Ben paraya kıyamıyorum ya evet amaç takas ama kıyamıyorum o yüzden kart kullanıyorum.
Nakit
Kart
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben paraya kıyamıyorum ya evet amaç takas ama kıyamıyorum o yüzden kart kullanıyorum.
Zaten kredi kartlarının da amacı tam olarak bu. Para harcamıyormuş hissine kapılıp sürekli harcatmak. En tasarruflu alışveriş yöntemi nakittir. O parayı verirken için sızlar ve lüzumsuz harcamalar yapmazsın
Banka kartı kredi kartı sanki burdan kullanınca bakiye azalmiyormus gibi geliyor bana cüzdanımda olan para gitmediği sürece sorun yok gibi geliyor bedavaya alıyormuş gibi hissediyorum dndndn
Kesinlikle öyle sonra bir bakıyorsun bakiye 0 olmuş ndnd
Kartla ödüyorum para gitmemiş oluyor 😂
Teşekkür ederim 😊
Cevap
38Cevap
Kartla yapıyorum ben. Nakit ödemek bu devirde pek mümkün değil.
Bence nakit ile alışveriş yapan insan kalmadı. Ben kedi kartı ile ödeyip taksit yapıyorum.
Nakit kullanıyorum genelde
Bir bilgi paylaşmak istiyorum. Kartla yaptığınız ödemelerde de para kullanmış oluyorsunuz. Bilgilendirme sona ermiştir.
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Kart ile. Onun makbul mantığı bence taksite bölme imkanı sunuyor. ⭐
#tubasueda 🍀🍀
Hiç nakit taşımıyor hep kartla ödeme yapıyorum
Çoğunlukla kart, ufak meblağlarda veya pek güven vermeyen yerlerde nakit
Hızlı koşarsan her şey bedavadır
çalıyorum genelde :D
Hesap kartından ve ya kredi kartından. elime hangisi gelirse :)
Maas kartı ile ödüyorum nakit pek taşımam yanida da kredi kartını da pek sevmem 😊
Genelde kart ile yapıyorum 😂 zenginlik böyle bir şey işte 🤣😂
Normalde nakit ama havaların soguması ile atmye gitmek yerine kartla alışveriş yapıyorum.
Ben nakit taşımam. Her zaman karttan öderim.
Nakit diyorum. Kart ile oldumu cok harciyorumda ondan
Ben kart kullanırım genelde nakit yanıma sürekli alırım hep kalir kart geçmez diye
kart, 12k gelmiş bu ay zaten sinirim bozuldu
Bazen nakit bazen kart kafama göre
Genelde nakit
Nakit kullanıyorum.
Nakit daha çok
Her zaman nakit
Kart ile yaparım. Nakit taşımam.
Nakit kullan elinden geldiği kadar
Çoğunlukla kredi kartı
Nakit olursa yapiorum
Sonra asgariyi öde borca da faiz gelsin mi, 😃
Çoğunlukla nakit öderim.
Nakit
Kart
Peşin
Karışık
Kredi kartı nakit taşımak gereksiz gibi
Genelde nakit
nakit varsa harcaniyom
Kart maalesef
Keş..
Değişiyor bazen kart bazen nakit.
Nakit
Öpücükle
Nakit taşımak hem zor hemde pratik değil
Genelde nakit
Nakit harcarım kart kullanmıyorum
Kartla😊
kart bedava gibi oluyor djdjdjdjj
Para çekmeye üşeniyorum 😅
Kredi kartı
Böbrekle
Böbrekle
kartla
Kart
Çoğunlukla nakit
Genelde kart
Her ikisi
Hep KK
Banka kartıyla.
Kredi kartı
Nakit
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?