde. Nakit bir şekilde ödeme yapıyorum.
opucuk 😹
Nakit taşımam
kart
Temassız
Kredi kartı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?