#trendyol üyesi bir satıcı çok alakasız ürün yollamıştı...
Zamanında SIFIR diye aldığım Samsung Galaxy S4 telefonun hem camında hafif yağlı parmak izleri vardı hem de içinde Ezan Saatleri uygulaması vardı😅 Korelilerin Müslüman olduğunu bilmiyordum🤣
Bir kere yaşadım. Deterjan almistım ve güzel kokulu temiz içerikli ürünlerdi. Sipariş gelmedi ve param iade oldu. Üretici firmadan yine sipariş ettim geldi. Sistemsel bir sroundu yuksek ihtimalle. Adamlar siparişi göremiyordu.
Kurumsal bir alışveriş sitesi alacaksınız. güvelir satıcı olacak hatta varsa trendyol hepsiburada kendi satısıcı olacak. yorumlar bakın sorusuz tesmşita olur. inst almayın rekam tanıtım link almayın
Aldığım telefonda küçük kusurlar vardı ve düzeltmemişlerdi. Satış yaptığım kişilerle sorun yaşadığım daha sık oldu. Satıcılık zor iş, ortalık zeka küpü dolu malum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
sorun yaşamadım yok
#trendyol üyesi bir satıcı çok alakasız ürün yollamıştı...
Zamanında SIFIR diye aldığım Samsung Galaxy S4 telefonun hem camında hafif yağlı parmak izleri vardı hem de içinde Ezan Saatleri uygulaması vardı😅 Korelilerin Müslüman olduğunu bilmiyordum🤣
Bilinçli tüketiciysen sorun yaşamazsın. Doğru satıcı ile güvenilir mecralardan alışveriş üzmez
Bir kere yaşadım. Deterjan almistım ve güzel kokulu temiz içerikli ürünlerdi. Sipariş gelmedi ve param iade oldu. Üretici firmadan yine sipariş ettim geldi. Sistemsel bir sroundu yuksek ihtimalle. Adamlar siparişi göremiyordu.
Kurumsal bir alışveriş sitesi alacaksınız. güvelir satıcı olacak hatta varsa trendyol hepsiburada kendi satısıcı olacak. yorumlar bakın sorusuz tesmşita olur. inst almayın rekam tanıtım link almayın
Birkaç kere indirimli aldığım ürünler kargoya verildi denip gönderilmedi para iadesi yaptılar onun dışında sorun yaşamadım
Hayır banka kartı kullanmıyorum bankaya bağlı olmayan kartları tercih ediyorum
Bankaya bağlı olmayan kart mı var. Maaşın nereye yatio 🤷🏻♀️
Bankaya ama intenret alışverişi için özel kart innial veya papara kart kullaniyorun daha çok güvenli
Aldığım telefonda küçük kusurlar vardı ve düzeltmemişlerdi. Satış yaptığım kişilerle sorun yaşadığım daha sık oldu. Satıcılık zor iş, ortalık zeka küpü dolu malum.
Güvenilir bir yerden almak lazım.
Yoksa fos çıkabilir.
Bi kere dolandırıldım. o ders oldu bi daha başıma hiç gelmedi.
Kurumsal sitelerden aldığım için sorun yaşamıyorum
Oldu ptt kabul mü etmemiş miydi öyle bir şey olmuştu.
alışveriş Değil de Aras kargoya verilen her pakette sorun yaşadım
Oldu birkaç kez ama hburada hızlı çözüyor memnun bıraktı hep
Hayır hic problem olmadı yurt dışından da siparislerim oldu.. hepsi saglam sorunsuz geldi...
Aslında yaşadım sorun denir mi bilmiyorum ama aldığım birkaç alışverişte olması gereken miktardan fazla ürün gönderdiler
Yaşamadım umarım yaşamam
Arkadaşıma patlıcan gelmişti vazelin yokmu dedim hala konusmuyoz
Evet ıkı kez ödeme yapmısım hemde degerınden fazla alana kadar gobegım catladı gerı
Bir iki kere yaşamıştım
hiç yaşamadım umarım da yaşamam
Tartı aldık yanlış gelmiş🥲
Genelde yaşarım
Yaşamadım şükür ne aldıysam göründüğü gibi geldi
Evet yaşadım bayadır alışveriş yapmıyorum artık
Niye öyle şey olsun ki
Trendyolda başka ürün yollamislardi
hiç yaşamdım bilindik yerden alırım sadece
Evet çok kez
Yaşadık bi kefe
yasadim
Hayir
çok fazla yaşadım
Yaşamadım
Yaşamadıysan ne soruyorsun
Yaşamadım
Hiç yaşamadım
Hayır..
İnternetten alışveriş yapmayı bilmiyorum ki
Yapmadım hic
hayır
Hiç yaşamadım
Yaşadım çözdüm
Eee niye dertleniuon
dün yaşadım 😄
Çook yaşadım
Bir kere dolandırıldım
Hayır yaşamadım hiç
Bkm kitap rezillikti
Yaşmadım
Yasamadim
Bir kaç kere yaşadım
Yokk
Nadir
Yaşadım tabi
Şükür olmadı