Kişilik & Karakter Kendinize yılın en iyi 'hangi' ödülünü verirdiniz? Saddov Takip Et FenomenMaster Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 71 Yapay Zekaya Sor Bugünden bir sene öncesini düşündüğünüzde, kendinizi değerlendirdiğinizde yılın ne ödülünü verirsiniz? Kendinize yılın en iyi 'hangi' ödülünü verirdiniz? Cevapla En İyi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
54srp Takip Et FenomenMaster Yaş: 44 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı. Yalnızlıkla en iyi başa çıkan ödülü😬🤦♀️😂 1 0 Yorumla
Didemalaca3 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 97% +1 yıl Tek bu yılın değil her yılın;en dürüstü, en güvenilirlisi ödülünü verirdim değerimiz bilinmiyor be abe 1 3 Yorumla Saddov +1 yıl Elbet birgün Yorumla Didemalaca3 +1 yıl İnşallah be ahahahhshss Yorumla Saddov +1 yıl Bende onu umut ediyorum gülme 😂 Yorumla
çiçekçiikızzz Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Yılın en kararsızı. Görüşleri okudum ne olduğuma bile karar veremedim😂 1 7 Yorumla Saddov +1 yıl Neden gizlisin 😂 Yorumla çiçekçiikızzz +1 yıl Ödleğin tekiyim😂lafımı açık söyleyemem gizliden söyler kaçarım Yorumla Saddov +1 yıl Beni tanıyor musun bari 😂 Yorumla çiçekçiikızzz +1 yıl Hayır tanımıyorum🙄 Yorumla Saddov +1 yıl Öyle hissettim 😂 Yorumla çiçekçiikızzz +1 yıl Yok istersen gizliden çıkarım emin olmak için sahiden tanışmıyoruz zaten😀 Yorumla Saddov +1 yıl Tamam çık 😂 Yorumla
ArımBalımPeteğiim Takip Et Bilge Yaş: 34 , eic 85% +1 yıl Yılın en gururundan ödün vermeyeni ödülünü layık görüyorum kendime 1 3 Yorumla Saddov +1 yıl O zaman onu verelim size. Yorumla ArımBalımPeteğiim +1 yıl Evet 🏆 Yorumla Saddov +1 yıl Bu emojiyi ilk defa görüyorum 😂 Yorumla
Cennetenbirçiçek Takip Et FenomenGuru Yaş: 27 +1 yıl Yılın en cesuru jsfsc 1 3 Yorumla Saddov +1 yıl Vayt kardaşım 😂 Cennetenbirçiçek +1 yıl ne sandın 👊 Saddov +1 yıl Valla bilemedik
ta00ta Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl En sabırlısı 1 3 Yorumla Saddov +1 yıl Bak bu mümkün Yorumla ta00ta +1 yıl Kesinlikle 😏 Yorumla Saddov +1 yıl Ağza bak 😂 Yorumla
Plasebo-Etkisi Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 99% +1 yıl Yılın en sakin adamı.. 1 2 Yorumla Saddov +1 yıl Harbi üstad neden bu kadar sakinsin? Yorumla Plasebo-Etkisi +1 yıl Sanırım sadece yapımdan dolayı olması gerek. Cevabı burada saklı. https://youtu.be/QsUMH6kCHXA Yorumla
DreamWhileAwake Takip Et FenomenMaster Yaş: 28 +1 yıl En depresifi djsjsh 1 7 Yorumla Saddov +1 yıl Sen niye böylesin😂 Yorumla DreamWhileAwake +1 yıl Bilmem 😃 Yorumla Saddov +1 yıl Kendine sormadın mı hiç? 😂 Yorumla DreamWhileAwake +1 yıl Soruyorum 😄 Yorumla Saddov +1 yıl Cevap mı yok 😂 Yorumla DreamWhileAwake +1 yıl Aynen 😄 Yorumla Saddov +1 yıl Birgün o da olur Yorumla
Piyanistruhlu Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Yılın en çok uyuyanı😴 1 1 Yorumla Saddov +1 yıl Vaktin varsa uyuycan. Yorumla
DaysOfBeauty Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Görseldeki ödül veya "yılın en yıkığı" ödülü. 1 7 Yorumla Saddov +1 yıl Görsel bana ait lütfen. Yorumla DaysOfBeauty +1 yıl Paylaşabiliriz... Yorumla Saddov +1 yıl Göbekten ikiye bölem mi? Yorumla DaysOfBeauty +1 yıl Oluuur... Yorumla Saddov +1 yıl Bel altı benim üstüne fotoğrafımı koycam Yorumla DaysOfBeauty +1 yıl Üstünü alacaksam ben de şalvar koyarım. Değişik bi sentez olsun Yorumla Saddov +1 yıl Mantıklı aslında neden olmasın Yorumla
novel Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 12,5b cevap paylaştı. Yılın en şanslısı 2020 bitmeden istediğim olmuştu 2 0 Yorumla
Pl060606 Takip Et Yoda Yaş: 95 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 705 cevap paylaştı. En iyi evlat ödülü alırdım 1 0 Yorumla
onur26vw Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,4b cevap paylaştı. En çok kilo alanı. Pandemi yüzünden 12 kilo aldım. 1 0 Yorumla
