
Sizin için sevgiliyle/eşle birlikte alışverişe çıkmak keyifli midir yoksa sıkıcı mıdır? 🛒

Ben çok keyif alıyorum hatta sırf şu alışveriş olayımızdan dolayı sık sık market mağaza falan geziyoruz. Arada sıkıldığım doğrudur yalan yok ama genel anlamda onunla olduğum her an paha biçilemez.
Çok keyifli esimsiz alış verişe gitmem 🙈😂😂
Alışverişi her zaman severim, benim kafama uyanma daha zevkli olur😅
Rica ederim
eğlenceli oluyor..
eğlenmesini bilen bir partnerin varsa..
Cevap
18Cevap
Onlarsız çıkmak demek tekrar tekrar marketin yolunu tutmak demek gadası
sevgili veya eş ile alışverişe çıkmak keyiflidir elbet.. lakin bir ürünü kırk dükkanda bakıp almamaları ve ürünün de hep aynı olması bazen sinilendiriyor beni.. marka aynı model aynı beden aynı be güzel insan ne diye kırk yerde bakarsınız ki ne lazım sana bluz etke pantolon vs vs bak seç al işte daha ne dolanırsınız ki dimi? bazen fazla kızıyorum sonra üzüldüğünü görünce içim parçalanıyor özür diliyorum mecburen.. tek gitmeleri daha doğru :)
Başıma belayı alamam. 😂 "Ne zaman bitecek, bitmedi mi alacakların, zam mı gelmiş bunlara? Bir ruja o kadar para vereceğine çilek ezip sür!" Türer gider, ömrümü yer ömrümü. 😂
Bence sıkıcıdır, bunun için çin de oyun alanı yaptılar erkekler için eşleri alışveriş yaparken vakit geçirirler böyle bir şey bizim ülkede de olabilir.
Keyifli olur sevdiğimin görüşleri giydiğimi beğenip beğendiği ve biz erkekler alış veriş yapmayı beceremeyiz🤣
Eğlenmesini bilen heryerde her şekilde keyif alır. Görsel bunu küçük örneği ama Türkiye de biraz zor.
Gerçekten sevgiliyse tabiki dünyanın en güzel anıdır bu ama hikayeden sevgiliyse ızdıraptır istemem😅
Keyiflidir elbette hem cokta para harcamam korkmasin
Keyifsizdir alışveriş yaparken tek takılmayı severim
Keyifli, eşim sıkılmaz ben sıkılırım alışverişten 😂
Hani olurda birgün olursa öyle biri ancak o zaman cevap verebilirim
tüm gıda eksiklerini kağıda yazsa , kağıdı evde unuturum. en iyisi kadınla gitmek :D
Bence insan kasılıyo öyle ya. Tek ya da yakın bir arkadaşla çıkmak daha mantıklı
Tek başıma iken sıkıcı da can eşimle güzel oluyor alışveriş.
Eşle alışverişe çıkmak keyiflidir bence tabi karşı tarafın da sevmesi lazım
Zevklerim iyidir o yüzden sevgilim olsaydı onunla alışverişe çıkmak isterdim. Gratis hariç
Bence çok zevkli Kıyafet alırken onun da görüşünü almak çok güzel bir şey Aynı şey benim için de geçerli tabii ki
Alışveriş kadınların işi, erkek çabuk sıkılıyor bu durumdan.
Keyfli olmalı 😊 sevgiliyken bakalım alışveriş nasıl evlendi zaman degiscekmi dusunceside var yani ✋
Eş gratis delisi değilse zevkli.
En nefret ettiğim şey.
Bazen sıkıci bazen keyifli
Bence çok keyifli olur😊
Hiç yaşamayanlar like like
kocamla çıkmak çok keyifli
Genelde tek hallediyorum.
Keyfilidir her istediğimi alırsa asşafdkslşgkkfgfd
Gratis harici keyifli olabiliryor :)
Bence keyifli olur herhalde
Alışverişler genel olarak sıkıcı.
Keyiflidir
Keyifli
Bak işte buna düştüm
Elbette keyiflidir.
Olabilir
Keyifli
Keyifli
Güzeldir
Keyifli
Keyifli
Bayar beni uğraşamam
Keyifli
Keyiflidir
Keyifli
#emre00
Mükemmel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar