Sevgilinin dogum gününü isteksiz veya yapmacık kutlaması?

şimdiii en gereksizlerin bile uzata uzata ballandıra ballandıra kutlamasının hiçbir önemi bile yokken sevgilimin iyiki dogdun seni seviyorum ve kalp koyup mesajı yollaması zoruma gitti zaten sürpriz falan beklemiyorum şartlardan dolayı ama en azından mesajı uzatabilirdi sanki... itin agzını kemik tutsun der gibi kutladı samimiyetsiz isteksizce sanki kutlamadı demesin gibi
bu olay gercekten kafamı cok yoruyor baya bi degersiz hissettim kendimi sizce tavrım ne olmalı ne demeliyim ona 4 aylık bi ilişkimiz var şahsen ben onun dogum gününde en güzel sözleri derim en güzel şekilde davranırım ve degerli oldugunu hissettiririm
Sevgilinin dogum gününü isteksiz veya yapmacık kutlaması?
Cevapla