Yanımda nakit taşımıyorum ve tüm ödemelerimi kredi/banka kartıyla yapıyorum.


Nakit
Kredi/Banka Kartı
QR ile Ödeme
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ben Lidyalılar ‘dan önce ki durumdayım takas yapıyorum 🤔 gidiyorum avm ye ne varsa koyuyorum kasaya ihtiyacımı alıp çıkıyorum 🤷🏻♀️ Siz halen para mı kullanıyorsunuz 😱
Cevap
9Cevap
Nakit ama para ile değil banka kartı ile öderim. Eğer taksit yapacağım bir şey ise de kredi kartı kullanırım.
Online yapıyorum ve kartla
İnternetten yapıyorsam kapıda ödeme yerine kredi kartımı kullanırım. Ama haricinde market alışverişini falan nakit yapıyorum.
Yapılan araştırmalara göre nakit yapılan alışverişlerde harcama eğilimimiz daha az oluyor. Birikim yapabilmenin tek yolu nakit harcamak bence
Pandemiden sonra neredeyse hiç nakit kullanmadım. Kredi kartı ile devam...
Banka kartı dışında kulladnığım bir şey yok. Nakit çok nadir. Kredi kartı zaten yok.
Kredi kartı/Banka kartı seçeneğini tercih ediyorum. Nakit taşımıyorum genelde.
Kredi kartıyla ödeme yapıyorum. Para üstüyle uğraşmak istemiyorum.
Genelde kredi kartı kullanıyorum
300 400 liralık şeyleri 2 ye bölerim genelde
Nakit ve hesap kartı
Kredi kartı kullanmıyorum bro
Nakit
Bu iyi bir şey mi sence
Kafama göre
Kredi kartı
temassiz
Nakit.
Kart
Nakit ödüyorum
Temassız kartla
En güzeli.
Nakit ve banka kartı
Kredi kartı sanki daha çok kullanılıyor Türkiye de
genelde hep nakit..
Nakit
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?