• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Alışveriş & Hediyeler

Hiç yaptığınız online alışverişlerde mağdur oldunuz mu?

ShippingGloss
ShippingGloss Takip Et
Bilge Yaş: 28
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
44
Yapay Zekaya Sor
Hiç yaptığınız online alışverişlerde mağdur oldunuz mu?
Oldum
Olmadım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hiç yaptığınız online alışverişlerde mağdur oldunuz mu?
Cevapla
Alışveriş Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı.

    Hayır olmadım hiç. çünkü zaten online alışverişi ben çok nadir yaparım. yaptığım zamanlarda ise genel olarak güvendiğim ve bildiğim siteler üzerinden yapıyorum. bu yüzden de benim için hiç bir sorun teşkil etmiyor aslında bakarsak. sadece bir keresinde bir kıyafet almıştım ama ürün beklediğimden küçük gelmişti bende o zaman iade etmiştim aynı paketleri kullanarak. o zaman da sorun yaşamadım iade kabul ettiler parayı da hesabıma göndermişlerdi. tek kötü yanı bunu yaparken o kadar çok uğraştırıyorlar ki yani bir kaç gün sürüyor iade edilmesi ya da paranın geri gelmesi. bu yüzden de yaşadığım tek anı buydu benim bundan başka online alışveriş mağdurluğum yok ki bu da mağdurluk değil benim için. zaten sorunu çözdüm.

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Olmadıysanız ne mutlu size. Genelde online alışverişte mağdur olan çok insan var. Yani genelde ya ürün eksik geliyor ya da ürün bozuk defolu falan çıkıyor. Benimde aynı olay başıma gelmişti zamanında.

En İyi Cevaplar

  • Lady_Elly
    Lady_Elly Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl

    bi kez telefon almıştım başka marka model ama arızalı bişey koymuşlar. bi şekilde gönderenin bilgilerine ulaştım adres tc vs. mesaj attım hakkınızda işlem başlatıyorum tck nın şu maddesinden ve vergi usul ka ununa göre de faturasız gönderdiğinizden her işlem için şu kadar cezai işlem uygulanacaktır diye. aradım telefonu açana arkadan korkma bişey olmaz dediğini duydum. gönderen alakasız biri ama iş ona kalacak korkusuyla yakalarına yapışmış. ödemeli gönderdim tüm masrafları ekleyip iade aldılar. 😀😀😀 blöf yaptım tuttu...

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Online alışverişte bence telefon veya elektronik cihazlar almak çok riskli. Yani genelde hep bozuk ürünler çıkıyor. Geri iade etmek ise bence çok zor oluyor tekrardan. O yüzden yüz yüze görüp almak bence çok daha iyi en azından değiştirme şansın bulunuyor.

      Yorumla
  • Engüzelkahvegözlerin
    Engüzelkahvegözlerin Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben direkt kazıklanmıştım. Ama haketmiştim şimdi. İnstagramda gördüğüm bir sayfadan sweatshirt almıştım. Hem de inanılmaz ucuz olmasından anlamam gerekiyordu. Ama bir kere koymuşum aklıma illa kazıklanıcam. Sonra birkaç defa beklediğimden kalitesiz ürünler gelmişti. Ucuza almaya kalkınca böyle şeyler oluyo. Bir defasında çanta almıştım, plastik (deri) kokuyordu Bir kez ucuz aldığım şeyin faydasını gördüm o kadar. Gerisi anı olarak kaldı😂

    0
    0 Yorumla
  • ᐯEᖇIᖴIEᗪ
    ᐯEᖇIᖴIEᗪ Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    Oldum evet bozuk ürün göndermişler di. Kulaklık aldım şimdi ben bu senenin başında adresime gelmedi. Sonra gittim zar zor aldım kargodan ardından eve geldim açtım ürün istediğim gibi değildi neyse dedim takar kullanırım artık. Bir baktım çalışmıyor Allah kahretsin deyim iade ettim ürünü. Hala kulaklığım yok 😂

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen benimde başıma geldi ya. Genelde online alışverişte bence elektronik cihaz falan almak çok riskli. Çünkü bozuk falan çıkınca geri iade etmek çok zor oluyor. O yüzden yüz yüze görüp kendin almak çok daha iyi bence.

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

30

Cevap

27

Cevap

  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Elbette mağduriyet yaşadım ancak şikayet edip ürünü iade ettim çok uzun soluklu bi sıkıntı olmadı hiç

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen bende yaşadım bir iki kez ya. Normalde hep aynı yerden alışveriş yapan biriyim. Başıma daha önce hiç böyle bir olay gelmemişti. Aldığım ürün bozuldu daha kutusunu açmadan. Geri sayfaya yazdım ama sonra iade etmekten vazgeçtim.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Hemde çoğu kez. Bu tesettür giyimi satan siteler en kötüsü. Elbiseler hep defolu, yanlış dikişli, boyu, kol uzunluğu kısa, kumaş ekranda gözüktüğü kadar canlı ve güzel renkte değil! Kumaş kalitesi sıfır. Bu ceketlerde içe katlanırken, bütün kumaş ile parça kumaşı birbirine yapıştıran bir çeşit kumaş gibi bir şey var, o bile yoktu ceketin içinde. Neyse hepsi boş kalite, marka, müşteri memnuniyeti, bunların hiç biri yok! Tekrar ulaşmak istediğinde de engel yiyorsun.

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani evet genelde bazı online alışveriş siteleri ya defolu ürün gönderiyor ya da bir küçük bedenini falan. Hiç sevmediğim bir durum bu ya. Mutlu olarak bir heyecanla alışveriş yapayım diyorsun bir bakıyorsun ürünün istediğin gibi gelmemiş çok sinir bozucu bir durum bence ya.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet öyle! Bu yüzden çok acilde olsa trendyol, hepsiburada gibi çok güvenilir siteler olmazsa alışveriş yapmıyorum.

      Yorumla
  • Portakal-Çiçeğii
    Portakal-Çiçeğii Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 375 cevap paylaştı.

    Ben de Instagram'da satış yapan bir butikten bir şey almıştım olmadı istediğim gibi gelmedi geri iade etmek istedim Fakat geri iadenin hiçbir şekilde mümkün olamayacağını söyledi Aldığım şey elimde patladı diyebilirim

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani genelde Instagramdan alışveriş yapmak biraz riski diyebilirim. Yani öyle çok güvenmediğin yerden alışveriş yapma bence. Bek şahsen güven vermeyen bir yerden alışveriş falan yapmam hiç

      Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Trendyol denen çöplükten 2 kere alışveriş yapayım dedim ikisi de hüsran.
    1 - trendyol express kargoyu kaybetti
    2 - sipariş ettiğim ürünle alakasız ürün geldi.
    Amazon ve hepsıburadanın gözünü seveyim

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen online alışveriş yaparken bazen iyi olduğu gibi kötü durumlarda oluyor maalesef. Benimde başıma geldi birçok defa. Daha dün kargom eksik geldi. Geri sayfaya yazacaktım ama vazgeçtim uğraşmak istemedim.

      Yorumla
  • BubiiBubii
    BubiiBubii Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 95%
    +1 yıl

    Oldum.
    Kahve yanı su bardağı almıştım Hepsiburada'dan 6 taneydi biri kırıktı biri de yamuktu.
    Satıcıya yazdım hiç geri dönüş yapmadı.
    Neyse ki sadece 27 liraydı

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani evet buda bence çok sinir bozucu bir durum ya. İnsan az dikkat ederek gönderir ürünleri. Sonuçta o kadar para ödüyoruz bu ürünlere biz. Geri dönüş yapmazlar alışveriş yapıncaya kadar iyi ve ilgililer genelde.

      Yorumla
    • BubiiBubii
      BubiiBubii
      +1 yıl

      Aynen öyle valla zıkkım olsun parası.

      Yorumla
  • SymrnaCityStyle
    SymrnaCityStyle Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 699 cevap paylaştı.
    • + Çok yapmadım ama yaptıklarımda mağdur olmadım. Hatta sonuncusu sürat olarak şok etmişti.
    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani ne mutlu size. Genelde online alışverişte iyi olduğu kadar kötü durumlarda oluyor ne yazık ki. Başıma birçok defa bu online alışverişte yüzünden dert geldi. Yani verdiğim parayamı yanayım aldığım ürünemi.

