Komik olur. Özel bir gün uydur. Mesela tuttuğu takımla ilgili olabilir. "birlikte ilk maç seyretme yıl dönümü" gibi 😂 Romantik bir ortam oluşturup hediye paketi yaptığın plaketi takdim et. O ne olduğunu anlamayacak. Ne bu diye soracak. Sen de "ay nasıl hatırlamazsın yaa. Odunsun resmen. Bugün birlikte ilk maç seyretme yıl dönümümüz. Nasıl hatırlamazsın :( nasıl" diye söyle 😂 Güzel olur yahu 😂
Efsaneye göre bu hastalığa yakalanların tek bir kurtulma şansı varmış. O da istedikleri yemeğin istedikleri kişi tarafından yapılıp hasta olan kişiye yedirilmesi :/ kurtuluşum bana yedireceğin sigara böreğinde enolaaa 😱 Patatesli ve peynirli olmak üzere iki çeşit yapar mısın 🤤😋😋
Çaresi ne hastalığının. Hekimler ne çare söylediler sana :( ilacım olan senin de bir ilaca ihtiyacın var 😭 kurtulmam için önce seni kurtarmam gerek. Söyle bana :/ senin iyi olman için ne yapabilirim 🥺
Yoo orada da tatliş duruyorsun aslında 😂 Ama bazen ters yorumlarına denk geliyorum. Bana yapmadın ama ya yaparsan 😱 Bana ters yorum yaparsan sana kahve borcu yazarım bak ona göre 😂 Sinirlensen bile bana cici yorumlar yap 😂
profilimdeki yazıyı oku lütfen. Kimsenin ebeveyni değilim psikolog hiç değilim orta yaş bunalımını çekemem 🤣. Neymiş niye 0 vermişim diye kuduruyor sonra da kendini kraliçe mi sanıyorsun diyor🤣🤣🤣 beyin göçü dedikleri bu olmasın? 🤣🤣
Size cevap veriyor olmam flörtleştiğim anlamına gelmez. Ben sizin triplerinizi çekmek zorunda değilim. Böyle böyle gidip devam ediyordu. Ben de hatırlamıyorum. Okudum geçtim 😂
Yok öyle bir şey demedim gerçekten 😂 Samimiyetin veya esprilerin, şakaların yanlış anlaşılabilir. Herkes espri anlayışına sahip değil. İroni ile gerçeği ayırt edemeyen dayılar, teyzeler ve mini mini birler var 😂
Samimiyimdir evet her sözüm iyi veya kötü ama aşırı samimiyet içerir 🤣🤣 Yanlış anlaşılıyorum misal kendini "çok mu beğeniyorsun?" "Kendini kraliçemi sanıyorsun?" veya konuyla hiçbir alakası olmamasına rağmen "senden daha güzelim" yorumları alıyorum alakasızca abi kıyas neden?🤣🤣🤣 Değişik kafalar bende istiyorum 🤣Kendini beğenmiş diye yorum atan var, niye beğenmiyim? sen de beğen? barış kendi bedeninle 🤣 Kendini sevmiyor ben seviyorum diye bana sarıyor ruh hastası dolu 😂
Tamam beğenirim kendimi ne kızıyorsun :o ben de çok güzelim hıh 😤😂 İnsanlar değişik işte. Son zamanlarda psikolojik rahatsızlığı olan kişi sayısı hızla arttı. Salgın gibi bir şey. Bizden uzak Allah'a yakın olsunlar inşallah 😂
Seni masrafa sokup vereceğin tepkiyi ölçmeye çalışıyorum 👀 "100 milyon dolar mı? Benim için çerez parası" gibi bir cümle kurmanı hayal ediyordum :( Zengin karı arıyorum da :/
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Burada ki insanlara hediye etmek isterdim :D
Az kaldı len. İkinciliği de kapıyorsun 😂
ah zamanım olsa 1. olurdum da :D
Askerden sonra artık. Ama o zaman boş gelir sana belki xper kasmak 😂
Yıllar sonra aklına gelecek "niye kastım ki bu kadar" diyeceksin 😂
Canım kocama armağan etmek istiyorum. Bunu hak ediyorsun bir tanem 💕💕💕💕😂😂😂😂😂
İnternetten araştırıp bulursun belki. Gerçekten hediye edebilirsin yani 😂
Durduk yere kavga çıkartma
Espri amaçlı yapılır bu. Şakadan anlamayan biriyse bulaşma tabi 🥴
Anlar da durduk yere iş 😂😂
Komik olur. Özel bir gün uydur. Mesela tuttuğu takımla ilgili olabilir. "birlikte ilk maç seyretme yıl dönümü" gibi 😂
