+1 yılsamimiyetinize bağlı, şahsen ben lütfen alır mısın param yatınca sana öderim falan derdim ben eğer aşırı istiyorsam çantayı ve onun da yetecek hatta kendisine de artacak kadar durumu varsa. aldığında da öderdim. doğum günü vs yakınsa belki yarısını o öderdi yarısını ben öyle bi hediyeleşme olurdu hani ama bunu onun düşünmesi gerek tabii.
kısacası önemli olan aldıktan sonra ona para kalacak mı ve o rahat edebilecek mi, ona göre davranırdım ama tamamını ödetemezdim sanırım, daha evli değiliz ve fazla pahalı ya.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Sanırım yine ay sonunda kendim alıcam diyorsun yani öyle bir fiyatı ödeyebilecek birisin ve buna rağmen sevgilinden onu zorla kendine hediye almasını düşünüyorsun. Bu durum, onun senin bir ihtiyacını karşılaması da değil, sana içinden gelip hediye alması da değil. Saçma sapan gereksiz bir şey.
700 TLlik cüzdanın tek özelliği de pahalı bir marka olması ayrıca. Sadece bir etiket.02 Yorumla
Soran+1 yılYa arkadaşlar ben bana hediye alsın mı diye yazmışım şu an maaşım yatmadığı için ondan istesem alsa ben param yatınca ona vericem zaten ama geri ödeyeceğime rağmen yinede istemek ayıp olur mu diye soruyorum
+1 yılNasıl bir erkekten böyle bir şey istiyorsunuz anlayamıyorum. Her ne kadar evlilik yolunda olursanız ol. Ve ayıplığı geç sizce bir cüzdana bu kadar para verilir mi alt tarafı koyacağınız para veya kart. Gerek yok.
00 Yorumla
bak şeker belki nişanlın önemsemeden hemen alır ondan eminim. ama 700 tl lik bir şey için kendini mihnet ediyor durumuna düşürmeni önermem. bırak çantasızda yaşayabilirsin. çocuğun kafasını bulandırabilirsinde değmez yani. altı üstü bir çanta ya olmasa nolur. araba desen anlarımda 700 tl çanta nedir ya. vazgeç boş ver.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
47Cevap
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı.
u +1 yılAyıp değil bence
00 Yorumla
+1 yılSizin istediğiniz eşyanın hediye olması için sizin bundan haberinizin olmaması lazım hediye budur benim anladığım.
Neyse o tarafı geçelim.
Para veren sizsiniz ya da eşiniz ya da eş adayınız.
Bu gösteriş veya marka takıntısı niye.
O kadar para vermek niye.
Siz yine alacağınızı alın ama ona o kadar vereceginiz parayı başka birşeyler yapın.
Sadece marka diye dünyanın parasini vermek bana çok saçma geliyor.
Komik gerçekten komik926 Yorumla
Soran+1 yılYooo hediye olarak istemiyorum alsa bile maaşım yattığı an geri öderim
- +1 yıl
Alsın size ayıp bir şey değil ama o cüzdana o kadar para çok değil mi?
Sadece marka diye dünyanın parasini vermek bana mantıklı gelmiyor tabi ki son karar sizin güle güle kullanın. - +1 yıl
soruda hediye istesem ayıp olur mu demişsin burada da yoo hediye istemiyorum geri ödicem diyosun
- +1 yıl
İsteyebilirsiniz sorun yok parayı da geri ödeyebilirsiniz hatta bunu o kişi parayı kabul etmeye de bilir hediyede olmayabilir.
Peki sadece merakımdan soruyorum.
Bir cüzdana o kadar para neden vermek istiyorsunuz. - +1 yıl
soruda hediye istesem ayıp olur mu dediği açık sekilde yazıyor
- +1 yıl
Hediye kısmını geçelim lütfen.
Rica edicem.
Ben ürünün marka olup o kadar paranın bir cüzdana haracanmasina takılmış durumdayim.