      Yorumla
    • SymrnaCityStyle
      SymrnaCityStyle
      +1 yıl

      Çok özür dilerim. İletişim maksadıyla değil de soru ve cevaplarda daha sık karşılaşmak için karşılıklı takipleşmek isterim. Mümkünse çok sevinirim değilse saygım sonsuz. ☕🍫🌹

      Yorumla
  • evlimutsus
    evlimutsus Takip Et
    Bilge Yaş: 44 , eic 63%
    +1 yıl

    Evet mağdur oldum maalesef kulaklık almıştım 1 ay geçmeden bir tanesi bozulmuştu

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Online alışverişte zaten sıkıntı yaşamayan insan çok çok az. Ben asla İnternetten teknolojik bir ürün falan almam tavsiye etmiyorum. Çünkü genelde hep bozuk çıkıyor. Bende ürün almıştım ve ürün bozuk çıkmıştı o günden sonra daha asla alışveriş yapmadım elektronik ürünlerde

      Yorumla
  • MaşaKocaAyıı
    MaşaKocaAyıı Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Olmadım çoğunlukla online alışveriş yapıyorum

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani bende genelde en çok online alışveriş yaparım. Bu zamana kadar birçok kez soru yaşadım. Genelde aldığım ürün hep elime eksik geldi ya. Onun dışında bir sorun falan yaşamadım pekm

      Yorumla
  • Elfida277
    Elfida277 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Bir defa o da İlk kez ir uygulama da denedim ve hayal kırıklığı birdaha asla kullanmadim

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani genelde herkesin başına geliyor bence bu durum. O yüzden dikkat etmek gerekiyor diye düşünüyorum. Ben mesela birçok kez sorun yaşadım online alışverişte o yüzden dikkat ediyorum.

      Yorumla
    • Elfida277
      Elfida277
      +1 yıl

      Bende online çok yaparım.. ilk defa o sitede sorun yaşadim bir daha kullanmadım

      Yorumla
  • TheCursedCake_
    TheCursedCake_ Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Olmadım. Zaten online alışverişi nadir yapıyorum oda güvenebileceğimden emin olduğum sitedelerden.

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      En iyisini yapıyorsunuz. Online alışveriş yapmak bazen çok can sıkıcı bir durum haline gelebiliyor ne yazık ki. Yani bazen istediğimiz gibi gelmiyor ürünümüz. Geri iade şansı falanda olmuyor o yüzden bence yüz yüze alışveriş her zaman çok daha iyi.

      Yorumla
  • Çilek_22
    Çilek_22 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 78%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 551 cevap paylaştı.

    Olmadım.
    Güvenilir sitelerden alışveriş yaparım.

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      En iyisini yapıyorsunuz. Aslında bende güvendiğim siteden alışveriş yaparım ama bazen sıkıntı falan çıkabiliyor. Ürünü sayfada sipariş ettim eve gelince ürün elime ulaşınca gelmedi..

      Yorumla
  • Adençokmeraklı
    Adençokmeraklı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Alışveriş sayılmaz da yemek söylemiştim bi tane eksik getirmişlerdi. O olabilir

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani evet genelde yemek siparişlerinde de aynı şikayet oluyor. Bazen ya çok soğuk yemek getiren oluyor ya da yemeği istediğin gibi yapamıyorlar. Ama yemek sayfaları genelde özür amaçlı başka yemek falan gönderiyorlar hatalarını telafi etmek için.

      Yorumla
  • SonMohikan71
    SonMohikan71 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 549 cevap paylaştı.

    Evet bir kere yasamistim çok kucuk bir sey oldugu icin cok sey yapmadim oradan da bir daha alisveris yapmadim sonradan site kapanmis zaten iyi olmus

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Mağduriyetten kastım berbat bir üründü bir elbise almıştım ve de ayakkabı elbisenin ipliği vardı ya üstünde giyilmiş gibiydi

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen bazen bu tür sorunlarda ne yazık ki çıkabiliyor. Bence aldığın gibi tekrar geri siteye elbiseleri iade etseydin sende. Yani sonuçta ürün sorunlu gelmis geri iade etmek bence en doğal hakkın senim.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Daha birkaç gün önce aldığım gömleğin boyunu hiç sevmedim resimlerdeki gibi değildi. Karş taraf değişim ve iade kabul etmedi. Elimde patladı ☹️

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet genelde resimde gözüktüğü gibi çıkmıyor bazen aldığımız ürünler. Resimde bir bakıyorsun çok güzel gözüküyor eve gelince bir bakıyorsun hiç beklediğin bir ürün değil. Bu benim başımada gelmişti.

      Yorumla
  • Drakula3584
    Drakula3584 Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Online alışveriş kullanmıyorum kendim gezerim mağazaları.

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      En iyisini yapıyorsunuz aslında. Online alışveriş bazen keyifli olduğu kadar sıkıcı bir halde alabiliyor. Yani aldığın ürün ya istediğin gibi çıkmıyor ya da defolu veya bozuk bir ürün çıkıyor. O yüzden yüz yüze görüp bence öyle alışveriş yapmak çok daha iyi.

      Yorumla
  • İdentityKa
    İdentityKa Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 421 cevap paylaştı.

    Bildiğim yerlerden alışveriş yapıyorum ve hiç mağdur olmadım..

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      En iyisini yapıyorsunuz. Bildiğiniz ve güvendiğiniz yerlerden alışveriş yapmak bence çok daha iyi. O zaman hiçbir sıkıntı yaşamıyorsun en azından. Bende bildiğim siteden alışveriş yaptım kaç defa yapıyorum hatta ama maalesef sıkıntı yaşadım bir kaç kez.

      Yorumla
  • lolajafarova123
    lolajafarova123 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    Bir kere Yurtdışından sipariş vermiştim. 3 hafta sonra gönderdiler hem de hiç alakasl olmayan bir ürün. Pişkin gibi bir de not bırakmıştılar. Gümrük hatları bağlandığı için iade edemedim.

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      yurt dışı alışveriş genelde çok uzun süre sonra getiriyor kargoyu. Yani genelde ya 2 hafta sürüyor gelmesi ya da 6 hafta falan. Yani bir sıkıntı falan çıktığını görmedim ben daha önce. Bence sende ürünü iade etseydin.

      Yorumla
    • lolajafarova123
      lolajafarova123
      +1 yıl

      Hiç bir kargo şirketi iaede için üstlenmedi. O zaman Azerbaycan ve Türkiye gümrük hattı iade ürünler için kapalıymış. Ben de ömrüme eş almıyorum ki değib iyi kötü 6 ay kullandım. Önümüzdeki sezon yeni mont alacağım

      Yorumla
  • 1alelade
    1alelade Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    mankene tam kalıp oturan eşofman bana gelince babama olacak kadar büyük ve boldu inanamamıştım geri göndermekle falanda ugraşmak istemedim hiç yapmıyorum artık kıyafet alışverişi

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen bu benimde başıma geldi. Hem ürün çok dardı üstüme bir numara büyük aldığım halde. Ya genelde bazı online alışveriş sitelerinin ürünleri çok küçük gelebiliyor. Kıyafet alışverişini genelde ben yüz yüze yaparımm

      Yorumla
    • 1alelade
      1alelade
      +1 yıl

      keske dar gelseydi de o kadar bol gelmeseydi ya😂😂

      Yorumla
  • Eğitilme
    Eğitilme Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 47%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 522 cevap paylaştı.

    Merhaba alışveriş seven birisisin. Yeni bir site kursan, adı ne olurdu

    1
    0 Yorumla
  • Azraaykan3
    Azraaykan3 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21
    +1 yıl

    Daha dün akşam migros hemen den sipariş verdim eksik geldi maalesef

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet bazen bu tür sorunlar çıkabiliyor. Ya eve getirirken ürünü eksik getiriyorlar ya da ürün sorunlu bir şekilde eline ulaşmış oluyor. O yüzden alışveriş yapmadan önce buna bence iyice bir dikkat etmek lazım diye düşünüyorum ben.

      Yorumla
  • Mᴇʟisᴀ
    Mᴇʟisᴀ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    +1 yıl

    Trendyoldan yemek siparişi verdim. İptal etmişler hala param gelmedi

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Keşke paranı önden yatırmasaydın. Olan parana oldu. Bence alışveriş yapmadan önce bazen yorumlara göre hareket et derim. Ben hep yorumları okurum eğer iyi şeyler yazıyor ise hiç tereddüt etmeden alışveriş yaparım. Ama olumsuz şeyler yazıyor ise alışveriş yapmam o zaman.