Cismetakılma Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 93% +1 yıl En oturup izleyen 1 3 Yorumla Saddov +1 yıl Neyi 😂 Yorumla Cismetakılma +1 yıl Film dizi Yorumla Saddov +1 yıl Gayet iyi Yorumla
Stargirl_xo Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 46% +1 yıl Yılın en şansızı 1 1 Yorumla Saddov +1 yıl Nedeen Yorumla
Gulrüya96 Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Yılın umursamazi 1 1 Yorumla Saddov +1 yıl Foton geri gelmiş 😂 Yorumla
bunaldumya Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl En bunalmışı 1 6 Yorumla Saddov +1 yıl Sen niye hala bunalıyon? Yorumla bunaldumya +1 yıl Benim genel moodum buu 😅 Yorumla Saddov +1 yıl Allah sabır versin 😂 Yorumla bunaldumya +1 yıl Sağ olasın 😄 Yorumla kanya +1 yıl Pp her gördüğümde bende bunalıma giriyorum 😕 Yorumla bunaldumya +1 yıl Profilim buram buram sıkıntı kokuyor 😄 Yorumla
kakaolusütüm Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Yılın en neşelisi😀 1 11 Yorumla Saddov +1 yıl Ondan biraz bana da lazım işte. Yorumla kakaolusütüm +1 yıl Zamanla o da olur😊😊 Yorumla Saddov +1 yıl Borç vereceksin sandım Yorumla kakaolusütüm +1 yıl 😄 Yorumla Saddov +1 yıl PP de ki Dilan Telkök mü yoksa sen mi? Yorumla kakaolusütüm +1 yıl Ben😅 Yorumla Saddov +1 yıl Ciddi ciddi sensin 😂 Yorumla kakaolusütüm +1 yıl Çok benzetirler Yorumla Saddov +1 yıl Dilan Telkök'ü tanıyan bir çevren mi var 😂 Yorumla kakaolusütüm +1 yıl Arkadaslarım falan Yorumla Saddov +1 yıl Sevindim senin adına. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Yalnızlıkla en iyi başa çıkan ödülü😬🤦♀️😂
Tek bu yılın değil her yılın;en dürüstü, en güvenilirlisi ödülünü verirdim değerimiz bilinmiyor be abe
Elbet birgün
İnşallah be ahahahhshss
Bende onu umut ediyorum gülme 😂
Yılın en kararsızı. Görüşleri okudum ne olduğuma bile karar veremedim😂
Neden gizlisin 😂
Ödleğin tekiyim😂lafımı açık söyleyemem gizliden söyler kaçarım
Beni tanıyor musun bari 😂
Hayır tanımıyorum🙄
Öyle hissettim 😂
Yok istersen gizliden çıkarım emin olmak için sahiden tanışmıyoruz zaten😀
Tamam çık 😂
Yılın en gururundan ödün vermeyeni ödülünü layık görüyorum kendime
O zaman onu verelim size.
Evet 🏆
Bu emojiyi ilk defa görüyorum 😂
Yılın en cesuru jsfsc
Vayt kardaşım 😂
ne sandın 👊
Valla bilemedik
En sabırlısı
Bak bu mümkün
Kesinlikle 😏
Ağza bak 😂
Yılın en sakin adamı..
Harbi üstad neden bu kadar sakinsin?
Sanırım sadece yapımdan dolayı olması gerek. Cevabı burada saklı.
https://youtu.be/QsUMH6kCHXA
En depresifi djsjsh
Sen niye böylesin😂
Bilmem 😃
Kendine sormadın mı hiç? 😂
Soruyorum 😄
Cevap mı yok 😂
Aynen 😄
Birgün o da olur
Yılın en çok uyuyanı😴
Vaktin varsa uyuycan.
Görseldeki ödül veya "yılın en yıkığı" ödülü.
Görsel bana ait lütfen.
Paylaşabiliriz...
Göbekten ikiye bölem mi?
Oluuur...
Bel altı benim üstüne fotoğrafımı koycam
Üstünü alacaksam ben de şalvar koyarım. Değişik bi sentez olsun
Mantıklı aslında neden olmasın
Yılın en şanslısı 2020 bitmeden istediğim olmuştu
Yilin en iyi gec kalanı 🤪
En iyi evlat ödülü alırdım
Yılın en çok çalışanı
Yılın en iyi yıkık götü!
En çok ders çalışan ödülü :D
En çok kilo alanı. Pandemi yüzünden 12 kilo aldım.
Yılın en depresyondası
En oturup izleyen
Neyi 😂
Film dizi
Gayet iyi
Yılın en şansızı
Nedeen
Yılın umursamazi
Foton geri gelmiş 😂
En bunalmışı
Sen niye hala bunalıyon?
Benim genel moodum buu 😅
Allah sabır versin 😂
Sağ olasın 😄
Pp her gördüğümde bende bunalıma giriyorum 😕
Profilim buram buram sıkıntı kokuyor 😄
Yılın en çok çalışanı 😕
altın portakal isterdim hahahahaha
En serserisi
Yılın enayisi 🥺
Kazması olabilir
Yılın en neşelisi😀
Ondan biraz bana da lazım işte.
Zamanla o da olur😊😊
Borç vereceksin sandım
😄
PP de ki Dilan Telkök mü yoksa sen mi?
Ben😅
Ciddi ciddi sensin 😂
Çok benzetirler
Dilan Telkök'ü tanıyan bir çevren mi var 😂
Arkadaslarım falan
Sevindim senin adına.
deli..
Yıkık 😂😂
Salakı