Online alışverişlerde hangi ödeme yöntemini tercih ediyorsunuz?

Selam olsun gece tayfa🖐️💫

İndirimler başladığı gibi ben de alışverişe başladım. Babam kartını her seferinde internet alışverişlerine kapatıyor o yüzden ona söylemeden bir şey alamıyorum😅

Online alışverişlerde hangi ödeme yöntemini tercih ediyorsunuz?

Buradan da anlaşılacağı üzere ben online şekilde ödeme yapıyorum. Kargo geldiğinde sadece kargomu almak beni daha iyi hissettiriyor. Yanında bir de ödeme yapınca daha çok para vermişim gibi geliyor mutsuz oluyorum 😅

Siz de online mı ödüyorsunuz yoksa kapıda ödemeyi daha güvenli mi buluyorsunuz?

Online alışverişlerde hangi ödeme yöntemini tercih ediyorsunuz?
Cevapla