AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
75Cevap
Gördüğüm en, en, en karaktersiz hareket bu olsa gerek
kalanları çeyizine sakla demesi çok kırıcı be..😒 Neyse boş ver onun ayıbı olsun
Adam 8 yıldır verdiklerinin çetelesini tutmuş vay be. İyi kurtarmissin.
Onun istemesine gerek yok ben kendim iade ederim değerli olan hediyeleri.
8 sene ellediklerine saysın , sakın verme iki parmak arası yap nah alırsın de.
neden verdin ki ben olsam çöpten al tabi götürülmediyse derdim
Karşıdaki kişiye göre değişir bu
İstemek doğru veya yanlış diyemem
Bir de onun açısından bakmak lazım ama kendisi yok
Acizliktir bu tarz düşünceye sahip olanla birliktelik yaşatmasın 🤢
Engelle gitsin ya. Hiç düşünme daha iyileriyle karşılaşırsın
Görgüsüzlük ya.. pis insanlar. Verilen. hediye geri alınırmı
Vermeyip satsaydın keşke böyleleri hakediyor :)
Gönder diye ısrar ettiyse sen de ısrar edip gönder sana aldıklarımı deseydin
haklısın bu kadar istemek igrenc bi hareket kesinlikle
Pahalı şeylerse evet doğrudur ya da manevi değeri varsa ailesel hatıra gibi istenebilir yoksa kimse kılı yünü istemez
Şahsen pahalı bişey de almış olsam geri istemem bu ayıptır. Emanet olarak vermedim sonuç olarak onun olsun diye. Ama aklı parasında kalmış demekki
Dediğim gibi kil yün değilse bence normal pırlanta yüzüğü ne yapacaksın ki mesela insanlar boşanınca yüzük fırlatıyor yani biraz absürt olabilir istemek ama çokta uçuk değil
İlişki bitince helalleşip ayrılır insan. Verilen, yapılan şeyler geri istenmez. Hediye etti artık onlar senin
Sürekli ver demesi onun paraya nasil taptiğini gosterir bir kere soylenir gonderirse gonderir zaten. Ben mesela sevgilime aldığım telefonu "onu kırabilirsin çöpe atabilirsin" demistim. Oda gerek yok diyio bana gondermis
Yüzüğümü istemiştim ben sadece hani tamamen bittiğini kabul edebilmek için. Geri kalanı insanın gözü görmüyor yıllar gitmiş olduğu için (ayrılık sebebine göre değişken bir durum) sizinki baya bitmiş görünüyor
8 yıl ilişki mi olur ya iki tarafta bir birinin ihtiyacını görmüş sonra sen yoluma ben yoluma iğrenç 🤢
Ay boşverseydin satsaydın yüzüğü harcardın işte ne güzel. Bırak o yüzsüzlük yapıyorsa sen de yap xndndkdkd
İş ilişkisi halini almış e böyle ise sende iste maksat eşya değil kabalığına aynı şekilde karşılık vermek.
bence maddi değeri olan şeyler iade edilmeli giysi ve kullanılan eşyalar geri verilmesede olur ama giyilmemişse verilmeli bende nişanlımdan ayrıldığımdan o istmeden verdim hatta ayrılmaya giderken yanımda götürmüştüm
Yaslarınız kac sizin o cocuk ergen resmen yaptıgı yuzsuzluk yuzugu falan gectim diğer seyler yuzsuzluk
Çok Merak ettim 8 yıllık ilişkiniz neden bitti acaba?
Son 3 ay zehir gibi geçti. Hakaret küfür herşeyi yaptı bana zıt karakterdik ben çok kibar o öküz. Bana çok hassassin cekemiyotjm seni falan demişti
Yuh 8 yıl sonra mi bunu anlamış. Burcu ne?
Koç Burcu Allah bu burçtan korusun. Çok herseyi ben bilirim kafasında beni manipüle etti çok fazla.
Ooo çok sinirli olurlar abim öyle sevgilisine bağırır eder çok fena Allah kurtarmış o zaman
Eski sevgilileri ile kiyasliyodu beni
Yok artık kaç yaşında ve bir de 8 yıl önceki sevgilileri ile niye kıyaslar🤦♀️
Evet çok sinirliydi bende aksine çok naif kibar hassas bir insanım çekemem daha fazla
Sizin burcunuz ne peki
Başak
Ben de başak hayatta koç Burcu ile anlaşılmaz ben diyim. Ama biz de az psikopat değiliz😅
İstemem, vermem, Hepsini bi torbaya koyup İstanbul'u en dandirik semtine yolculuk yapıp mahalle arasında bir çöpün içine atarım, o naaparsa yapsın
utanırım ben isteyemem, kendi verse bile alırmıyım ondan da emin değilim
Yav kardeşim pahalı hediye alacak durumun yoksa pahalı hediye de KABUL ETMEYECEKSİN Sonra isteyince gelip burada ağlama O çingene sen ondan çimgenesin Birbiriniz gibisiniz
Ayrılma sebebinizi öğrenebilirmiyim çok üzücü bi durum çirkinleşmiş
Ayrılık sebebini bilmediğim için bir şey diyemem. Belki de onu cidden kizdiricak bir şey yapmissindir
Kısacası şöyle diyim insanın her hatasını affedersen artık yüzsüz ve gamsız olur. Herseyini affederek ben canım yaptım o kendini bir halt sandj
Daha iyisini bulursun umarim
Yüzüğü gönderirsin de, tüm hediyeleri istemesi doğru değil
Ne hediye aldıysa istemekte sonuna kadar haklı aynı sekilde sende isteyebilirsin bu seninde hakkın.
haklısın canım benim karaktersizmis gerçekten yolla biseyi kalmasın sakın
Yanlış ama hayatiniza aldığınız kisiye dikkat edin böyleside çıkabiliyor
Hediyeleri geri istemek doğru değildir, basitliğin göstergesidir.
Adama neler yaşattığını bilmiyoruz. Belki de böylesini hakettin. Bunu biz bilemeyiz.
Keşke haketmis olsam gam yemem
Çok saçma bi haraket verilen hediye geri alınmaz😃
Ne biçim adamla birliktelik yaşamışsın çeyizine sakla demiş bide nereli bu doğulu falan mı
Ödünç vermiş demek hediyeleri çok saçma! Hediye bererek sahte mutluluk yaşatmak istemiş..
Tam fakir hareketi. Kurtulmussun geçmiş olsun
hediyeyi geri istemek tam anlamıyla cahillik
Bence çok yanlış şahsen ben istemem benden istenmeden vermem
Kişisel eşyalarını istemesi normal fazlasını değil
Gereken herşeyi vermişsin bundan sonrası çirkinlik artık
Yüzük bilezik tamam da diğerleri ni ne yapacak sende at ya da ver gitsin üzülme
Hediye istemek de çok garip. Neyse istiyorsa iade et gitsin
Pahalı şeyleri isteyebilir ama ufak tefek şeyler için muhattap olmaya gerek yok
Vermek zorunda değildin ama yinede vermekle iyi etmişsin
Ya verilmiş sadakan mı varmış diyeyim ne diyeyim bilemedim. Bu ne biçim bir görgüsüzlük yaa
Vermek zorunda değildin niye verdin
Sonra yüzük bileklik parasının üstüne kondun derdi. Para düşkünü olsam vermezdim biseyine ihtiyacım yok
Desin dursun. Sonuçta o artık senin verilen mal geri alınmaz. Hata etmişsin
Aman napim ki zaten yüzüğünü bilekligini. Alsin başına çalsın eski sevgililerine versin
Adam sana hayrına mi verdi 40 bin liralık yüzüğü geri verceksin tabiki vermezsen ver ver diye ısrar etmesi de normal
8 sene böyle olduğunu bilmiyor muydun
Hayır. Son zamanlar bu yüzünü gördün
Çingene muhabbetleri
O foto ile bir posta attım. abazanlik ne haldeyim
Ahlaken doğru değil. Çok ahlaksızca bir istek.
Hala seviyor olabilir mi?
Kullanmış seni
Kapısının önüne dök hepsini
istemesi yanlış tabi
Ben geri almam geri de istemem :)
Yazik cocuga ya 8 senesini buna vermis kdkdk
Ben olsam vermezdim benim 8 yılımı çalmış o da onlara saysın... ama rezil de ederdim haa
Çok zayıf ve pasif bir hareket.