
Bu zamanda hunharca alışveriş yapmak size iyi geliyor mu?

Hayır be eskiden alışveriş yaparken keyifliydi şimdi öyle değil ortaya dokunma buraya dokunma ağzında maske falan çok sıkıcı oluyor
Bir AVM ye gitmeyeli bile o kadar uzun süre oldu ki ah şu üşengeçlik
Teşekkürler
Cevap
5Cevap
Alışveriş yapmak çok iyi geliyor ama eve gelip kart ekstrelerini kontrol ettiğim zaman 1000 pişman oluyorum
Kararında yapıyorum alışverişi. Sonra pişman olmamak için.
Yapabilsem yapacamda şu kapanma muhabbeti çok sinir bozucuu bir kalksın varya akın edicem
Para var mı ki insanlarda yahu hunharca alışveriş yapsın. Bilakis kötü olur insanlar
Hic bi zaman hunharca yapmam
En son 2018 de alışveriş yaptım
Gezmek istediğim mağazalar kapalı😒
Geliyor
Param yok
Hayır iyi gelmiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar