İnternet alışverişinde sepetimdeki ürün tükenince bir eşyamı çalmışlar gibi hissediyorum, haksız mıyım?

Bugün bir montu sepetime ekledim ben sitede gezinirken ürün tükendi uyarısı geldi. Valla montumu çalmışlar gibi hissettim. Alacaktım ben onu. Yazık değil mi bana, tribe girmeyip ne yapayım? İşte alışveriş yaparken kendimi çok haklı gördüğüm bir konu daha... Aynısını yaşayan kader ortaklarım var mı?

İnternet alışverişinde sepetimdeki ürün tükenince bir eşyamı çalmışlar gibi hissediyorum, haksız mıyım?
Cevapla