Romantik bir ortam oluşturup hediye paketi yaptığın plaketi takdim et. O ne olduğunu anlamayacak. Ne bu diye soracak. Sen de "ay nasıl hatırlamazsın yaa. Odunsun resmen. Bugün birlikte ilk maç seyretme yıl dönümümüz. Nasıl hatırlamazsın :( nasıl" diye söyle 😂
Güzel olur yahu 😂
Senaryoyu hazırladı 😂😂
Sana da uygulamak düşer 😎😂
Bilemedim alırım bi dal :D
İğrenç espiri için sorry
Özrün kabul edilmedi 🙄 zihnimde sigara betimlemesi oluştuğu için bana sigara böreği yapmak zorundasın 🙄
Sen niye bu kadar beleşçisin yahu 😂
Bilmiyorum. Sanırım ben benzerine 8 milyarda bir rastlanan "belli olgunluğa erişen kızlara yemek yaptırma" hastalığına yakalandım 🥴
Allah şifa versin o zaman çok geçmiş olsun umarım tez zamanda iyileşirsin 😂
Efsaneye göre bu hastalığa yakalanların tek bir kurtulma şansı varmış. O da istedikleri yemeğin istedikleri kişi tarafından yapılıp hasta olan kişiye yedirilmesi :/ kurtuluşum bana yedireceğin sigara böreğinde enolaaa 😱
Patatesli ve peynirli olmak üzere iki çeşit yapar mısın 🤤😋😋
İnanır mısın amansız bir hastalığa yakalandım 😂 sigara böreği yapamama hastalığı ismi
Çaresi ne hastalığının. Hekimler ne çare söylediler sana :( ilacım olan senin de bir ilaca ihtiyacın var 😭 kurtulmam için önce seni kurtarmam gerek.
Söyle bana :/ senin iyi olman için ne yapabilirim 🥺
İşte dediğim gibi bu hastalık amansız 😂
Bir çaresi bulunur elbet. Ben araştırıp bulacağım. Kurtaracağım ikimizi de 😡
Kim daha çok layık diye düşünüyorumdur🤔 Hak geçmesin 🤣
Elinde hediye etmen gereken bir şey varsa ve kime hediye edeceğini bilemiyorsan bana edebilirsin 😂
Hediye kabul ederim 😂
Başkasına versem hak geçerdi en çok sen hak ettin jjdjsd 🤣🤣
Teşekkürler 😇 beni odun yerine koymuş olsan da hediye almak mutlu etti 😇
Bir ara ben de sana uygun bir hediye bulurum elbet 🤔
ama lütfen sana layık değildi diye baslayan cümle kurma, git layığını getir demem an meselesi oluyor 😂
Daha önce dedin hatırlıyorum 😂
Nostalji olsun sana git oku 😂
Utanacağınızı bilsem yüzünüze tükürmek isteyip istemeyeceğimi söyleyeyim mi? ↗
gram değişmemişim 🤣🤣 ahh canım kendim love bana ❤️
Okudun mu hepsini 😂 ben de gidip okuyayım. Ben okumamıştım 😂
Kahve sorularımı söyleyeyimmilerimi kıskandığın soru ahhdhashd onlar bir tek bende yürüyor biliyorsun dimi sende tutmaz jdjsjjsd
ama çok ters biri gibi duruyorum yaa okuyunca kendimden yoruldum 🤣🤣 yoksa çok tatlış birşeyim burası beni geriyor 😂
Yoo orada da tatliş duruyorsun aslında 😂 Ama bazen ters yorumlarına denk geliyorum. Bana yapmadın ama ya yaparsan 😱
Bana ters yorum yaparsan sana kahve borcu yazarım bak ona göre 😂
Sinirlensen bile bana cici yorumlar yap 😂
ters yorum ney mesela? Bana düz sana terstir belki 🤣 Sevdiklerimi kırmıyorum ahlaki boyutu aşan olmadıkça o yüzden bunu bana söylememelisin.: ))
Son soruda orta yaşlı bir abiye fazla yüklendin gibi 😂 birden muhabbetin seyri değişti. Gidip tekrar okuyacağım 😂 birkaç kez denk geldim böyle. 😂
profilimdeki yazıyı oku lütfen. Kimsenin ebeveyni değilim psikolog hiç değilim orta yaş bunalımını çekemem 🤣. Neymiş niye 0 vermişim diye kuduruyor sonra da kendini kraliçe mi sanıyorsun diyor🤣🤣🤣 beyin göçü dedikleri bu olmasın? 🤣🤣
Çarşamba günü okurum 😂 şu an gizli profilin 😂
Hoş değiştirmediysen okudum onu birkaç hafta önce 🤔
