İlişki bitince eşyalarını hediyelerini geri istemek doğru mu, eski sevgilim istedi de?

8 yıllık ilişkim bitti. Evlenme teklifi almıştım ve aileler tanışmıştı ama ayrıldık alacak verecek kalmasın göndereceğini gönder demişti bana. Bende geven hafta gönderdim. Pırlanta yüzüğü altın bilekligini tişörtleri sweatleri ayiciklari falan vardı. Bugün sordum kargo geldi mi diye geldi eksikler var ama sorun değil dedi. Bu çok ayıp bişey değil mi. Birlikteyken alınan verilen şeylerin geri istenmesi bence hiç hoş değil. Aldığı yüzük 40 bin TL bilekliği de 3-4 bin vardır. Ben zaten bunların üzerine konacak bir insan değilim o demese bile zaten geri verirdim ama defalarca ver ver ver denmesi hoş mu. Eksik dediği şey de ben öğrenciyim bazı eşyaları yurtta duruyor evdekileri gonderdigimi zaten söylemiştim yurda gidince onları da veririm demiştim. Ama bugün böyle diyor. Hala eşyaların üzerinde duruyorsun dedim diye kalanları da ceyizine sakla bana yazma dedi. Bu yuzsuzluk değil mi. Benim de ona hediyelerim oldu öğrenciyim diye pahalı şeyler almadım ama sonuçta birsürü hediye aldım bende canım gibi onları mi istiyim. Kendisi de göndereyim edeyim demedi. Ben mi yanlış düşünüyorum

İlişki bitince eşyalarını hediyelerini geri istemek doğru mu, eski sevgilim istedi de?
Cevapla