Tamam paranız çok olabilir başınızın dönecek kadar ama bu bir ürüne bu kadar para vermenizi gerektirmemelidir. - +1 yıl
@Sarpergülsoy sen soran ve gorus yapani karistirmissim herhalde gorus yapan hediye istedigini soruda soylemis diyor sen hala gorus yapana cuzdan için okdr para pahali degil mi diyip durmussun onu sorana sorman gerekiyor yani gizli kullaniciya
- +1 yıl
@Sarpergülsoy Markasız olanı da kullanılabilen markalı ve pahalı bir eşya neden alınırsa o sebepten almak istiyor. Kendi parasıyla alabiliyorsa "benim bunu alabilecek kadar param var" (ego tatmini), bir erkek alıyorsa "bana bunu aldı, hem zengin, hem de bana çok değer veriyor" (yine ego tatmini). Mutluluğu pahalı eşyalarda aramak 👎
- +1 yıl
Kesinlikle öyle olmuş yine bir telefon azizliği daha öncede oldu
- +1 yıl
Yooo doğru yere yazmışım
- +1 yıl
@banker_bilo güle güle kullansın o zaman ben kendi fikrimi yazdım.
Kim neye para vermek istiyorsa onu alsın. - +1 yıl
Doğru yere demiyorum yanlis kisiye cevap vermissiniz diyorum neyseee iyi günler:)
Soran+1 yıl@you4myselfcontrol soruda hediye kelimesinin h'si bile geçmiyor ruh ve sinir hastalıkları bölümüne bir gözükün bence
- +1 yıl
Soru başlığında "hediye istesem ayıp olur mu?" diye yazıyor, herkes mi yanlış görüyor? Ne demek hediyenin h si bile geçmiyor?
- +1 yıl
Hediyenin H si geçmiyor, kendisi geçiyor.
- +1 yıl
@Banker_Bilo harbiden ha s*laa*k bunlar mk. soruyu okumadan avukatı oldu kadının a*mmmcı p*ıç
- +1 yıl
yanlış soruya yazdım sfghsfghs soruda hediye demiyorum demiş ama yukarda hediye istesem ayıp olur mu yazıyor
- +1 yıl
@you4myselfcontrol Ahahaaa güncellemede bile "soruda hediyenin h si geçmiyor" demiş soran 😂😂😂 Okuyan g. tüyle okuyor, soran da soruya ne yazdığından bihaber... Valla KS tımarhanesi 😂😂😂
- +1 yıl
@Banker_Bilo aslında insanların göz göre göre nasıl yalan soylediğini anliyoruz :D
- +1 yıl
Soran kendide görmüyor herhalde ne yazdığını 😂😂😂 deliricem
- +1 yıl
@gorevbasarisiz görüyodur ya t*şak geçiyo işte :D
- +1 yıl
İnsanlar ne istediğini bilmiyorsa bu benim suçum olmamalı
- +1 yıl
Senin suçun değil zaten
- +1 yıl
👍👍
- +1 yıl
@you4myselfcontrol bencede
+1 yılEvlenme teklifi alman demek, evlenmiş olman demek değil. Nikahlı eş, anne, baba, abi, abla dışında kimseden istenmez 700 liralık markalı cüzdan. Az mantıklı olun, biraz da gururlu olun. Evlenmeyip ayrılsanız ne olacak? Senin için arkandan "lan o kadar da masraf ettim hatuna" denmeyecek mi? Çoğu erkek der bunu.
23 Yorumla- +1 yıl
Şunu benim kızım yapsa, bana değil de ona aldırdığı için kıyameti koparırdım. "Evlen, sonra ne istiyorsan iste kocandan" diye. Kendi babana aldıramadığın veya kendin alamadığın şeyi eş adayına aldırmak yiyiciliktir.
- +1 yıl
Ablacım soruda nal gibi "hediye" sözcüğü var işte hasta mısın?