onu sildim kahretinki her şey sildikten sonra olmaya başladı 😂😂 ve ne yazdığımıda unuttum ona benzer bir şey yazdım görürsün çarşamba
Size cevap veriyor olmam flörtleştiğim anlamına gelmez. Ben sizin triplerinizi çekmek zorunda değilim. Böyle böyle gidip devam ediyordu. Ben de hatırlamıyorum. Okudum geçtim 😂
ahahahahaha çok doğru demişim bi kez daha gurur duydum kendimle 😂 görüş yapıyorum diye aşığım sanan var garipler çok 🤣
Farkında olmadan ümit veriyorsundur belki 🤔 bundan sonra kelimelerini "ümit" süzgecinden süzerek yaz 😂
sen bana flörtözsün mü diyosun? 🤔
Yoo ne alaka. 😂 Ben flört ne demek onu bile bilmem 😂 Nedir, nasıl yapılır, nasıl olunur hiç bilmem 😂
Kızmadım, korkma 😂 sadece soruyorum merak ettim 🤔
Yok öyle bir şey demedim gerçekten 😂
Samimiyetin veya esprilerin, şakaların yanlış anlaşılabilir. Herkes espri anlayışına sahip değil. İroni ile gerçeği ayırt edemeyen dayılar, teyzeler ve mini mini birler var 😂
Samimiyimdir evet her sözüm iyi veya kötü ama aşırı samimiyet içerir 🤣🤣
Yanlış anlaşılıyorum misal kendini "çok mu beğeniyorsun?" "Kendini kraliçemi sanıyorsun?" veya konuyla hiçbir alakası olmamasına rağmen "senden daha güzelim" yorumları alıyorum alakasızca abi kıyas neden?🤣🤣🤣 Değişik kafalar bende istiyorum 🤣Kendini beğenmiş diye yorum atan var, niye beğenmiyim? sen de beğen? barış kendi bedeninle 🤣 Kendini sevmiyor ben seviyorum diye bana sarıyor ruh hastası dolu 😂
Tamam beğenirim kendimi ne kızıyorsun :o ben de çok güzelim hıh 😤😂
İnsanlar değişik işte. Son zamanlarda psikolojik rahatsızlığı olan kişi sayısı hızla arttı. Salgın gibi bir şey. Bizden uzak Allah'a yakın olsunlar inşallah 😂
Amin 🙏çok amin😅
Kesinlikle kendime alırım. Bu sene resmen odundum. Hala odunum. 😂
Burada ki bütün erkeklere 😂ben hariç
Ben de hariç. Yoksa sana kız ayarlarım bak 😂
Hahaha 😂 yok kanka ben erkeğe ilgi duyuyorum 🙂
Farkındayım 😂
Hahaha he anlaşılıyor dur ya tabi 😂😂erkek ayarla kanka 🙂🙂
Çöpçatanlık işlerinden pek anlamam. Ama sosyal medyada artık çok kolay bulabiliyor insanlar arayışlarına uygun kişileri. Sen de bulursun mutlaka 😂
Hahaha kız ayarlarım bak demeyi biliyon 😂😂 seni gidi seni 😂 teşekkür ederim gülüm 🙂💙😏
Kabul etmeyeceği biliyordum 😂 ülen ya kabul etseydin. Nasıl sıyrılırdım işin içinden 😱
Hahah 😂😂😂😂 ağır trolsun knk ya 😂😂rahat ol erkeğe ilgim var nede olsa :)
😂 😂
Bütün erkekler olmalı bence
Gönderin tüm erkeklere tabi. Benim ne odunluğumu gördünüz. Ben hariç olsun bari :(
Knk kütük değilsen sorun yok
Yok ben atölyede işlem gördüm 😇 yonttular beni 😇
tamam knk o zaman 😂
Bütün erkeklere😀
Dünyada 4 milyar erkek olsa. Bunun şimdiki fiyatı 200 lira olsa 🤔
Aşağı yukarı 40 milyar dolar tutar be 😂 sen en iyi odunu bul ona ver sadece 😂
Soru öyle insan efendi erkeğe niye versin Allah Allah🙄
O zaman dünyada 10 milyon odun erkek olsa 🤔 bu sefer de 100 milyon dolar yaoar 😂😂
Sen iyisi mi bir kişi seç sadece 😂
Niye böyle diyon ya 🙄🤷
Seni masrafa sokup vereceğin tepkiyi ölçmeye çalışıyorum 👀
"100 milyon dolar mı? Benim için çerez parası" gibi bir cümle kurmanı hayal ediyordum :(
Zengin karı arıyorum da :/
İlginç git Rus lar zengin
Onlar gelsin :/
😂
Abime takdim ediyorum jdndjsnd
Sana😬
Eyvallah reis 😂
Ayı işte ne olacak 😒 bana güzel güzel yemekler yerine neyi layık görüyor 😒
😛