Bir kere bir tişört aldım ve hiç giymeden iade ettim, aşırı büyüktü. Ve iadem kabul edilmedi. Sebebi ise benim o ürünü kullanmammış ama sadece 1 kere deneyip çıkarmıştım. Trendyol ile iletişime geçip durumu anlatınca satıcı ile konuşup sorunu çözdüler ama ilk başta çok sinirlenmiştim.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Hayır kötü deneyimim olmuyor sadece biraz uğraştırıyor bazen. yani istediğim ürün gelmiyor veya sorunlu ürün geliyor değişimi bekliyorum bende yani biraz uzun sürüyor. bunun dışında sorun yaşamadım en son kıyafet aldığım zaman değiştirmek zorunda kaldım ve uzun sürüyor ürünün gitmesi ve yerine yeni ürün gelmesi.. ya da paranın trasnfer olması gibi şeyler zor olabiliyor ama bunun dışında bir sorun yaşamıyorum genel olarak online alışveriş yaparken
umarım hiç sorun yaşamazsın
hayır olmadı.. beğenmediğim veya olmayan bir şey çıkarsa başkalarına hediye ediyorum.. değişim için uğraşmıyorum..
başkasına vermek de mantıklıymış
aynen hak eden kişiler varsa mutlu oluyorlar :)
Bir şey sormak istiyorum bu konuyl alakalı ama Y#zm@n lazım.