      Yorumla
  • MasalliaPolatova
    MasalliaPolatova Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl

    Bugüne kadar başıma gelmedi bundan sonra da gelmez umarım

    0
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Umarım gelmez. Gerçekten çok can sıkıcı bir durum bu ya. Benim başıma daha dün geldi ürünüm hiçbir zaman istediğim gibi gelmiyor ya. Birde yıllardır alışveriş yaptığım bir alışveriş sitesi bu.

      Yorumla
  • tahtsızbedevi34
    tahtsızbedevi34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Oldum göründüğü gibi olmayan çok ürün var

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen öyle gerçekten. Bazen bazı siteler sorunlu olabiliyor ne yazık ki. Benimde başıma bu online alışveriş yüzünden bir sürü olay geldi. Ürün eksik falan geliyor genelde elime onun dışında bir sorun yaşamadım

      Yorumla
    • tahtsızbedevi34
      tahtsızbedevi34
      +1 yıl

      Sadece sitede değil ki bilindik yerlerde bile görselde kocaman olan şey minicik veya naylon olabiliyor

      Yorumla
  • Tavsannfriyse
    Tavsannfriyse Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    Bi kulaklık aldım keşke almasaydım

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet bazen online alışverişte teknolojik ürünler sıkıntılı gelebiliyor. O yüzden bence İnternetten alınmamalı. Yani hem bozuk çıkıyor normalde hemde geri iade etmek isteyince iade etme şansından olmuyor genelde

      Yorumla
  • Okan_Akarsu1992
    Okan_Akarsu1992 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Herhalde olmadım düşündüm de şimdi

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Ne güzel. Genelde bazı insanlar online alışverişte mağdur olabiliyor. Yani bazen hem ürün gecikmesi oluyor hemde ürün defolu falan geliyor. O yüzden bence dikkat etmek gerekiyor online alışverişte.

      Yorumla
  • Devilcrafty
    Devilcrafty Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 60%
    +1 yıl

    Henüz olmadı Allaha şükür

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Ne mutlu size. Genelde online alışveriş yapmak biraz zor olabiliyor. Yani aldığın ürünü geri iade etme her online alışveriş sitesinde bulunmuyor ne yazık ki. Genelde ya ürünü eksik gönderirler ya da defolu.

      Yorumla
    • Devilcrafty
      Devilcrafty
      +1 yıl

      Alışveriş yaptığın site satıcı çok önemli genelde yorumlara ve satıcı puanlarına çok dikkat ederim bir ürün sattın aldığım zaman tavsiye ederim

      Yorumla
  • biradetmehmet
    biradetmehmet Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 31%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Kötü ürün geldi ama iadeleri sorunsuz oldu hep

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani evet genelde bazı online alışveriş siteleri sorunsuz bir şekilde ürün değiştirme yapabiliyor. Ama bazıları ne yazık ki ürün iade ederken bir geri dönüş dahi yapmıyor. Bazen bu yüzden sıkıntılı olabiliyor.

      Yorumla
    • biradetmehmet
      biradetmehmet
      +1 yıl

      Kurumsal siteler kullanmak lazim

      Yorumla
  • Kurgicuyaazar
    Kurgicuyaazar Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 65%
    +1 yıl

    Bazen görselde görüldüğü gibi ürün gelmeyebiliyor

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen öyle. Bazen girip sayfaya bakıyorsun ürün istediğin gibi. Ama eve gelip eline ulaşınca açıp bakıyorsun ürün o sayfada baktığın ürün ile hiç aynı değil. Bu benimde başıma geldi ne yazık ki. O yüzden yüz yüze alışveriş yapmak bazen çok daha sağlıklı.

      Yorumla
  • çoktaumurumda
    çoktaumurumda Takip Et
    Master Yaş: 56 , eic 98%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 393 cevap paylaştı.

    Oldum ama hemen telafi edildi

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani evet telafi eden çok az online alışveriş yeri var genelde. Bazı online alışveriş siteleri genelde yanlış bir hata yapınca ya yenisini gönderir ya da müşteriyi memnun etmek için bir üründen 1 defa daha gönderir. Maksat müşterinin gönlünü almak olsun Yani.

