Adana'da internetten televizyon siparişi veren bir kişiye, 6 tane bez gönderildi.

Adana'da internetten televizyon siparişi veren bir kişiye, 6 tane bez gönderildi.

Evet. Bir keresinde göz serumu aldım. Dilan polatın kremi gönderilmiş. O zamana kadar da hayatımda o kremi ne gördüm ne markayı duydum ahsjs. Çöpe atmıştım
Hıyar olsa en azından dilimler yerdim..
Dilan Polat mı! Derin bir çukura gömüp üzerine kireç dökmek lazım o ürünün🤣
Ay sus kız topraklarımızı kirletmişler herhalde zaten çok fenayım
Hiç sorma. Yakarak imha etmek de olabilir
Bir karının profiline girdiniz mi, teninde ki ben'lere kadar inceliyorsunuz, alışveriş yaptığınız kişinin, üyelik tarihine bi bakın.
Sattığı diğer şeylere bakın. Güvenirliği için hesap bilgileri ve site rumuz, yorum eşleştirmelerini yapın, ona göre alabilirsiniz.
Biz bunları sağlasakta, süzeğin biri çıkıp Neğ Göveğnceğm yeeğğğğğ dedi mi, yakalayıp ağzını yüzünü seekesim geliyor.
İş yapamıyoz bu sığırlar yüzünden.
Olmadı ben kül yutmam ama az kalsın sarı sitede satış yapıcam derken dolandırıcıların ağına düşüyordum ajskdkdkfkflflflf
Teşekkürler 🌸
6485738294 yorum ve şikayet. com a bakmadan aslaaa bir ürun almam garantilcilik deyince ben
ohoo se nalana kadar kesin ürünlerin fiyatı 3 katı oluyordur
Yok şipsak hallediyorum 😂 genelde Instagram dan alisveris yapanların basina geliyor onda da 20 den fazla bot takipci varsa adres bilgisi ve konun yoksa o site yaramaz
instagramdan birşeymi alınır ya arada kurum olmalı mutlak denetleyici yoksa nanay
Aynen bencede
Tesekkur ederim
Cevap
4Cevap
Yıllardır yapıyorum iki kere dolandirildim en sonuncusu Instagram üzerindendi 🙂
Hayır, belirli online alışveriş siteleri harici alışveriş yapmıyorum
Yok çok şükür hic olmadı. Bu genelde inst. Kullanıcılarının başına geliyor bence.
Evet. Dolaptan bir çizme almıştım giyip çıktım ikisinin de tabanı asfaltta kaldı
( yapıştırmaymış ) iade kabul edilmedi.
Evet diş protezi aldım parayı attım oyuncak geldi
Çok şükür böyle birsey yaşamadım inşallah da yaşamam 😂
Hayır güvenilir sitelerden alışveriş yaparım..
Dolandırılmaktan korktuğum için internetten alışveriş yapmıyorum
Hayır böyle bir şey olursa zırlarım mswezpolşsç
görmeden almam ben internetten sipariş vermem
Hayir olmadı 😎😎
Olmuştu evet 1 2 4 5 defa
Ellemeden almam.
Televizyonu da elliyorum
Hayir
Hayır olmadı
Hayır, dikkatliyimdir.
hayır bilmediğim yerden alışveriş yapmam çünkü
hayır hiç başıma gelmedi
Allah'ıma şükürler olsun hiç dolandırılmadım
oldu tabi olmaz mı
Olmadı
Evet 2 defa
Hiç dolandırılmadım.
Hayır şükür ki
plmadı
Hiç başıma gelmedi
Hayır
hiç dolandırılmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?