Benim anlamadığım o cüzdanı almasan ne olacak? Daha ucuz bir ürün kullanınca ne oluyor yani ne kadar indirim yapılmış olursa olsun o şeye gerçekten ihtiyacın var mı? Yani gerçekten ihtiyacın varsa sevgilin ya da yakın arkadaşlarından para isteyebilirsin bu normal ama 700 tl'lik bir cüzdan için bilemedim yani...
10 YorumlaBu rakam kişinin ekonomik durumuna bağlı. 700 lira ona 70 lira gibi bir şeyse sorun olmaz ama sizi şu an zorladığını söylüyorsanız ve bu soruyu da soruyorsanız demek ki sizin için de 700 TL az para değil. O yüzden istenmez çünkü önemli bir şey değil. Almasan ne olacak?
10 YorumlaYa şimdi 5 yıllık sevgilin hediye istemen tabiki ayıp değil ama bir cüzdan sadece tek bir cüzdana 700 TL de fazla bana göre yani. Hani başka bir şey de aldırmıyorsun sadece tek bir cüzdan. Ve evleneceksiniz bence bu kadar şimdiden üzerine gitme zaten evlenince çok borca gireceksinizdir. boş ver bence isteme derim.
00 Yorumla
+1 yıl700 TL yi cüzdana vereceğini öğrensem şu an onun yerinde olsam sana direk yol veririm.1 cüzdan la bu, ne var içinde bunun. bu iş şuna benziyor.10 TL lik saat de 1 milyon Luk saat de aynı şeyi gösterir... ve ucuz demişsin, şaşırdım.700 TL için kaç gün çalıştığımızı düşününce...
02 Yorumla- +1 yıl
Birader içine belki 700 lira para bile koyamayacak, içine koyacağı 200 lira para, cüzdanın ederi 700 lira. Lan cüzdanı bir yerde unutsa içindeki paraya değil, cüzdana üzülür 😂
- +1 yıl
Aynen kardeşim
Gizli Üye(25-29)+1 yıl2 aylık ilişkide 400 liralık kolye aldım daha dün ayrıldım fake hesaptan yazmıştım karşılık verdi görüşme için bile onay verdi fake hesaba 5 yıllık ilişkide isteyebilirsin bence gayet normal yadırgamam benden istense zaten bana söylese düşünüp çoktan alırdım
01 YorumlaHediye istenmez ki ama ima edebilirsin ay çok beğendim fiyatı da düşmüş umarım maaşımı alana kadar bitmez fiyat değişmez dersin ben sevgilime alırım çok beğenmişse ama direk istemek magandalık bence...
10 YorumlaBirlikte olduğunuz kişiden bir şey istemenizde sorun yok da cüzdana 700 TL vermenizde bence büyük bir sorun var 😂
Kız arkadaşım benden 700 TL istese veririm ama 700 TL'ye cüzdan alacağım dese sen manyak mısın derim😂00 Yorumla
+1 yılEvlilik hayatların birleşimidir. Üstelik de 5 yıldır zaten tanışıyorsunuz ve evliliğe adım atıyorsunuz. Böyle bir şey için 700 liranın lafı mı olur?
Yalnız şuna dikkat edin. Gerçekten ihtiyacınız varsa ve onu da bu konuda ikna etmişseniz...00 Yorumla
+1 yılŞu pozisyonda istemek pek doğru değil ama bana al ben sana öderim dersin daha yüzük takılmamış hemen beni yolmaya başladı diyecek bir tipse isteme eğer öyle biri değilse istersin bunu senin bilmen gerekir
00 YorumlaBence cüzdanı isteme borç olarak iste hayatım benim 700₺ ye ihtiyacım var ay başı sana geri ödeyeceğim de sebebini sorarsa bayadır takip ettiğim markanın cüzdanı aşırı düşmüş ve benim maaşıma yetişmeyecek eğer sende sıkıntıya girmezsen bana verebilir misin de ya kendi alacaktır ya da atıp geri ödeme diyecektir ama sen her halükarda öde veya ona da o fiyat değerinde hediye al
10 YorumlaAlışveriş & Hediyeler konusunda 1,3b cevap paylaştı. İçine koymaya paran yok ama 700 TLlik cüzdan istiyorsun. Allah akil versin diyelim..
