
Alışveriş yapma tutkusu diye bir şey var. 😅

Alışveriş yapma tutkusu diye bir şey var. 😅
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Alışverişi sakin ve huzurlu yapmayı önceliyorum. Alacağım herşeyi farkındalıkla, inceleyerek , analiz ederek almak benim için kıymetli bir tavır. Denge çok seviyorum alışverişte de. ⭐😎😎
#tubasueda 🍀🍀
Öyle bir isteğim genelde oluyor ve genelde geçmiyor ve genel olarak sürekli alışveriş yapıyorum. Ama bu olay mağaza mağaza gezmek olarak algılanmasın, sadece online alışveriş yapmayı seviyorum
Teşekkür ederim 🙂
Rica ederim 🙂
Eig yi hak ettin 😂 dikkat ⚠️ 😁
çok düşüncelisin : ))
Selam gadası 🙃
Bu sene hiç aklımdan çıkmadı ki. Her Allah'ın günü birşeyler aldım.
Cevap
11Cevap
Evet bazen sıkıldığım zaman oluyor
Var idi bitirdim noktaladim artik ödemelere yogunlaştik son kargolar gelince :) artik yeter diyecegiz
Bu pahalılıkta hiç sanmıyorum.
Ama ihtiyaç oluyor.
Hele o güzel kıyafetleri görünce alasım geliyor bı sürü alıp denicek ve alicaksin
Hem de nasıl… çok iyi geliyor ya :D para harcamak acayip deşarj ediyor beni
Evet bu aralar geldi mesela kış alışverişine gitmem lazım
Genellikle internette ya da alışveriş mağazalarına bakınırken sanki her şey ihtiyacımmış gibi geliyor.. 😄
gelıyor tabıı kı ama pantolon almaya dıye gıdıyorum gömlek alıp çıkıyorum sinir oluyorum
Öyle kötü alışkanlıklarım yok :d
Evet olmaz mı
Para olursa neden olmasın 😀
geliyor ben koıvuyorum
Var ama ister istemez ayarlı gidiyorum.
İhtiyaç doğrultusunda
Ben cok yapıyorum her hafta 150 200 gecmiyo ama sadece yaglar bakim ürünü icin
Benden hiç gitmiyor o istek
Geliyor bazen ama yapmamaya çalışıyorum
Hayır gelmiyor.
kargolar bu hafta çok geliyor 😅
geliyo çıkıyorum bi kaç günde bir
Uyandığında mi
Valla hiç gelmiyor
Uzun zamandır yok
Olmuyor 😃
Geliyorr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?