erkek arkadaşımın 2 gün sonra doğum günü ben ona 2bin tllik bir saat aldım ve bütçemi aştım. doğum gününden öncr saati ona verdim şimdi 2 gün sonra napmalıyım? hani yemeğe falan götürülür pasta kesilir ama onlara param kalmadı bi pasta olmuş 400 tl bi yrmek olmuş en az 1500-2000 tl.
erkek arkadaşıma maddi durumumu çok belli etmeden napabilirim? nasıl bu aşamayı geçiştirebilirim?
MANTIKSIZ ŞEYLER YAZAN OLURSA SPAMLAYIP ŞİKAYET EDİCEM. yazmak için yazmayın. erkke arkadaşına durumunu söyle demeyin mesela size bunu sormuyorum, o aşmada napabilirim diyom
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
küçük bir pasta alabilirsin üfler dilek diler zaten hediyeni verdiğin için hediye sıkıntın yok sadece pasta kalmış yemeğe de gerek yok hem katılıyorum çok pahalı hem hediyen de aşırı iyiymiş farkındadir
evet ama durumumu cok iyi biliyo halbuki o kadar iyi değil. sürekli alışveriş yapıyorum diye. bazen kavga eder ayrılırdık bana maddi anlamda şeyler söylerdi geçen senede 1000 tllik bir ceket almıştım ama pasta kesmemiştim bana kavgamızda dogum günümü bile adam akıllı kutlamadın falan demişti. yine aynı şeyleri yaşamak istemiyorum
ya onu demesi hoş olmamış sevdiği insan küçük bir kek verse bile insan mutlu oluyor kii ama seni anlaması lazım bu şekilde davranması hoş değil ama dediğim gibi küçük bir pastayla işi kapatabilirsin bence sıkıntı etme kendine elinden geleni yapıyorsun bence
teşekkür ederim
Aşk ilişkisi dediğin karşılıklı saygıdan ibarettir. Durumumu anlatmıycam dedin de bu dediklerin çok (üzgünüm ama ) çocuksu. Ufak bir pasta yapıp ya da satın alıp kutlamak en mantıklısı.
evet çünkü daha çocuğuz yaşlarımız 18.. aynen katılıyorum sizin dediklerinize ama geçen yıl 1000 tllik ceket aldım pasta kesmedim diye dogum günümü adam akıllı bile kutlayıp pasta kesmedin dedi ondan bu kadar düşünüyorum
Oha bu nasıl bi yoksaymazlık
Benim de geçen sevgilimin doğumgünüydü ona güzel bir gece hazorladım kendim ellerimle yemek yaptım sonra film falan izledik keyifli vakit geçirdik
Sen de bu tarz bişi yapabilirsin
teşekkür ederim ben maneviyat yüklü şeyler yapıyorum ama kavga ettiğimizfe bana bi pasta bile kesmedin falan diyo. yoksa gecen sene bin ttlye ceket almıştım zaradan
Maddi durumu nasıl
yemege o goturcem sen degıl ya da oturdugun yerden kazan var işler