Soruya gelecek olursam aşırı ayıp bana göre.21 Yorumla- +1 yıl
Alkışşşş 👏
+1 yılFiyatı ne olursa olsun, "bana hediye edermisin" diye bir cümle kurulmaz, kurulamaz, kurulmamalı. Adı üstünde "hediye". Bunun yerine ondan borç isteyebilirsin ay sonuna kadar
00 Yorumla
+1 yılAbi ne ilgisi var 5 yıllık ilişkim diyorsun aranızda para muhabbetinin önemsiz olması lazım o evreyi çoktan aşmanız lazım yani 700 tl pahalı cüzdan için ama her şey pahalı artık bence istemelisin kaç yıldır ona kitlemeye çalıştığın bişi de yok seni tanır yani kaç yıldır
00 Yorumla
+1 yılBunu istemek ayıp değil, ama eğer sevgilinizin bunu alması onu maddi olarak zora sokacaksa, ve siz bunu bildiğiniz halde istiyorsanız bu biraz ne bileyim, garip olur bence.. 🙂
00 Yorumla
+1 yılBen babamdan istemeye utanıyorum bit başkasından hayatta isteyemem. Ama herkesin huyu farklıdır. Sizi en iyi sen bilirsin, ilişkinize göre işte.
00 YorumlaBence isteyebilirsin benim işlemcim bozulmuştu eski kız arkadaşıma anlattım o bana bu durumda maddi destek vereceğini söyledi elim bollaşınca tekrar verirsin dedi.
00 Yorumla
+1 yılB) ne olursa olsun ayıp. Para olarak borç belki olabilir ama soruda olduğu gibi hediye olarak istemek bence ayıp.
10 Yorumla
+1 yılTabikide ayip degil neden olsun ustelik denemis olursun arada bir bu tarz seyler yapmak lazim
12 Yorumla
Soran+1 yılYa benden maddi olarak para kaçıran para kısan bir adam değil zaten sağolsun doğum günün olur yıldönümü olur hep ayıptır söylemesi ama altın takılsr bileklik kolye falan alır gelir ama ben 5 senedir ondan 10 TL bile istemedim şimdi bu cüzdanı bu kadar uygun fiyata görünce eee maaşımdan ay sonu yatıcağı için indirimi biterse diye korktum ve ondan istesem o bana alsa ben param yatınca onun hesabına sormadan geri yollar öderim ama bazı yorum yapan fesat insanlar bunu anlamamakta direniyor şaka gibi 😂
- +1 yıl
Aldir gitsin ya madem oyle biri sen ataanda parayi geri sana verir
Evet ayıp, evli olsan bile ayıp. Kendin alsana ya da durumun yoksa hiç alma, adamın içinden gelse zaten hediye bişiler alırdı sana.
11 Yorumla- +1 yıl
Buna da alkış 👏. Çok seviyorum böyle maddiyatta gözü olmayan kadınları. Size verilen değeri pahalı hediyelerde aramıyorsunuz. Hayır, pintilikten değil, alakası yok, ki olduğunda hiç esirgemem, esirgemedim kimseden. Dilerim bu tokgözlülüğünün kıymetini bilecek insanlar çıkar karşına da, mutlu olursun.
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 372 cevap paylaştı.
+1 yılHediye siparişle olmaz. Sipariş ediyorsan hediye olmaktan çıkar. Bence hediye istemek saygısızca bir davranıştır.
