
Oldum
Olmadım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hayır olmadım hiç. çünkü zaten online alışverişi ben çok nadir yaparım. yaptığım zamanlarda ise genel olarak güvendiğim ve bildiğim siteler üzerinden yapıyorum. bu yüzden de benim için hiç bir sorun teşkil etmiyor aslında bakarsak. sadece bir keresinde bir kıyafet almıştım ama ürün beklediğimden küçük gelmişti bende o zaman iade etmiştim aynı paketleri kullanarak. o zaman da sorun yaşamadım iade kabul ettiler parayı da hesabıma göndermişlerdi. tek kötü yanı bunu yaparken o kadar çok uğraştırıyorlar ki yani bir kaç gün sürüyor iade edilmesi ya da paranın geri gelmesi. bu yüzden de yaşadığım tek anı buydu benim bundan başka online alışveriş mağdurluğum yok ki bu da mağdurluk değil benim için. zaten sorunu çözdüm.
Olmadıysanız ne mutlu size. Genelde online alışverişte mağdur olan çok insan var. Yani genelde ya ürün eksik geliyor ya da ürün bozuk defolu falan çıkıyor. Benimde aynı olay başıma gelmişti zamanında.
bi kez telefon almıştım başka marka model ama arızalı bişey koymuşlar. bi şekilde gönderenin bilgilerine ulaştım adres tc vs. mesaj attım hakkınızda işlem başlatıyorum tck nın şu maddesinden ve vergi usul ka ununa göre de faturasız gönderdiğinizden her işlem için şu kadar cezai işlem uygulanacaktır diye. aradım telefonu açana arkadan korkma bişey olmaz dediğini duydum. gönderen alakasız biri ama iş ona kalacak korkusuyla yakalarına yapışmış. ödemeli gönderdim tüm masrafları ekleyip iade aldılar. 😀😀😀 blöf yaptım tuttu...
Online alışverişte bence telefon veya elektronik cihazlar almak çok riskli. Yani genelde hep bozuk ürünler çıkıyor. Geri iade etmek ise bence çok zor oluyor tekrardan. O yüzden yüz yüze görüp almak bence çok daha iyi en azından değiştirme şansın bulunuyor.
Ben direkt kazıklanmıştım. Ama haketmiştim şimdi. İnstagramda gördüğüm bir sayfadan sweatshirt almıştım. Hem de inanılmaz ucuz olmasından anlamam gerekiyordu. Ama bir kere koymuşum aklıma illa kazıklanıcam. Sonra birkaç defa beklediğimden kalitesiz ürünler gelmişti. Ucuza almaya kalkınca böyle şeyler oluyo. Bir defasında çanta almıştım, plastik (deri) kokuyordu Bir kez ucuz aldığım şeyin faydasını gördüm o kadar. Gerisi anı olarak kaldı😂
Oldum evet bozuk ürün göndermişler di. Kulaklık aldım şimdi ben bu senenin başında adresime gelmedi. Sonra gittim zar zor aldım kargodan ardından eve geldim açtım ürün istediğim gibi değildi neyse dedim takar kullanırım artık. Bir baktım çalışmıyor Allah kahretsin deyim iade ettim ürünü. Hala kulaklığım yok 😂
Aynen benimde başıma geldi ya. Genelde online alışverişte bence elektronik cihaz falan almak çok riskli. Çünkü bozuk falan çıkınca geri iade etmek çok zor oluyor. O yüzden yüz yüze görüp kendin almak çok daha iyi bence.
Cevap
27Cevap
Elbette mağduriyet yaşadım ancak şikayet edip ürünü iade ettim çok uzun soluklu bi sıkıntı olmadı hiç
Aynen bende yaşadım bir iki kez ya. Normalde hep aynı yerden alışveriş yapan biriyim. Başıma daha önce hiç böyle bir olay gelmemişti. Aldığım ürün bozuldu daha kutusunu açmadan. Geri sayfaya yazdım ama sonra iade etmekten vazgeçtim.
Hemde çoğu kez. Bu tesettür giyimi satan siteler en kötüsü. Elbiseler hep defolu, yanlış dikişli, boyu, kol uzunluğu kısa, kumaş ekranda gözüktüğü kadar canlı ve güzel renkte değil! Kumaş kalitesi sıfır. Bu ceketlerde içe katlanırken, bütün kumaş ile parça kumaşı birbirine yapıştıran bir çeşit kumaş gibi bir şey var, o bile yoktu ceketin içinde. Neyse hepsi boş kalite, marka, müşteri memnuniyeti, bunların hiç biri yok! Tekrar ulaşmak istediğinde de engel yiyorsun.
Yani evet genelde bazı online alışveriş siteleri ya defolu ürün gönderiyor ya da bir küçük bedenini falan. Hiç sevmediğim bir durum bu ya. Mutlu olarak bir heyecanla alışveriş yapayım diyorsun bir bakıyorsun ürünün istediğin gibi gelmemiş çok sinir bozucu bir durum bence ya.
Evet öyle! Bu yüzden çok acilde olsa trendyol, hepsiburada gibi çok güvenilir siteler olmazsa alışveriş yapmıyorum.
Ben de Instagram'da satış yapan bir butikten bir şey almıştım olmadı istediğim gibi gelmedi geri iade etmek istedim Fakat geri iadenin hiçbir şekilde mümkün olamayacağını söyledi Aldığım şey elimde patladı diyebilirim
Yani genelde Instagramdan alışveriş yapmak biraz riski diyebilirim. Yani öyle çok güvenmediğin yerden alışveriş yapma bence. Bek şahsen güven vermeyen bir yerden alışveriş falan yapmam hiç
Trendyol denen çöplükten 2 kere alışveriş yapayım dedim ikisi de hüsran.
1 - trendyol express kargoyu kaybetti
2 - sipariş ettiğim ürünle alakasız ürün geldi.
Amazon ve hepsıburadanın gözünü seveyim
Aynen online alışveriş yaparken bazen iyi olduğu gibi kötü durumlarda oluyor maalesef. Benimde başıma geldi birçok defa. Daha dün kargom eksik geldi. Geri sayfaya yazacaktım ama vazgeçtim uğraşmak istemedim.
Oldum.
Kahve yanı su bardağı almıştım Hepsiburada'dan 6 taneydi biri kırıktı biri de yamuktu.
Satıcıya yazdım hiç geri dönüş yapmadı.
Neyse ki sadece 27 liraydı
Yani evet buda bence çok sinir bozucu bir durum ya. İnsan az dikkat ederek gönderir ürünleri. Sonuçta o kadar para ödüyoruz bu ürünlere biz. Geri dönüş yapmazlar alışveriş yapıncaya kadar iyi ve ilgililer genelde.
Aynen öyle valla zıkkım olsun parası.
Yani ne mutlu size. Genelde online alışverişte iyi olduğu kadar kötü durumlarda oluyor ne yazık ki. Başıma birçok defa bu online alışverişte yüzünden dert geldi. Yani verdiğim parayamı yanayım aldığım ürünemi.
Çok özür dilerim. İletişim maksadıyla değil de soru ve cevaplarda daha sık karşılaşmak için karşılıklı takipleşmek isterim. Mümkünse çok sevinirim değilse saygım sonsuz. ☕🍫🌹
Evet mağdur oldum maalesef kulaklık almıştım 1 ay geçmeden bir tanesi bozulmuştu
Online alışverişte zaten sıkıntı yaşamayan insan çok çok az. Ben asla İnternetten teknolojik bir ürün falan almam tavsiye etmiyorum. Çünkü genelde hep bozuk çıkıyor. Bende ürün almıştım ve ürün bozuk çıkmıştı o günden sonra daha asla alışveriş yapmadım elektronik ürünlerde
Olmadım çoğunlukla online alışveriş yapıyorum
Yani bende genelde en çok online alışveriş yaparım. Bu zamana kadar birçok kez soru yaşadım. Genelde aldığım ürün hep elime eksik geldi ya. Onun dışında bir sorun falan yaşamadım pekm
Bir defa o da İlk kez ir uygulama da denedim ve hayal kırıklığı birdaha asla kullanmadim
Yani genelde herkesin başına geliyor bence bu durum. O yüzden dikkat etmek gerekiyor diye düşünüyorum. Ben mesela birçok kez sorun yaşadım online alışverişte o yüzden dikkat ediyorum.
Olmadım. Zaten online alışverişi nadir yapıyorum oda güvenebileceğimden emin olduğum sitedelerden.
En iyisini yapıyorsunuz. Online alışveriş yapmak bazen çok can sıkıcı bir durum haline gelebiliyor ne yazık ki. Yani bazen istediğimiz gibi gelmiyor ürünümüz. Geri iade şansı falanda olmuyor o yüzden bence yüz yüze alışveriş her zaman çok daha iyi.
Olmadım.
Güvenilir sitelerden alışveriş yaparım.
En iyisini yapıyorsunuz. Aslında bende güvendiğim siteden alışveriş yaparım ama bazen sıkıntı falan çıkabiliyor. Ürünü sayfada sipariş ettim eve gelince ürün elime ulaşınca gelmedi..
Alışveriş sayılmaz da yemek söylemiştim bi tane eksik getirmişlerdi. O olabilir
Yani evet genelde yemek siparişlerinde de aynı şikayet oluyor. Bazen ya çok soğuk yemek getiren oluyor ya da yemeği istediğin gibi yapamıyorlar. Ama yemek sayfaları genelde özür amaçlı başka yemek falan gönderiyorlar hatalarını telafi etmek için.
Evet bir kere yasamistim çok kucuk bir sey oldugu icin cok sey yapmadim oradan da bir daha alisveris yapmadim sonradan site kapanmis zaten iyi olmus
Mağduriyetten kastım berbat bir üründü bir elbise almıştım ve de ayakkabı elbisenin ipliği vardı ya üstünde giyilmiş gibiydi
Aynen bazen bu tür sorunlarda ne yazık ki çıkabiliyor. Bence aldığın gibi tekrar geri siteye elbiseleri iade etseydin sende. Yani sonuçta ürün sorunlu gelmis geri iade etmek bence en doğal hakkın senim.
Daha birkaç gün önce aldığım gömleğin boyunu hiç sevmedim resimlerdeki gibi değildi. Karş taraf değişim ve iade kabul etmedi. Elimde patladı ☹️
Evet genelde resimde gözüktüğü gibi çıkmıyor bazen aldığımız ürünler. Resimde bir bakıyorsun çok güzel gözüküyor eve gelince bir bakıyorsun hiç beklediğin bir ürün değil. Bu benim başımada gelmişti.
Online alışveriş kullanmıyorum kendim gezerim mağazaları.
En iyisini yapıyorsunuz aslında. Online alışveriş bazen keyifli olduğu kadar sıkıcı bir halde alabiliyor. Yani aldığın ürün ya istediğin gibi çıkmıyor ya da defolu veya bozuk bir ürün çıkıyor. O yüzden yüz yüze görüp bence öyle alışveriş yapmak çok daha iyi.
Bildiğim yerlerden alışveriş yapıyorum ve hiç mağdur olmadım..
En iyisini yapıyorsunuz. Bildiğiniz ve güvendiğiniz yerlerden alışveriş yapmak bence çok daha iyi. O zaman hiçbir sıkıntı yaşamıyorsun en azından. Bende bildiğim siteden alışveriş yaptım kaç defa yapıyorum hatta ama maalesef sıkıntı yaşadım bir kaç kez.
Bir kere Yurtdışından sipariş vermiştim. 3 hafta sonra gönderdiler hem de hiç alakasl olmayan bir ürün. Pişkin gibi bir de not bırakmıştılar. Gümrük hatları bağlandığı için iade edemedim.
yurt dışı alışveriş genelde çok uzun süre sonra getiriyor kargoyu. Yani genelde ya 2 hafta sürüyor gelmesi ya da 6 hafta falan. Yani bir sıkıntı falan çıktığını görmedim ben daha önce. Bence sende ürünü iade etseydin.
Hiç bir kargo şirketi iaede için üstlenmedi. O zaman Azerbaycan ve Türkiye gümrük hattı iade ürünler için kapalıymış. Ben de ömrüme eş almıyorum ki değib iyi kötü 6 ay kullandım. Önümüzdeki sezon yeni mont alacağım
mankene tam kalıp oturan eşofman bana gelince babama olacak kadar büyük ve boldu inanamamıştım geri göndermekle falanda ugraşmak istemedim hiç yapmıyorum artık kıyafet alışverişi
Aynen bu benimde başıma geldi. Hem ürün çok dardı üstüme bir numara büyük aldığım halde. Ya genelde bazı online alışveriş sitelerinin ürünleri çok küçük gelebiliyor. Kıyafet alışverişini genelde ben yüz yüze yaparımm
Merhaba alışveriş seven birisisin. Yeni bir site kursan, adı ne olurdu
Daha dün akşam migros hemen den sipariş verdim eksik geldi maalesef
Evet bazen bu tür sorunlar çıkabiliyor. Ya eve getirirken ürünü eksik getiriyorlar ya da ürün sorunlu bir şekilde eline ulaşmış oluyor. O yüzden alışveriş yapmadan önce buna bence iyice bir dikkat etmek lazım diye düşünüyorum ben.
Trendyoldan yemek siparişi verdim. İptal etmişler hala param gelmedi
Keşke paranı önden yatırmasaydın. Olan parana oldu. Bence alışveriş yapmadan önce bazen yorumlara göre hareket et derim. Ben hep yorumları okurum eğer iyi şeyler yazıyor ise hiç tereddüt etmeden alışveriş yaparım. Ama olumsuz şeyler yazıyor ise alışveriş yapmam o zaman.
Bugüne kadar başıma gelmedi bundan sonra da gelmez umarım
Umarım gelmez. Gerçekten çok can sıkıcı bir durum bu ya. Benim başıma daha dün geldi ürünüm hiçbir zaman istediğim gibi gelmiyor ya. Birde yıllardır alışveriş yaptığım bir alışveriş sitesi bu.
Oldum göründüğü gibi olmayan çok ürün var
Aynen öyle gerçekten. Bazen bazı siteler sorunlu olabiliyor ne yazık ki. Benimde başıma bu online alışveriş yüzünden bir sürü olay geldi. Ürün eksik falan geliyor genelde elime onun dışında bir sorun yaşamadım
Sadece sitede değil ki bilindik yerlerde bile görselde kocaman olan şey minicik veya naylon olabiliyor
Bi kulaklık aldım keşke almasaydım
Evet bazen online alışverişte teknolojik ürünler sıkıntılı gelebiliyor. O yüzden bence İnternetten alınmamalı. Yani hem bozuk çıkıyor normalde hemde geri iade etmek isteyince iade etme şansından olmuyor genelde
Herhalde olmadım düşündüm de şimdi
Ne güzel. Genelde bazı insanlar online alışverişte mağdur olabiliyor. Yani bazen hem ürün gecikmesi oluyor hemde ürün defolu falan geliyor. O yüzden bence dikkat etmek gerekiyor online alışverişte.
Henüz olmadı Allaha şükür
Ne mutlu size. Genelde online alışveriş yapmak biraz zor olabiliyor. Yani aldığın ürünü geri iade etme her online alışveriş sitesinde bulunmuyor ne yazık ki. Genelde ya ürünü eksik gönderirler ya da defolu.
Alışveriş yaptığın site satıcı çok önemli genelde yorumlara ve satıcı puanlarına çok dikkat ederim bir ürün sattın aldığım zaman tavsiye ederim
Kötü ürün geldi ama iadeleri sorunsuz oldu hep
Yani evet genelde bazı online alışveriş siteleri sorunsuz bir şekilde ürün değiştirme yapabiliyor. Ama bazıları ne yazık ki ürün iade ederken bir geri dönüş dahi yapmıyor. Bazen bu yüzden sıkıntılı olabiliyor.
Kurumsal siteler kullanmak lazim
Bazen görselde görüldüğü gibi ürün gelmeyebiliyor
Aynen öyle. Bazen girip sayfaya bakıyorsun ürün istediğin gibi. Ama eve gelip eline ulaşınca açıp bakıyorsun ürün o sayfada baktığın ürün ile hiç aynı değil. Bu benimde başıma geldi ne yazık ki. O yüzden yüz yüze alışveriş yapmak bazen çok daha sağlıklı.
Oldum ama hemen telafi edildi
Yani evet telafi eden çok az online alışveriş yeri var genelde. Bazı online alışveriş siteleri genelde yanlış bir hata yapınca ya yenisini gönderir ya da müşteriyi memnun etmek için bir üründen 1 defa daha gönderir. Maksat müşterinin gönlünü almak olsun Yani.
bir başka olay geldi başıma traji komik
Şöyle ki 2017 yılıdna 200cm x 200 cm bir yatak aldım hemde kişiye özel yatak bazı bel ağrılarımdan bahsetmiştim ancak son 6 aldır yatağı kendi ekseninde ayda 4 defa çevirmeye başlayınca durum vahimleşti, satın aldığım fabrika mağazasını aradım fotorğaf istedi Fabrikaya iletmek için fotorğaf çekebilmek için yatağın orjinal kılıf örtüsünü çıkarınca dünyam yıkıldı, süngeri 150 cm 200 cm ama 50 cm bant ile bağlantı atılmış hemen görüntülü aradım video çek at dediler attım bir hafta ses çıkmayınca fabrikayı aradım aynı görüntüleri müşteri temsilcisine attım :D
hemen yatağınızı gönderiyorum gelen kargoya eski yatağı verin dediler,
kargo geldi eski yatağı almadı yeni yatağı bir açtım 150 cm 200 cm (2020 yılında konuk odası için almıştım) kara talihim kör bahtım dedim geri aradım fabrikayı ve çok üzüldüler çok mahçup oldular ama fabrika 17/04/2023 tarihinde bayram tatiline girdiğinden dolayı bayram ertesine kaldı değişim
Olsun değişecek neticede
Öyle bir şey yaşamadım çok şükür
Ne güzel size. Genelde online alışverişte bu yüzden mağdur olan çok insan var. Ya aldığın ürün eksik geliyor ya da resimdekinden daha farklı ve daha kalitesiz bir ürün geliyor. Benim genelde ürünlerim ya hep eksik gelir ya da geç gelir.
genelde kargo şirketlerinde sıkıntı yaşıyorum
Yani evet bazı kargo şirketleri biraz sıkıntılı olabiliyor genelde. Ben bu zamana kadar kargo e bir sıkıntı falan yaşamadım çok şükür. Ama ürün aldığım alışveriş sitesinde sorun yaşıyorum genel olarak.
oldum başka ürün göndermişti firma
Evet bu bizimde başımıza geldi. Aslında benim başıma gelmedi kız kardeşimin başına gelmişti. Aldığı üründen farklı bir ürün gelmişti. Ama biz tekrar geri iade etmek ile uğraşmadık öyle o uğraşmak istemedi pek.
ben pijama almıştım düğmeli gömlek model takım sonra başka desen göndermişler iadesi ile uğraşmadım bende bi desen değişikliği için ama firmanın yaptığı bence çok yanlış ürünün o deseni elinde yok ise stok var gösterme o zaman
Ayakkabı sipariş etmiştim mont gòndermişlerdi. Montu beğendim giydim şikayetçi olmadım😃
Olmadım çok Şükür :))
Ne güzel size. Genelde online alışveriş çok zor olabiliyor. Yani bazen alışveriş yaparken çok sıkıntılı geçtiği zamanlarda oluyor. Ya ürün eksik geliyor site tarafından ya da defolu falan geliyor. Benimde nedense hep eksik geliyor tam gelmiyor asla.
İnsanlar kul hakkı yemekten korkmuyor artık. Ne geliyorsa başımıza bu yüzden geliyor 😔
oldum. istediğim gibi çıkmadı.
Aynen benimde istediğim gibi çıkmadı hiç. Her alışveriş yaparken bunu yaşarım ya. Yapmadığım gün yok nedense. Daha dün alışveriş yaptım eve geldi ürünler ama maalesef eksik ürünler geldi istediğim ürün gelmedi.
Sık alışveriş yapmama rağmen büyük bi sorun yaşamadım. Tabi güvenilir bilindik sitelerden almamın da etkisi büyük
Çok absürt bı durum yaşamadım
oldum 3 defa
Yani genelde online alışveriş keyifli olduğu kadar zorda olabiliyor. Yani bence online alışveriş yaparken biraz dikkat etmek lazım diye düşünüyorum. Benimde başıma online alışveriş yüzünden olay gelmişti artık dikkat ediyorum.
Oldum
Evet bende olmuştum birçok kez. Genelde online alışverişte bazı sıkıntılar olabiliyor. Ya ürün eksik geliyor ya da yanlış. O yüzden bence alışveriş yapmadan önce iyice bir dikkat etmek lazım diye düşünüyorum.
Aynen
Olmadım hiç
Olmadıysanız ne mutlu size. Bazen online alışveriş çok sıkıntılı oluyor ya. Bazen ya aldığımız ürün eksik geliyor ya da defolu falan geliyor. O yüzden online alışveriş yaparken çok dikkat edilmesi lazım.
Bi kes kaziklanmistim alisveris yaptigimda
Yani genelde alışveriş yaparken ürünü satmak için binbir türlü şey uygularlar. Aslında araştırsak iyice ürünün bence çok daha uçuşunu bulabiliriz. Ben mesela pahalı bulduğum ürünleri genelde iyice araştırırım ve çok daha ucuzunu bulmaya çalışırım
Ahlaksız kargolar
Yani evet bazen kargo şirketleride sorun çıkarabiliyor. Benim bu zamana kadar hiç bu yüzen başıma bir olay falan gelmedi ama. Online alışveriş yaptığım site yüzünden başıma aldığım ürün yüzünden sıkıntı olmuştu.
Son zamanlarda biraz fazla özensizleştiler
henüz yaşamadım
Ne güzel sevindim sizin adınıza. Genelde herkes şikayetçi oluyor bu durumda. Bazı insanların kargosu geç geliyor bazısının ise ürünü eksik gelebiliyor. O yüzden çok fazla şikayetçi ediyor genelde insanlar.
Oldum
#Mirliva
Evet bende olmuştum. Çok can sıkıcı bir durum bu ya. Yani ürünü geri iade etme şansın olmuyor bazı sitelerde. Yani bazı sitelerde ürünü satana kadar çok iyiler. Ürünü iade etmeye gelince nedense pek ilgisizler.
Maalesef eksik ürün getirdiler
Aynen öyle daha dün kargom eksik geldi. Yani sitede sipariş ettim eve gelince açtım baktım ürün yok şoka uğradım resmen. Aslında geri yazacaktım sayfaya ama pek uğraşmak istemedim.
Hayır olmadım
Ne güzel size. Ben birçok defa sorun yaşadım bu online alışveriş yüzünden. Yüz yüze alışveriş yapmak bence çok daha iyi ya. Online alışveriş bazen çok sıkıntılı olabiliyor. Daha dün aldığım ürün eksik geldi..
Hayır olmadım
Ne mutlu size. Genelde bazı insanların başına gelebiliyor bu durum ne yazık ki. Bazı online alışveriş siteleri yüzünden genelde sıkıntı falan yaşayabiliyoruz. Bende birçok defa yaşadım o yüzden artık dikkat ediyorum.
Oldum
Yani evet bence olmayan kimse yoktur diye düşünüyorum. Genelde online alışveriş çok keyifli olduğu kadar bazen çokta sıkıntılı olabiliyor. Bazen aldığın ürün yüzünden sıkıntı falan yaşıyor insan. Benimde başıma gelmişti ürün yüzünden biraz aksilikler.
Oldum evet yanlış ürün göndermişler
Evet benimde aynı durum başıma geldi birçok defa. Genelde ya aldığım ürün eksik geliyor ya yırtık geliyor ya da bozuk çıkıyor. Hiç sorunsuz bir alışveriş yaptığımı hatırlamıyorum şahsen ben.
Olmadim çünkü heryerden alman
Olmadım.
Ne mutlu size. Ben olmuştum bir keresinde bir ürün almıştım ürünüm bozuk gelmişti. Yani daha kullanmaya bile başlamadan ürün bozuldu. Bende geri sayfaya yazdım ilgilendiler ama ben ürün iade etmekten vazgeçtim.
Aksaklıklar olabilir arada ama ben zaten online alışverişi nadiren tercih ediyorum.
Mağazada görüp ya da deneyip almak her açıdan daha iyi aslında.
Onun dışında kitaplar ya da her zaman sipariş verdiğim ürünler için sorun çıkmıyor.
Olmadım
Bugün bile oldum zmn msmmgmsmmg
Olmayan var mı ki
Yani genelde olan kadar hiç mağdur olmayan insanda çok fazla. Genelinin başına gelen bir durum bu ne yazık ki. Benimde online alışverişte birçok defa başıma geldi bu durum ama ben pek uğraşmak istemedim açıkçası.
nadiren
oldum
Evet bende olmuştum. Aldığım elektronik eşya bozuk çıkmıştı. Geri iade etmek istedim aslında ama pek uğraşmak istemedim. Zaten site sahibi pek fazla ilgilenmedi. Bende ürünü tekrar iade etmekten bu yüzden vazgeçtim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?