Online alışverişte değişim yapmak istediğinizde kötü deneyimleriniz oldu mu?

Bir kere bir tişört aldım ve hiç giymeden iade ettim, aşırı büyüktü. Ve iadem kabul edilmedi. Sebebi ise benim o ürünü kullanmammış ama sadece 1 kere deneyip çıkarmıştım. Trendyol ile iletişime geçip durumu anlatınca satıcı ile konuşup sorunu çözdüler ama ilk başta çok sinirlenmiştim.

Online alışverişte değişim yapmak istediğinizde kötü deneyimleriniz oldu mu?
Online alışverişte değişim yapmak istediğinizde kötü deneyimleriniz oldu mu?
Cevapla