      Yorumla
    • çoktaumurumda
      çoktaumurumda
      +1 yıl

      bir başka olay geldi başıma traji komik
      Şöyle ki 2017 yılıdna 200cm x 200 cm bir yatak aldım hemde kişiye özel yatak bazı bel ağrılarımdan bahsetmiştim ancak son 6 aldır yatağı kendi ekseninde ayda 4 defa çevirmeye başlayınca durum vahimleşti, satın aldığım fabrika mağazasını aradım fotorğaf istedi Fabrikaya iletmek için fotorğaf çekebilmek için yatağın orjinal kılıf örtüsünü çıkarınca dünyam yıkıldı, süngeri 150 cm 200 cm ama 50 cm bant ile bağlantı atılmış hemen görüntülü aradım video çek at dediler attım bir hafta ses çıkmayınca fabrikayı aradım aynı görüntüleri müşteri temsilcisine attım :D
      hemen yatağınızı gönderiyorum gelen kargoya eski yatağı verin dediler,
      kargo geldi eski yatağı almadı yeni yatağı bir açtım 150 cm 200 cm (2020 yılında konuk odası için almıştım) kara talihim kör bahtım dedim geri aradım fabrikayı ve çok üzüldüler çok mahçup oldular ama fabrika 17/04/2023 tarihinde bayram tatiline girdiğinden dolayı bayram ertesine kaldı değişim
      Olsun değişecek neticede

      Yorumla
  • khaixx
    khaixx Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Öyle bir şey yaşamadım çok şükür

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Ne güzel size. Genelde online alışverişte bu yüzden mağdur olan çok insan var. Ya aldığın ürün eksik geliyor ya da resimdekinden daha farklı ve daha kalitesiz bir ürün geliyor. Benim genelde ürünlerim ya hep eksik gelir ya da geç gelir.

      Yorumla
  • gamzeeeeeeeee1
    gamzeeeeeeeee1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    genelde kargo şirketlerinde sıkıntı yaşıyorum

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani evet bazı kargo şirketleri biraz sıkıntılı olabiliyor genelde. Ben bu zamana kadar kargo e bir sıkıntı falan yaşamadım çok şükür. Ama ürün aldığım alışveriş sitesinde sorun yaşıyorum genel olarak.

      Yorumla
  • merakettimmişte
    merakettimmişte Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    oldum başka ürün göndermişti firma

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet bu bizimde başımıza geldi. Aslında benim başıma gelmedi kız kardeşimin başına gelmişti. Aldığı üründen farklı bir ürün gelmişti. Ama biz tekrar geri iade etmek ile uğraşmadık öyle o uğraşmak istemedi pek.

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      +1 yıl

      ben pijama almıştım düğmeli gömlek model takım sonra başka desen göndermişler iadesi ile uğraşmadım bende bi desen değişikliği için ama firmanın yaptığı bence çok yanlış ürünün o deseni elinde yok ise stok var gösterme o zaman

      Yorumla
  • Sinan0161
    Sinan0161 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    Ayakkabı sipariş etmiştim mont gòndermişlerdi. Montu beğendim giydim şikayetçi olmadım😃

    0
    0 Yorumla
  • ProofStriker06
    ProofStriker06 Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Olmadım çok Şükür :))

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Ne güzel size. Genelde online alışveriş çok zor olabiliyor. Yani bazen alışveriş yaparken çok sıkıntılı geçtiği zamanlarda oluyor. Ya ürün eksik geliyor site tarafından ya da defolu falan geliyor. Benimde nedense hep eksik geliyor tam gelmiyor asla.

      Yorumla
    • ProofStriker06
      ProofStriker06
      +1 yıl

      İnsanlar kul hakkı yemekten korkmuyor artık. Ne geliyorsa başımıza bu yüzden geliyor 😔

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    oldum. istediğim gibi çıkmadı.

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen benimde istediğim gibi çıkmadı hiç. Her alışveriş yaparken bunu yaşarım ya. Yapmadığım gün yok nedense. Daha dün alışveriş yaptım eve geldi ürünler ama maalesef eksik ürünler geldi istediğim ürün gelmedi.

