Merhabalar Herkese 🌸

Serenay Sarıkaya'nın marka yüzü olduğu tanıtımda takığı, çok konuşulan baş aksesuarının fiyatı 8 bin liraymış!
Bir aksesuara en fazla ne kadar verirsiniz?😂

Bir aksesuara en fazla ne kadar verirsiniz?😂

Bu çok abartılacak bir meblağ değil. Birçok sanatçı ve futbolcu; Patek Philippe, Vacheron Constantin, Frank Muller gibi 250 bin dolar üzerinde kol saati takabiliyor. Mesela gazeteci Fatih Altaylı ve kaleci Tolga Zengin, Patek Philippe Nautilus kol saati takar ve aşağı yukarı fiyatı 4 milyon lira. Sedat Peker, Frank Muller saat takar ve fiyatı 1 milyon liranın üzerinde. Acun Ilıcalı falan onlara hiç değinmiyorum bile.
#SelamGençlik 🍀🍀
Tepeden tırnağa aksesuarlara muazzam ilgili biriyim. Kıyafetlerde sadelik aksesuarlarda ihtişam severim. Beni hakeden aksesuarlara ilgimi lûtfederim..🍀🍀
#EnDoğruÂnda ❤️❤️
#TubaSueda 🍀🍀
#AşklaBaşla 💗💗
Gucciden kemer almıştım 4000 lira beymenden etek 5000 lira sonrada keşke almasaydın dedim. gereksiz çünkü kemer etekmı yok uygun fiyata paran olsada israf bence
Altinin da bi aksesuar olduğunu düşünürsek yüksek meblalar veriyoruz kültürümüz gereği ama böyle birseye 5 kuruş vermem. Dikkat çekmek istemiş ve çekmiş
Cevap
11Cevap
Seviyorsam ve param varsa verebilirim ama özel koleksiyon olması gerekiyor
5.500 liraya nescafenin kahve makinesini alırıö yahu ne yapacağım saçma aksesuarları? Aksesuara çok para harcamam. Benim auram yeter.
8 bin lira onun için ne ki çerez.
En fazla 500 veririm o da çok beğenirsem
Aslında parayı kendisi vermiyor zaten markanın ama dediğin yine de doğru
8 binse demek ki sokakta 50-100 liralık incik boncukla yapılmış adı bisey ve adı bile yok ki baş aksesuarı diye milleti kekliyorlar gibi geldi bana
Beğeniyorsam fiyatı fark etmez alırım..
Ünlülerde bu tur harcamaları normal buluyorum yani sonuçta kazanımlarına görede gelir -giderleri oluyoo..
Hanımefendinin kafasında miğfer eksik 😂
Aksesuarlar beni rahatsız ediyor. Ne bileklik takarım ne de kolye.
Kraliyet tacı filan mı
Valla ben sıfır tl verirm
En fazla 50 ödedim o da alerjim olduğu için çelik alıyorum yoksa aynı model 5 lira 😅
Komik görünüyor 100 TL verirdim ancak çok beğenirsem o da
8 bin lira bu saçma şeye ziyan olmuş desene güzel olsa bari
burada nerden baksan 50 tesbihlik dua çekilir, nerden almış bu tesbihi acaba😂
Güzelim giysinin içine eden şu aksesuar nasıl 8 bin olur şaşkınım.
Ne iğrenç ya param olsa giderim üstüme başıma alırım iki tıngırtıya verdiği paraya bak
Çok önemli bir bilgi sağ ol dünyayı kurtardık
Rica ederim
8 lira 😂
Kol saati falan 😂
Vaayy ahdbwjs
Saç aksesuarı severim
yani bir ünlü olarak uyguna almış normal
5 liradan fazla vermem
Bu ne hindistan kadınları gibi olmuş
Saçma ya
beğenmedim saçı canım bu kadar para verilmez
Çok güzelmis
Aksesuar sevmem
Guzel olsa bari
En fazla 50.
1 tl bile ödemem
Hayir ya vermem
Birşeye benzese bari
En fazla 10 lira 😐
Ya güzel olsa bari
O kadar para vermem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?