şimdiii en gereksizlerin bile uzata uzata ballandıra ballandıra kutlamasının hiçbir önemi bile yokken sevgilimin iyiki dogdun seni seviyorum ve kalp koyup mesajı yollaması zoruma gitti zaten sürpriz falan beklemiyorum şartlardan dolayı ama en azından mesajı uzatabilirdi sanki... itin agzını kemik tutsun der gibi kutladı samimiyetsiz isteksizce sanki kutlamadı demesin gibi
bu olay gercekten kafamı cok yoruyor baya bi degersiz hissettim kendimi sizce tavrım ne olmalı ne demeliyim ona 4 aylık bi ilişkimiz var şahsen ben onun dogum gününde en güzel sözleri derim en güzel şekilde davranırım ve degerli oldugunu hissettiririm
bu olay gercekten kafamı cok yoruyor baya bi degersiz hissettim kendimi sizce tavrım ne olmalı ne demeliyim ona 4 aylık bi ilişkimiz var şahsen ben onun dogum gününde en güzel sözleri derim en güzel şekilde davranırım ve degerli oldugunu hissettiririm
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer