
Keyifli
Sıkıcı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Benim için çok güzel bir aktivitedir keşke sevgilim olsa sürekli birlikte gezsek diyorum ve hayal ediyorum Sevgiliyle alışverişe çıkmak bazı çiftler için keyifli bir aktivite olabilirken, bazı çiftler için sıkıcı bir deneyim olabilir. Ancak, bu tamamen çiftin kişisel tercihlerine bağlıdır. Bazı çiftler için alışveriş yapmak, birlikte zaman geçirmek ve birbirleriyle etkileşimde bulunmak için harika bir fırsattır. Bu çiftler, birbirlerine fikirlerini sorarak, birlikte mağazaları gezip, giyim ve aksesuar seçeneklerini tartışarak ve sonunda ortak bir karara vararak alışveriş yapmanın keyfini çıkarabilirler. Diğer yandan, bazı çiftler için alışveriş yapmak sıkıcı ve zaman kaybı olarak algılanabilir. Bu çiftler, alışveriş yapmanın yerine farklı aktiviteler yaparak birlikte zaman geçirmeyi tercih edebilirler. sevgiliyle birlikte alışveriş yapmak keyifli ya da sıkıcı olabilir. Ancak, önemli olan çiftin birlikte nasıl vakit geçirmek istediğidir. Eğer birlikte alışveriş yapmak keyifli bir deneyimse, çiftler bu aktiviteyi birlikte yaparak zamanlarını keyifli bir şekilde geçirebilirler. Ancak, alışveriş yapmak yerine farklı aktiviteler yapmak isteyen çiftler de birlikte farklı etkinlikler planlayarak birlikte vakit geçirebilirler.
Yani evet önemli olan alışverişi seven birinin olması. Yani alışveriş yapmayı seven biri ile elbette güzel ve keyifli bir alışveriş olur. Ama alışveriş yapmayı seven biri değil ise bence yalnız gitmek çok daha iyi diye düşünüyorum ben.
Sevgiliyle birlikte alışveriş yapmak, keyifli ve eğlenceli olabileceği gibi sıkıcı da olabilir. Bunun sizin ve sevgilinizin karakterlerine, alışkanlıklarına ve alışveriş yapma biçimlerinize bağlı olacağını düşünüyorum.
Keyifli olabilecek yönleri:
• Birlikte zaman geçirme fırsatı olması. Şakalar, gülüşmeler, nostaljik anlar paylaşımı.
• Alışveriş yapmak sevgilinizin hobisi ya da ilgi alanıysa, birlikte onu yapmak keyif verebilir.
• Stokladığınız eşyaları birlikte seçmek eğlenceli olabilir. Tamamlayarak birlikte dönebilirsiniz.
• Aldığınız hediyeleri ya da eşyalarda birbirinizin görüşlerini almak memnuniyet verici olabilir.
Sıkıcı olabilecek yönleri:
• Alışveriş yapmak size göre sıkıcı bir aktiviteyse, birlikte de olsanız keyifli olmayabilir.
• Fikir ayrılıkları ve anlaşmazlıklar çıkabilir. Hangi ürünü alacağınıza karar verememeniz gerginliğe yol açabilir.
• Anlayışsız davranışlar veya sözler sizi bozabilir. Yapıcı olmayan eleştirilerden rahatsız olabilirsiniz.
• Zorunlu olarak gitmenizden dolayı sıkılıp gerginleşebilirsiniz.
• Sosyal baskıdan dolayı gezmek zorunda hissedilebilirsiniz. Keyif alamayıp zaman kaybı olarak görebilirsiniz.
Sonuç olarak, ilişkinize uygun bir etkinlik olarak görüyorsanız eğlenceli, uygun olmadığını düşünüyorsanız sıkıcı bulabilirsiniz. Birlikte vakit geçirmenize, etkileşimde bulunmanıza engel olmayacak ortamı yarattığınız takdirde keyifli geçirebileceğinizi düşünüyorum. Ancak bunu belirlemekte siz yetkiniz. Mutluluk ve keyfiniz önemli! İyi eğlenceler dilerim.
Sorularınız varsa, her zaman sorabilirsiniz. Paylaşmaktan çekinmeyin!
Aynen öyle eğer alışveriş yapmayı seven biri değil ise bence onunla alışveriş biraz sıkıcı geçebilir. Önemli olan alışveriş yapmayı seven biri olması. Sevmeyen biriyle zaten alışveriş yapılmaz ki
Alışveriş yapmak, kişinin tercihine ve ilgi alanlarına bağlı olarak keyifli veya sıkıcı olabilir. Bazı insanlar alışveriş yapmaktan büyük bir keyif alırken, bazıları için sıkıcı bir aktivitedir. Ancak, sevgilinizle veya eşinizle birlikte alışveriş yapmak, birlikte vakit geçirmek ve birbirinizi daha iyi tanımak için harika bir fırsat olabilir.
Eğer birlikte alışveriş yapmaktan keyif alıyorsanız, birbirinize yardım ederek, birlikte karar vererek ve birbirinize fikirler vererek alışveriş yapabilirsiniz. Ayrıca, birbirinize önerilerde bulunarak ve birlikte deneyerek eğlenceli bir alışveriş deneyimi yaşayabilirsiniz.
Cevap
26Cevap
Alışveriş yapma deneyimi çiftler arasında keyifli veya sıkıcı olabilir, tercihlere ve ilişki dinamiklerine bağlıdır. Her çiftin kendi zevklerine ve tercihlerine göre hareket etmesi önemlidir. Eğer alışveriş keyifli geliyorsa, birlikte alışveriş yapmak güzel bir deneyim olabilir. Ancak, alışveriş sıkıcı geliyorsa, başka etkinlikler bulmak da mümkündür.
Yani evet önemli olan aslında alışveriş yapmayı sevmesi. Eğer alışveriş yapmaktan keyif alan biri ise onunla alışveriş gayet güzel ve keyifli geçer. Ama değil ise birazs sıkıcı ve yorucu geçebilir diye düşünüyorum
gıda alışverişiyse keyifli ama giyim keyifsiz. Erkekler çok laf ediyor giyim alışverişinde. Ben de beğendiğim tüm ürünleri denemek isterim. O yüzden değişir bence sorunun cevabı
Evet erkekler genelde kıyafet alışverişi yaparken çok çabuk sıkılan taraf olurlar o yüzden o alışveriş biraz sıkıcı bir hal alabilir. Eğer alışveriş yapmayı seven biri ise o alışveriş keyifli geçebilir diye düşünüyorum
Yanımda sıkılacağına dair şüphelerim var benim. En iyisi ikimizin de tek başımıza gidip, alıp, evde birbirimize, aldıklarımızı göstermemiz diyorum, nett. Hepsini de değil tabii, adam benim aldığım maskarayı na'psın 😂😂
Yani evet bende genelde alışverişe tek çıkmayı severim. Yanımda biri geldiği zaman sıkılıyordur belki diye hızlı bir şekilde alışverişimi yapar o şekilde giderim bir şey alamadan kendime. En iyisi yalnız çıkmak bence.
Ben sevgilimle gratise en fazla gidebiliyorum adamı afakanlar basıyor küçük çocuk gibi Peşimden dolanıyor boş boş bakıyor uflayıp pofluyor gelme diyorum yine de geliyor
Aynen ya işte bu sırf bu yüzden tek başıma çıkmak çok daha iyi. Çünkü erkekler genelde çok çabuk sıkılırlar alışveriş yaparken. O yüzden tek başına çıkmak bence çok daha iyi diye düşünüyorum ben..
Alışveriş yapmayı çok sevmiyorum o da aşırı seviyor bir iki kez eşlik etme gafletinde bulundum kırk kıyafet denetti bana bir kerede ona alacaktık 100 mağaza gezdik hepsine kulp taktı
Yani o yüzden bence alışverişe tek çıkmak çok daha güzel. Ben biri ile alışverişe falan gitmeyi fazla sevmiyorum. Yalnızken bence insan çok daha güzel gezip dolaşıyor. Biri varken istediğim gibi gezemiyorum ben
Ughh ben sevgili veya eşle alışverişe çıkmaktan inkar edilemez derecede nefret ediyorum nefffreeeeett!
Aynen bazen seven olduğu kadar sevmeyende oluyor. O yüzden alışveriş yapmayı seven biri ile çıkılması çok daha güzel ve keyifli oluyor. Yani bazı insanlar ile alışveriş pek fazla güzel geçmeyebiliyor
Ben alışverişi kendim yapmayı seviyorum yanımda birisi olduğu zaman ayağıma dolanıyormuş beni engelliyormuş gibi hissediyorum
Aynen öyle bende o yüzden hep tek başıma alışveriş yapmayı seviyorum. En azından kafam çok daha rahat oluyor. Bir karışan falan olmuyor çok daha rahat ve huzurlu oluyorum. Biri varken hiç rahat olamıyorum
Kadınlarla alışverişe çıkmak benim için eziyet. Ben girer beğenir alır çıkarım. Kadınlar çok geziyor.
Aynen biz kadınlar alışverişe çıkarken öyle çok oyalanır çok gezeriz. O yüzden erkekler bu durumdan biraz şikayetçi olabilir diye düşünüyorum ben. Erkekler genelde tek başına alışveriş yapar sırf kadınlar yüzünden
Kızımla alışveriş müthiş keyifli , aşırı uç noktalarda zevklerimiz..
Evet sevdiğiniz ve aynı şeylerden hoşlandığınız biri ile keyifli geçebilir. Ama seven biri değil ise o alışveriş biraz sıkıcı hale gelebilir. Keyif alan biri ile gayet keyifli geçer. Ama seven biri değil ise sıkıcı geçebilir.
kendimde ciksam alisverise sikilirim ben alisveris yapmayi sevmem
Yani evet bu gayet normal bir durum. Bazen çok gezmek saatlerce alışverişte dolaşmak sıkıcı bir hal alabiliyor. O yüzden buda insanı sıkıyor ve alışverişten biraz olsun soğutuyor. O yüzden sıkıcı geliyor olabilir
Bir şey, keyifli insanla keyifli, keyifsiz insanla keyifsiz, sıkıcı insanla sıkıcı olur.
Aynen öyle eğer alışveriş yapmayı seven biri ise o alışveriş gayette keyifli ve güzel geçebilir. Ama alışveriş yapmayı sevmeyen biri ise o alışveriş bira sıkıcı ve yorucu olabilir. Önemli olan karşıdaki insanın bundan keyif alması
Alışverişe kafa dengi biriyle çıkacaksın, yoksa hiç çekilmiyor öbür türlüsü
Aynen ya kafa dengi biri ile alışveriş yapacaksın ya da tek başına çıkacaksın. Yoksa diğer türlü çekilmiyor. Şahsen ben biri ile çıkarken çok çabuk sıkılan taraf oluyorum. O yüzden tek başıma çıkmak çok daha iyi.
Ben bi zararını görmedim ya karşındakinin kafa dengi olması halinde
Aynen kafa dengi olması çok daha önemli. Yani eğer alışverişe çıkan biri alışveriş yapmayı pek seven biri değil ise o zaman pek alışveriş güzel geçmez öyle biri ile. O yüzden tek başına daha güzel bence
Mevzu sadece alışverişi sevmek ya da sevmemek değil.
O alışveriş anını nasıl geçirdiğin?
Karşındakinin senin verdiğin tepkiye, yapacaklarına nasıl tepki verdiği ve alışveriş kavramından ne anladığı?
Kadın vardır “ne istediğini bilmez ordan oraya boş boş bakar durur. seçmez ve bunun da ardına kararsızım der.
Kadın vardır “aklında vardır alacakları. Modeli, rengi, vs. Aklındaki dışında bi şeyler alır mı alır ama onu da çok düşünmeden alır, geçer. Çok fazla mekan gezdirebilir yanındakine ama aklına yatmayan ve aklındaki modeli bulamadığı içindir.
Erkek vardır, alışverişten hoşlanmaz ama karşındaki kadın Kanada dengidir, alışveriş faslını espri, sohbet muhabbetle 10 numara ortama çevirir.
Erkek vardır alışverişe bayılır ama alışveriş kavramı beraber gittiği ile aynı değildir.
(Cinsiyetleri değiştirebilirsin. yazılan her şey her iki cins için de geçerli)
Tek alışverişi daha çok seviyorum
Yeme içmede kalabalık ama alışverişte tek
Aynen öyle bende tek başıma alışverişe çıkmayı çok daha seviyorum. Hem rahat rahat gezebiliyorum tek başıma iken. Yanımda biri olunca o kadar rahat gezip dolaşamıyorum ben ya
Bence sevgiliyle alışverişe çıkması çok keyifli olur 🤩
Yani evet eğer sevgilin alışveriş yapmayı seven biri ise bu alışveriş çok keyifli geçebilir. Ama alışveriş yapmayı hiç seven bir sevgiliniz yok ise genelde o alışverişten çabuk sıkılır. O yüzden yalnız gidilir
Tek başıma daha rahat alışveriş yapıyorum, ihtiyacım olan ne varsa alır çıkarım hemen
Aynen bende tek başıma iken daha keyifli alışveriş yapabiliyorum. En azından kafam çok daha rahat oluyor. Birisi ile yaparken çok çabuk sıkılıyorum o alışverişten. Hemde istediğim gibi gezemiyorum
Bende aynı düşüncedeyim
bence keyifli olabilir
ancak ne alışverişine çıkacağız o önemli:)
Yani kimisi için çok keyifli bir alışveriş olur bu kimisi için ise sadece sıkıcı bir günden ibaret olur. Bende tek başıma iken alışveriş yapmayı çok daha seviyorum. En azından kafam çok daha rahat oluyor
sende haklısın :)
Bence sıkıcı avm yi boş boş sevgili ya da arkadaş ile gezmekte sıkıcı
Aynen öyle. O yüzden ben kimse ile gitmeyi sevmiyorum bir yere. Her zaman tek başıma iken gezmeyi daha çok severim. Karışan eden yok en azından canımın istediği her yeri rahat bir şekilde gezebiliyorum
Sence Para harcama aptallık değil mi a**** mıyım ben
eskiden (yani sevgilim eşim varken) severek çıkardım...
Sıkıcı. Kişisel alışverişine karşıdakini ortak edenleri anlamıyorum ya.
Aynen öyle. Bende hiç ama hiç sevmem. Tek başıma alışveriş yaparken çok daha keyif alıyorum en azından kafam rahat oluyor. Sürekli başıma konuşan biri olmuyor o yüzden rahat gezebiliyorum
Ben alışverişi pek sevmem de.
Keyifli ama bu ona bağlı onunda sevmesi gerekli
Bence keyiflidir.
Yani evet aslında karşıdaki insanında aynı şekilde alışveriş yapmayı ve bundan keyif alması önemli olan asıl. Eğer sizinle alışverişe çıkmaktan keyif alan biri ise bu kişi bence çokta güzel geçebilir.
Ben keyif alırım bekarım ama bazı erkekler fazla masraf olmasın diye alışverişlerini kendileri yaparlar öyle çok insan tanıyorum
En güzeli tek başına zamanda varsa misss
En güzeli aynen. Ben tek başıma alışverişe çıkarken çok daha keyif alıyorum. Yani en azından karışan eden yok yanında. Ben sevmem öyle biriyle gidince herşeye karışır çünkü rahat gezmem
Keyiflidir bence
Yani genelde alışveriş yapmaktan hoşlanan bir sevgilin var ise onunla alışverişe çıkmak elbette keyifli olabilir. Ama alışveriş yapmayı seven biri değil ise o alışveriş bence biraz sıkıcı geçebilir diye düşünüyorum.
Önemli olan kısa zamanda olsa zamanı verimli geçirmek
Bilemedim nasıl bir karakterde olduğuna bağlı
Aynen bazı erkekler çünkü alışveriş yapmayı pek sevmez yani çabuk sıkılırlar. O yüzden ben tek başıma alışverişe çıkmayı çok daha seviyorum. Hem tek başıma iken rahat rahat gezebiliyorum biri olunca gezemiyorum öyle
Ikisi de degil iskencedir.
Aynen öyle bencede. O yüzden bence insanın tek başına alışverişe gitmesi çok daha keyifli oluyor. Ben pek kimseyle alışverişe çıkmayı seven biri değilim. Yalnızken bence çok daha iyi geçiyor alışveriş
Kesinlikle katılıyorum. Alışverişi yalnız yapanlar candır.
Ben genelde tek başına severim
Bende tek başıma alışveriş yapmayı çok daha severim. En azından istediğim gibi gezebiliyorum. Hem kafam çokta rahat oluyor genelde karışan falan olmuyor. O yüzden tek gitmek çok daha iyi.
Keyifli olur neden sıkıcı olsun ki
Yani genelde erkekler çok fazla alışveriş yapmayı sevmez ve genelde kadın ile alışverişe çıkmaktan pek keyif almaz. Çünkü kadınlar genelde alışverişte çok fazla oyalanmayı sever ee buda erkeği çok çabuk sıkar
Ben daha önce hiç çıkmadım
Markete ortak oluruz artık!!
Ben seviyorum kadınla alışveriş yapmayı 🙃
Yani eğer karşınızdaki insanda bundan keyif alan biri ise bence o alışveriş çok keyifli bir alışveriş olur. En önemli olan şey aslında onunda alışveriş sevmesi ve sizinle iken o alışverişten keyif alması bence
Belli bir süreyi geçmeyecekse keyifli olabilir
Evet genelde çok fazla vakit geçirirsen alışveriş yaparken çok çabuk sıkılabiliyorsun. Bende hiç sevmem uzun uzun gezmeyi. O yüzden alacağım ne varsa hemen alır çıkarım ben. Yoksa çok sıkılırım.
Kesinlikle öyle çok fazla olduğu zaman artık bayma raddesine geliyor bu nedenden dolayı dozunda bırakmak en iyisi
Keyifli oluyor.
Yani evet eğer karşıdaki insanda bundan keyif alan biri ise o alışveriş biraz olsun keyifli ve güzel geçebilir. Önemli olan birbirinizinde bundan keyif alması. Aynı şeylerden hoslanwn çiftler genelde çok keyif alır sıkılmazlar.
Keyiflidir aslında
Yani bana göre tam tersi. Ben tek başıma alışveriş yapmayı çok daha severim. Biri ile alışverişe gidince genelde çok sıkıcı geçiyor o yüzden tek başıma gitmeyi çok daha seviyorum diyebilirim.
Keyifli
Yani evet kimisine göre alışverişi sevgili ile yapmak çok daha keyifli olabilir ama benim için tek başına çıkmak bence çok daha keyifli. En azından kafam çok daha rahat oluyor tek başıma giderken.
Keyifli olur
Yani evet eğer alışveriş yapmayı seven biri ise bence keyifli geçebilir. Ben şahsen tek başıma alışveriş yapmayı çok daha severim. Yalnızken çok daha iyi geçiyor çünkü. İstediğim her yeri gezebiliyorum
Ben alışveriş yapmayı sevmem ama sevgilimle eşimle vakit geçirmenin tadına varırım
Keyifli olur bence
Yani evet bazısı için gerçekten keyifli geçebilir. Ama ben şahsen tek başıma alışveriş yapmaktan çok daha büyük keyif alırım. Ben sevmem öyle biri karışacak edecek falan. Rahat olamam biri ile çıkınca
Keyiflidir sanırım
Keyifli tabi
Bir fırsattır mutlu etmek için
Hiç denemedim
Sıkıcı bencr
Bencede çok sıkıcı. Ben şahsen tek başıma alışveriş yapmaktan çok daha keyif alırım. Çünkü daha rahat gezerim tek başıma alışverişte iken. Yanımda biri var iken o kadar rahat gezemiyorum
Tabii
Benim yok
dur dir dur dir
keyifli
Aynen eğer alışveriş yapmaktan keyif alan biri ise o alışveriş güzel ve keyifli geçebilir bence. Yani alışveriş yapmayı seven biri ise bence o alışveriş çok keyifli geçebilir. Değil ise eğer sıkıcı geçebilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?