      Yorumla
  • alfa_women
    alfa_women Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22
    +1 yıl

    Sık alışveriş yapmama rağmen büyük bi sorun yaşamadım. Tabi güvenilir bilindik sitelerden almamın da etkisi büyük

    0
    0 Yorumla
  • ChooChoo
    ChooChoo Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 42%
    +1 yıl

    Çok absürt bı durum yaşamadım

    1
    0 Yorumla
  • meftun35
    meftun35 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 96%
    +1 yıl

    oldum 3 defa

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani genelde online alışveriş keyifli olduğu kadar zorda olabiliyor. Yani bence online alışveriş yaparken biraz dikkat etmek lazım diye düşünüyorum. Benimde başıma online alışveriş yüzünden olay gelmişti artık dikkat ediyorum.

      Yorumla
    • meftun35
      meftun35
      +1 yıl

      Ya resimdeki gibi gelmedi ya da ürünü göndermediler bende hep geri iade ettim o slteden almıyorum artık

      Yorumla
  • delidayı0234
    delidayı0234 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 39%
    +1 yıl

    Oldum

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet bende olmuştum birçok kez. Genelde online alışverişte bazı sıkıntılar olabiliyor. Ya ürün eksik geliyor ya da yanlış. O yüzden bence alışveriş yapmadan önce iyice bir dikkat etmek lazım diye düşünüyorum.

      Yorumla
    • delidayı0234
      delidayı0234
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Olmadım hiç

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Olmadıysanız ne mutlu size. Bazen online alışveriş çok sıkıntılı oluyor ya. Bazen ya aldığımız ürün eksik geliyor ya da defolu falan geliyor. O yüzden online alışveriş yaparken çok dikkat edilmesi lazım.

      Yorumla
  • Berkecan_01_
    Berkecan_01_ Takip Et
    Xper 3 Yaş: 22
    +1 yıl

    Bi kes kaziklanmistim alisveris yaptigimda

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani genelde alışveriş yaparken ürünü satmak için binbir türlü şey uygularlar. Aslında araştırsak iyice ürünün bence çok daha uçuşunu bulabiliriz. Ben mesela pahalı bulduğum ürünleri genelde iyice araştırırım ve çok daha ucuzunu bulmaya çalışırım

      Yorumla
  • Gündoğumuxxxl
    Gündoğumuxxxl Takip Et
    Bilge Yaş: 35 , eic 96%
    +1 yıl

    Ahlaksız kargolar

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani evet bazen kargo şirketleride sorun çıkarabiliyor. Benim bu zamana kadar hiç bu yüzen başıma bir olay falan gelmedi ama. Online alışveriş yaptığım site yüzünden başıma aldığım ürün yüzünden sıkıntı olmuştu.

      Yorumla
    • Gündoğumuxxxl
      Gündoğumuxxxl
      +1 yıl

      Son zamanlarda biraz fazla özensizleştiler

      Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 954 cevap paylaştı.

    henüz yaşamadım

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Ne güzel sevindim sizin adınıza. Genelde herkes şikayetçi oluyor bu durumda. Bazı insanların kargosu geç geliyor bazısının ise ürünü eksik gelebiliyor. O yüzden çok fazla şikayetçi ediyor genelde insanlar.

      Yorumla
  • Orien69
    Orien69 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 43%
    +1 yıl

    Oldum
    #Mirliva

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet bende olmuştum. Çok can sıkıcı bir durum bu ya. Yani ürünü geri iade etme şansın olmuyor bazı sitelerde. Yani bazı sitelerde ürünü satana kadar çok iyiler. Ürünü iade etmeye gelince nedense pek ilgisizler.

      Yorumla
    • Orien69
      Orien69
      +1 yıl

      Çünkü parayı alana kadar hizmet var

      Yorumla
  • slayersoul
    slayersoul Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Maalesef eksik ürün getirdiler

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen öyle daha dün kargom eksik geldi. Yani sitede sipariş ettim eve gelince açtım baktım ürün yok şoka uğradım resmen. Aslında geri yazacaktım sayfaya ama pek uğraşmak istemedim.

      Yorumla
  • uyuyangüzel_00
    uyuyangüzel_00 Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 92%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 495 cevap paylaştı.

