Ambalajına bakarım
Yorumlara bakarım
Fiyatına bakarım
Kurumsallığa bakarım
TV reklamı ya da tanıdığım birisi önermeli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Önce ambalaja ve ürünün tanıtım kitapçıklarına bakarım düzgün, kaliteli basım yapılmış mı, harf hataları vesaire var mı diye. İçime sinerse markanın şirketine bakarım, doğru düzgün bir şirket mi yoksa atölye işi hallederiz abicilerin ürünümü diye. Sonra yorumlara bakarım.
Selam
Ben genelde bir ürün almadan önce ilk önce insanların ürün hakkında yaptığı yorumlara bir göz atarım. Eğer yorumlarda ürün hakkında herhangi bir kötü yorum var ise o ürünü kesinlikle almam. Ama eğer olumlu bir cevap var ise güvenerek alırım. Genelde benim önceliğim insanların yorumları oluyor bu şekilde bakarak alıyorum ürünlerimi.
Merhaba
İlk önce bu üründen alıp yiyenlerin yorumlarını göz önünde bulundururum. Ben genelde hep bir ürün veya bir kıyafet almadan önce hep yorumları göz önünde bulundururum. Eğer yorumlarda olumlu cevaplar var ise o ürün anlarım ki kaliteli. Eğer olumlu bir cevap yok ise o zaman tercih etmem. Sende bu şekilde anlayabilirsin.
kurumsallığına bakarım, bu benim eğitimini aldığım bir konu olduğundan konuya hakimim. eğer bir ürün marka ve kurumsal ise zaten ikna etmeye yeterlidir. tercih için en kolay yöntem budur. zaten marka değer yaratmışsa diğer tüm seçeneklerdeki maddeler beraberinde geliyor olacaktır.
Cevap
18Cevap
Ben ambalaja bakıyorum daha çok aslında fiyatı da oldukça önemli oluyor benim için yani fiyatı yüksek ise genelde kaliteli oluyor. ama ben kaliteye göre değil fiyata göre alıyorum maalesef her şey çok pahalı olduğu için. kaliteye göre alamıyorum pek fazla.
Mağazada görülen yeni ürün için soruyorsun ama millet e-ticaret olarak algılamış ve yorumlar demiş. Moderatörler de makarna diye okuyup makarna reyonunun fotosu koymuş :D
Ben sana söyliyim kardeş ambalaja bakıyorlar 😄 at gitsin sepete 1 tane diyorlar. Evde deneyip beğenmezse bir daha almıyorlar :)
Sonra gördüm krem sormuşsunuz, tabi deneyimlerini paylaşan insanların yorumları daha önemli kozmetikte :) rica ederim
Duruma göre değişiyor alıp denediğimde oluyor
Ambalajına baktığımda
Ama ne alıyorsam alayım yorumları okurum
Tanınmış markalar bile söylediği kadar olmuyor bazen
Alır kullanırım son çare iade ederim söyleneni karşılamıyorsa
Güzel soru , ürün elime geçiyorsa , ürünü inceler kalitesine bakarım , bir de İnternetten araştırırım. genelde bilmediğimiz markaların kalitesiz olduğunu düşünürüz.
Tanımadığım bir markaya öncelikle üreten firmaya bakıyorum. O da bilmediğim bir firmaysa ikna olmak için alıp denemem gerekir
Yorumlara bakarak alıyorum genelde ama kalitesini alınca anlıyorum, bir daha almam gerekip gerekmediğini kullanarak kararlastiriyorum.
Tv reklamı ve güvendiğim kişilerin önerileri mühim.
Yorumlara bilhassa baksam bile inandırıcı bulmuyorum.
Ben Flash Tv izlemiyorum.
tanımadığım bir markayı satın almam benden önce birilerinin satın alıp yorum yapması lazım
İnrernette bir araştorma yapıp olumlu ve olumsuz yorumları okurum
Yorumlar ve şikayetlere bakarım genelde
Firma ürününün arkasında mı değil mi o çok önemli
Yorumlarına bakarım bence en önemli şey yorumları olur
Kurumsal olursa etiket ve menşei kaliteyi belirler
Kurulmasali seçtim ama o ne demek
Ürününü kullanıp kalitesine bakarim
Gider yorumlarına ve ambalajın arkasındaki içerik bölümüne bakarım
İnternetten araştırma yaparım birçok kaynak üzerinden.
Tanıdığım güvendiğim inaanlar önerirse denerim.
yorumlara bakarım
İlk başta yorumlara bakarım tabi
Ucuzsa kalitesizdir yani
Yorumlarına ve kullanıcı çokluğuna bakarım.
Fiyatına bakıyorum genel de
Bunu bilmek çok zor ancak denyip görürüz
yorum ve şikayetlere göre alırım
Denerim
Test etmeden olamam ki
alır denerim beğenmezsem ağlarım
Pahalı ise kalitelidir🙃
Deneyerek
Hiç biri
Fiyatına
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?