10 Yorumla
+1 yılayyy bir evlilik teklifi aldin diye herifi somurmeye mi basliyorsun? kendin diyorsun evlilik teklifi aldim diye daha bunun nisani var istejmesi var kinasi var dugunu var evi dosemesi var bir cuzdana 700 tl verilir mi? adama yazik gunah
23 Yorumla- +1 yıl
tamam sana ait jsdnidjniu sanki kopek dkljfnciejrnhf
Soran+1 yılGerekirse köpeğimde olur evet sende uzanamadığın ete öyle uzaktan bakarsın tatlım 😉
- +1 yıl
Cok sukur evliyim kocami sormuyorum senin gibi iyi gunler :D
+1 yılİstede adamın gözündeki o duruşunu boz istemediğin hata demi zaten bu zamana kadar başkaları elin adamının parasını yiyor sen neden yemiyceksin ki
00 YorumlaAlışveriş & Hediyeler konusunda 554 cevap paylaştı. Cebinde 700 TL paran yok. Cüzdanı başkasına aldırmayı düşünüyorsun, hediye güzellemesi yaparak. Nasıl bir mantığa sahipsiniz anlamıyorum.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılGerek yok boyle birseye.. evlendikten sonra istedigini iste istersen cocuk gibi ayaklarini vurarak iste bisey olmaz. Ama simdi hicbisey isteme isterlerse 700 liraya 1 kilo kulce altin satsinlar yine de isteme.
00 Yorumla
+1 yılHayatı paylaşma yolunda ilerliyormuşsunuz imzadan önce veya sonra diye bir şey olmamalı o yüzden doğal gibi geliyor bana bu durum..
01 Yorumla- +1 yıl
İmzayı atmışlar mı? Atmamışlar. Nikahlı eşi mi? Değil? Eee? Adam henüz "elin adamı".
+1 yılEvlilik yolundaysanız şayet daha önemli harcamalar var. Bir cüzdana 5.000 TL verilir mi? El innsaf...
00 Yorumla
+1 yılHediye istemek nedir birde ayıp olur mu diye soruyorsun bir yerde beğenmişsindir adam görmüştür alır o başka bir şey
00 Yorumla
+1 yılAyıp olur evet 😂😄😂 hediye düşünülünce alınır seni ne zaman memnun etmeyi düşünürse o zaman alır xD
00 Yorumla
+1 yılay çok kötü ben ailemden isterdim arkadaşta olur borç ama elin adamı olmaz.
12 Yorumla- +1 yıl
"elin adamı" çok doğru, çünkü henüz nikahlı eşi değil 👏
- +1 yıl
Aynen öyle evli olsan bile böyle bence.
+1 yılKimse bi cüzdana 700 tl verilir mi dememiş :D
11 Yorumla- +1 yıl
Var, var. Onu diyen de olmuş çok şükür.
çok ayıp ay sonuna kadar bekle kendi paranla al
10 Yorumla
+1 yılben isteyemezdim ancak zor durumda kalırsam belki. zaten hediye istenmez ki. borç isteyebilirim ama dediğim gibi sıkıntıdaysam isterim cüzdan çok lazımsa alabileceğim miktardakine bakarım daha üstünü ise biriktirip alırım.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim sevgilim de benden zırt pırt para istiyo yüksek miktarda ama vermiyom çünki zıvanadan çıkıyor onun yüzünden para birikmiyo valla düşünmüyor önünü arkasını umursamıyor Bi dünya borcu var hesapta bana ödeticek dedim git odesinler abi oyuna bastığın parayı toplasan iphone 14 pro max alırsın dedim yani kaç kere hemde
00 Yorumla
+1 yıl700 liralık cüzdanın içine 7000 den aşşağı nakit koyacaksan gerek yok
00 Yorumla
+1 yılYani neredeyse evlenmek üzeresiniz bu yüzden ayıp olmaz heralde
00 Yorumla
+1 yılHediye istenmez ki. Birinin içinden gelir kendi isteğiyle alır ona hediye denir