    Hayır olmadım

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Ne güzel size. Ben birçok defa sorun yaşadım bu online alışveriş yüzünden. Yüz yüze alışveriş yapmak bence çok daha iyi ya. Online alışveriş bazen çok sıkıntılı olabiliyor. Daha dün aldığım ürün eksik geldi..

      Yorumla
  • CoffeeAndCoffee
    CoffeeAndCoffee Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Hayır olmadım

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Ne mutlu size. Genelde bazı insanların başına gelebiliyor bu durum ne yazık ki. Bazı online alışveriş siteleri yüzünden genelde sıkıntı falan yaşayabiliyoruz. Bende birçok defa yaşadım o yüzden artık dikkat ediyorum.

      Yorumla
  • BloodyGamer
    BloodyGamer Takip Et
    Mentor Yaş: 35
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Oldum

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani evet bence olmayan kimse yoktur diye düşünüyorum. Genelde online alışveriş çok keyifli olduğu kadar bazen çokta sıkıntılı olabiliyor. Bazen aldığın ürün yüzünden sıkıntı falan yaşıyor insan. Benimde başıma gelmişti ürün yüzünden biraz aksilikler.

      Yorumla
  • HüSeYiN_3301
    HüSeYiN_3301 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 68%
    +1 yıl

    Oldum evet yanlış ürün göndermişler

    0
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet benimde aynı durum başıma geldi birçok defa. Genelde ya aldığım ürün eksik geliyor ya yırtık geliyor ya da bozuk çıkıyor. Hiç sorunsuz bir alışveriş yaptığımı hatırlamıyorum şahsen ben.

      Yorumla
  • KayipPsikopat_3
    KayipPsikopat_3 Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 650 cevap paylaştı.

    Olmadim çünkü heryerden alman

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Olmadım.

    1
    3 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Ne mutlu size. Ben olmuştum bir keresinde bir ürün almıştım ürünüm bozuk gelmişti. Yani daha kullanmaya bile başlamadan ürün bozuldu. Bende geri sayfaya yazdım ilgilendiler ama ben ürün iade etmekten vazgeçtim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aksaklıklar olabilir arada ama ben zaten online alışverişi nadiren tercih ediyorum.
      Mağazada görüp ya da deneyip almak her açıdan daha iyi aslında.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Onun dışında kitaplar ya da her zaman sipariş verdiğim ürünler için sorun çıkmıyor.

      Yorumla
  • hayalperest455
    hayalperest455 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 92%
    +1 yıl

    Olmadım

    1
    0 Yorumla
  • Nur_estella
    Nur_estella Takip Et
    Xper 1 Yaş: 22
    +1 yıl

    Bugün bile oldum zmn msmmgmsmmg

    1
    0 Yorumla
  • aishenuw
    aishenuw Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    +1 yıl

    Olmayan var mı ki

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani genelde olan kadar hiç mağdur olmayan insanda çok fazla. Genelinin başına gelen bir durum bu ne yazık ki. Benimde online alışverişte birçok defa başıma geldi bu durum ama ben pek uğraşmak istemedim açıkçası.

      Yorumla
  • scorpion026
    scorpion026 Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    nadiren

    1
    0 Yorumla
  • Gizoooooo
    Gizoooooo Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 663 cevap paylaştı.

    oldum

    0
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet bende olmuştum. Aldığım elektronik eşya bozuk çıkmıştı. Geri iade etmek istedim aslında ama pek uğraşmak istemedim. Zaten site sahibi pek fazla ilgilenmedi. Bende ürünü tekrar iade etmekten bu yüzden vazgeçtim.

      Yorumla
Devamını Gör(42)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Anketler > Hiç yaptığınız online alışverişlerde mağdur oldunuz mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Online alışveriş mağduru oldun mu hiç? 30 cevap verildi
Online alışverişte zarar ettiğiniz durumlar oldu mu? 9 cevap verildi
Online alışverişte zarar ettiniz mi? 41 cevap verildi
İnternet alışverişlerinizde hiç sorun yaşadınız mı? 56 cevap verildi
Online alışverişte değişim yapmak istediğinizde kötü deneyimleriniz oldu mu? 3 cevap verildi
İnternetten yaptığınız bir alışverişte dolandırıldığınız oldu mu? 32 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