Nişanlılık döneminde kız tarafının, erkek tarafından telefon istemesi ne kadar mantıklı?

Böyle bir şey var sanki. Nişanlanır nişanlanmaz hemen erkekten telefon alınması isteniyor. Aşırı saçma bana. gore çok düşük bir hareket sizce? İsteyen alır zaten hediye olarak. Kendi diliyle İstemenin ne anlamı var :/
Nişanlılık döneminde kız tarafının, erkek tarafından telefon istemesi ne kadar mantıklı?
Nişanlılık döneminde kız tarafının, erkek tarafından telefon istemesi ne kadar mantıklı?
Cevapla