00 YorumlaGerekli ihtiyaç için olmuş olsaydı istenebilir ama bu bana pek gerekli gelmedi.
00 Yorumla
+1 yılNeden ayıp ediceksinizki isteyebilirsiniz borcda alabilirsiniz
00 Yorumla
+1 yılSiz nasıl sevgilinizden para hediye istiyorsunuz ben utanırım yerin dibine girerim.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAyıp değil bence. Ama çekiniyorsan istememen daha iyi. Ben 7. yılda erkek arkadaşımdan bir şeyler istemeye başladım. Daha almadı ya, alır bence ama 😀
00 Yorumlaİma edersin bu çok güzel diye alır eğer durumu iyise maddi olarak
00 Yorumla
+1 yılYorumlara baktımda herkes kendi açısından yazmış sen burdakilere göre hareket etme yargı bol miktarda var burada ne hissediyorsan en iyi sen bilirsin kendine güven. O zaman anlarsın nasıl tepki verecek iç sesini dinle
01 Yorumla
Soran+1 yılYa sorma çok oldum belki ben tam manası ile anlatamadım ama benim demek istediğim bana hediye alsın değil şu an param yok maaşım ay sonu yatacak ay sonunu beklersem indirim bitebilir o yüzden şu an sevgilimden almasını istesem param yatınca ona geri ödücem zaten ya da her zaman olduğu gibi maaşımı beklicem bunu anlatmaya çalışıyorum ki ben bir yere yemeğe bile gittiğimizde yeri geliyor kendi hesabımı kendim ödüyorum o zora düşmesin diye pırlanta tek taş yüzük aldı onu bile nerde fiyatı uygun onu araştırıp aldırttım aşırı aşırı para vermesin yazık diye bu insanlar ne kadar dengesiz ya
İsteyebilirsin de markası falan ne onu merak ettim
00 Yorumlaistenebilir sonuçta yeni değilsiniz aranızdaki bağı bunun için yeterli
00 YorumlaUtanılacak veya çekinecek bir şey yok. Müstakbel eşin sonuçta
00 Yorumla
+1 yılİsteyebilirsin durumu müsaitse alır. Ama almazsa trip atman yanlis olur
00 Yorumla
+1 yılKarşındaki kişinin karakterine bağlı bu soru birde çalışıyor durumu var ise.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGayette istenir. Niye istenmesin saçma sapan yorum kasmışlar evleneceğin adam ve sevgilin. Tabi ki isteyeceksin neden istemeyesin. Yeri gelir o da senden ister böyle şeylerin lafı olmamalı.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBişi olmaz... Erkekler ne için var? Donlarına kadar soyup muz gibi kalmaları için tabi. Muzu soymaz isen soyarlar.
00 Yorumla
+1 yılCüzdana 700 ₺ verince içine koyacak para kalmıyor diye düşünüyorum. Gereksiz ve abartılı bir harcama.
00 Yorumla
+1 yılBöyle ilk buluşmada böyle şeyler bekleyenler varken yaptığınız ne kadar ince bir düşünce
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKendi paranla al evlilik yolundasin diye bankan değil o senin
11 Yorumla- +1 yıl
Onurlu, gururlu kadın nasıl da kendini belli ediyor 👏
Elbetteki ihtiyac halinde hayatını paylaşmak istediğin kişiden yardım istersin aynı şekilde o da senden ister ama bu durum cüzdan almak gibi basit bir eylem için kullanılmamalı
00 Yorumla
+1 yılİçine para koyacagin bir şeye 700 tl vermek mantikli mi 🤔 ucuzunu al kalan parayi cuzdanina koy daha iyi 😂😂😂
10 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılondan isteme ama ondan borç iste zaten o da borc olarak vermicektir
00 Yorumla
+1 yılBen istemem ama aranızdaki samimiyeti sen bilirsin onu da en iyi tanıyan sensin gönlünden nasıl geciyorsa
01 Yorumla- +1 yıl
Arkadaş güncelde hediye kelimesinin h'si geçmemiş demiş ama başlıkta "700 tl'lik cüzdanı hediye istesem ayip olur mu" demiş arkadaş ne yazdığını da unutuyor bari unuttun geri dön yazdığını oku millete laf saydırmadan önce sjsksksk bu kadar da kendini bilmezlik olmaz
Bence direk söyleme zarf at ben bunu cok begenmistim falan ee 5 yıl olmus kendisi teklif eder zaten ne olursa olsun direkt söyleme bence
00 Yorumla- Devamını Gör (48)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer