Maddi durumuna bağlı bi şey ama ben yine de istemezdim eğer kendine alacak durumun varsa kendin al daha tatlı manevi değeri yüksek hediyeler vs. beni daha çok mutlu eder. Sevdiğimden gelecek yalnızca bir çiçek bile beni fazlasıyla mutlu eder.
Şuna anlam veremiyorum nasıl bir erkekten kendi ihtiyacınızi almasıni söylersiniz üstelik bu fiyata. Hani ebet belki borç alırsın o an ihtiyacın olur ama böyle bir şey için değil. Bir kadın ekonomik yönden bir erkeğe muhtaç olmamali
hayatım boyunca hiç hdiye siparişi vermediğimden bilemiyorum.
içinden ne geliyorsa onu al demek varken... o sana istediğin bir şeyi alacağım dediğinde bence tercihi seçimi ona bırakmalıydın. sen bilirsin. adamı tanıyan sensin
Şimdi çocuk sormuş ama ben olsam isteyemezdim, daha önce aldığı hediyelerin fiyatı ile karşılaştır isteyebilir misin sen bilirsin yani bunu, çocuğun gelirini biz bilmeyiz, fazla kaçıyorsa da isteme
İstemek bence çok itici bir şey. En kötü ben bunu aşırı beğendim ya sence pahalı mı falan diye danışır gibi yapıp hediye beklenir bir ihtimal. İçinden gelirse alır zaten.
kiz bunu tek tek alsan daha ucuz değil mi 🙄 iste bence boş ver alsin beee.. biz istemedikte ne oldu kıymetimiz mi bilindi. bana bir şey söylemiştim hayatim de sende rica etsem bunu benin için alirmisin cok mutlu eder beni de bakalım.. ne yapicak
Her gördüğü ürünü daha denemeden öneren influencerlerin şişirmesiyle bu fiyatlara ulaşmış bir ürün. Fiyatını hakettiğini düşünmüyorum. Hediye konusuna gelince, onun bir fikir üretmesi ve sana içinden geleni alması bence en güzeli.
kiko kadar balon bir ürün yok böyle sosyal medyada bi şeyi büyütüyosunuz kendini bi bok sanıp fiyatı şişiriyolar sadece. bundan iyi 10 gloss sayarım. kaldı ki nasıl sevgilinizden bi şey istiyosunyz inanamıyorum?
Hiç sevmem birinden bişey istemeyi. Bu sevgilim olsa bile. Hediye almak istiyorsa kendisi neyi seçerse alsın sen demekte absürt, seçmeyi kabul etmekte...
Kızım gurursuz musun be? Çalış kendin al eşin sanki? Eşimden bile istemeye çekinirim güçsüz kadın imajı veriyor çünkü. ki alırsa da kaçırma o enayiyi derim sana :)
direkt pat diye isteme ama belirt belki doğum gününde falan kıyak yapar
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Bence isteme, tabi sen bilirsin ama ilk isteyişin ise bu kadar büyük miktarda birsey isteme bence yavaş yavaş ısındır enişteyi😅 ama gerçi maddi durumunada bağlı bu 😊